Agencja Eskadra BTL już po raz drugi zwyciężyła w światowym konkursie "The Globes Awards" organizowanym przez Marketing Agencies Assocition Worldwide. Kampania „MMS w porzo yes!" przygotowana przez Eskadrę BTL dla Idei została uznana najlepszą kampanią niskobudżetową na świecie.
Kampania BTL „MMS w porzo yes!" promowała wprowadzenie do sieci IDEA nowej usługi MMS, za pomocą niezwykle kreatywnej i taniej kampanii direct-mail, wykorzystującej fikcyjne postaci klientów, listy-fortele i nowatorskie sposoby edukowania sieci sprzedaży.
Statuetkę w kategorii „Best Small Budget Campaign" odebrali wczoraj (w dn. 26.10.2004 r.) podczas uroczystej gali w Aventurze na Florydzie - Sebastian Oprządek, Dyrektor Działu Obsługi Klienta Eskadry BTL wraz z przedstawicielami Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel - Tomaszem Saciłowskim i Piotrem Kubiakiem.
Do konkursu „The Globes Awards 2004" zgłoszonych zostało 333 projektów z całego świata. Wcześniej każdy z nich zwyciężył w ogólnokrajowym konkursie w swojej (w konkursie brały udział 24 kraje) ojczyźnie. W finale Eskadra BTL zwyciężyła z agencjami z USA, Brazylii i Meksyku.