MMS-y w Erze za darmo przez trzy miesiące

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 138

Era jako pierwsza sieć w Polsce uruchamia dla swoich abonentów nową usługę przesyłania wiadomości multimedialnych - MMS. W ramach promocji, przez trzy miesiące abonenci sieci Era między sobą, za darmo mogą przesyłać wiadomości MMS zawierające kolorowe zdjęcia lub animacje z dźwiękiem. Bezpłatna jest także aktywacja usługi.


Era, pierwsza w Polsce, w marcu tego roku zaprezentowała możliwość przesyłania MMSów. Wykorzystany przy wdrożeniu usługi system przesyłu informacji MMS oparty jest na platformie firmy Ericsson.


Równocześnie z wprowadzeniem usługi, Era oferuje telefon - Sony Ericsson T68i, pozwalający na przesyłanie wiadomości MMS. W zestawie można kupić cyfrowy aparat fotograficzny tej samej firmy umożliwiający robienie zdjęć i natychmiastowe ich przesyłanie.
Usługa będzie automatycznie aktywowana abonentom, którzy kupią w salonach lub sklepach sieci Era telefon umożliwiający korzystanie z MMS. Pozostali zainteresowani wysyłaniem i odbieraniem MMSów Abonenci Ery mogą zadzwonić do Biura Obsługi Abonenta i poprosić konsultanta o uruchomienie usługi.
Po zakończeniu promocji naliczanie opłat za usługę MMS będzie uzależnione od wielkości przesyłanej wiadomości. Na początku w dwóch klasach:

  • do 30kB

  • od 30 do 100 kB.

W miarę pojawiania się kolejnych modeli telefonów komórkowych, umożliwiających przesyłanie MMSów większej objętości, będą wprowadzane kolejne trzy klasy.

 

Obecnie działa wyłącznie możliwość przesyłania wiadomości w trybie telefon MMS - telefon MMS, czyli nie ma możliwości odebrania wiadomości jako SMS z adresem internetowym, lub jako e-mail. Wszystkie te opcje mają być wkrótce włączone. Ma być także dostępna specjalna galeria internetowa, w której użytkownicy usługi będą mogli zapisywać swoje własne zdjęcia.

Opinie:

Opinie archiwalne (138):

Komentuj

Komentarze / 138

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-06-10 16:40
    era pierwsza !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-06-10 16:41
    a gdzie sa telefony????
    0
  • Users Avatars Mini
    jdp pisze: 2002-06-10 16:48
    ciekawe, to moze byc ciekawe
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2002-06-10 16:48
    hihi a to sobie powysylam mmsów :-) chyba listem poleconym...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bebun pisze: 2002-06-10 16:49
    Taką promocję na mms-y to każdy głupi wymyśli. Usługa jest darmowa przez 3-mce tylko kto z niej skorzysta? Ile osób ma aparaty, które obsługują mms-y (i do tego w erze)? Promocja - raczej nie. Prędzej próba ściągnięcia klientów do zakupu drogich telefonów.
    0
  • Users Avatars Mini
    irzi pisze: 2002-06-10 16:52
    ile chcą za tego T68i w promocji w erze jest w aktualnej promocji
    0
  • Users Avatars Mini
    mk pisze: 2002-06-10 16:55
    parodia chodzi im tylko chyba o to kto jest pierwszy ale plusa i tak nie pobiją
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-06-10 16:57
    niezle, jest promocja na uslige tylko kogo bedzie stac na sprzet zeby z tego skorzystac... ech.. era moja :(((
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-06-10 17:07
    moze chodzi o to zeby poszla informacja w swiat ze oni sa pierwsi w polsce... a to ze sprzet jest w powijakach to kogo bedzie obchodzic ... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    cysio pisze: 2002-06-10 17:16
    A kiedy sms-y za darmo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2002-06-10 17:22
    Ludzie!!! Czy wy myslicie w momencie pisania komentarzy???!!! Era wprowadza MMSy, a im zle!!! Gdyby byl to plus, to inna sprawa!!! Do mka i reszty: tak sie dziwnie sklada, ze Era pobila waszego plusa! A telefon juz jest: Ericsson T68 (oczywiscie po zmianie softu) za 1349 PLN netto. Jednak moj narod jest strasznie durny!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2002-06-10 17:22
    3 miechy gratris, to sobie pracownicy Ery powysyłają! Bo nikt inny chyba nie bo i z czego i na co? Pewnie kilku zapaleńców kupi sobie specjalne fony a po 3 miesiącach jak zobaczą ceny za te MMS'y to im ochota minie. Ero mam pomysł na nowa promocję, Trzy misiące UMTS gratis!!!!!!! napewno się ktoś ucieszy i na GOL'u napisze ze ERA pierwsza i najlepsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    eljocik pisze: 2002-06-10 17:25
    Plus duzo mowil, a Era wprowadzila! Brawo!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-10 17:26
    to jest oferta operatora i to dobra oferta wiec nie czepiajcie sie ze jest malo aparatow ktore obsluguje mms. i z tego co widac to Era jest tu pierwsza odbierając prym innowacyjności + i na dodatek robi to za free... wiec dlaczego k@$#@%$ marudzicie znowu...
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2002-06-10 17:28
    UMTS w Erze też już przecież działa.......
    0
  • Users Avatars Mini
    Stian pisze: 2002-06-10 17:35
    Dali 3 miechy gratis, bo trzeba w jakis sposob przetestowac \" system przesyłu informacji MMS oparty jest na platformie firmy Ericsson.\" A jak jest za darmo to nie mozna miec do nich pretensji o wszelkie zmylki :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GAJK pisze: 2002-06-10 17:35
    HA! 3 miesiace za darmo a dlaczego ???? Bo jeszcze nie umieja ich rozliczac ;-). Nie sa pierwsi ktorzy maja z tym problem ;-). I to caaaaalkiem przypadkowo na platformie Ericssona :-).
    0
  • Users Avatars Mini
    AnderSen pisze: 2002-06-10 17:36
    Radio Erewań dementuje: zasadniczo to prawda, ale: -nie przez trzy miesiące, tylko za trzy misiące -nie MMS-y, tylko SMS-y -nie za darmo, tylko za 10 groszy -i nie wysyłać, tylko odbierać ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    slawek pisze: 2002-06-10 17:37
    z tymi MMS'ami może być tak jak z usługą GPRS w Idei jest ale jej nie ma .Podanie samej informacji że jest dostępna nie oznacza że działa poprawnie.Mysle że Plus wprowadzi jak będzie smigac jak trza!.pozdrówka
    0
  • Users Avatars Mini
    AnderSen pisze: 2002-06-10 17:40
    My tu gadu-gadu, a tam mecz się zaczyna...
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-06-10 17:46
    Jutro zaczyna się dziś (PLUS), a w ERZE jest od wczoraj;-):-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-10 17:49
    wasnie mecz sie zaczyna nie wiadomo jak ale wiadomo jak sie skonczy... znowu w d#@$
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-10 17:51
    steve: na razie + bierze kredyt 500 duzych baniek na to zeby moze jutro nie obudzic z reka w nocniku... ;P juz 1:0 dla portugalii
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-10 17:52
    hehe szybciej niz z koreą.....to moze i wynik bedzie lepszy
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2002-06-10 17:52
    Mam nadzieję, że rzecznik Ery nie zdementuje tej wiadomości jak to miało miejsce ostatnim razem:-) Aha jeszcze jedno (a właściwie dwa) pytania: Od kiedy to działa i czy ktoś z tego skorzystał??? Troszeczkę mnie tutaj coś dziwi - tydzień lub dwa tgodnie temu przeczytałem na Golu, że Era nie prędko zamierza wprowadzić MMS-y, a tu taka niespodzianka, dziwne!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-10 17:56
    eeee panowie spojrzcie na to tak ERA daje wap/gprs na ryczalcie mmsy za darmo ma działającą testowo 3g to kto tu stawia na JUTRO sie pytam?
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-06-10 17:57
    era nie zdziera? - nie wierzę!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-06-10 17:59
    a po ile bedzie eryk???...
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-06-10 18:02
    ja się cieszę bo mam t68i. I dziwi mnie marudzenie wszystkich w w/w postach. Nie macie telefonu to trudno. Przykre że jak cos jest dostępne dla kogoś reszta tylko z tego drwi. Ale skoro coś dają to ja się cieszę. A wam pewnie najlepiej byłoby gdyby era dała wam te telefony za darmo i jeszcze za to zapłaciła. Żałosne te komentarze. pierwszy raz jestem zaskoczony takimi opiniami !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-06-10 18:07
    artjaw: właśnie uświadomniłeś mi, czemu jest tak łatwo ludziom psioczyć na erkę. Bo jest im łatwo rymować takie dyrdymały w stylu "era frajera" lub "era- zdziera":-P Denne to, ale twórcom wydaje się oryginalne. W plusie jest dużo zapowiedzi i bicia piany, a jak widać JUTRO przespali:-))) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2002-06-10 18:07
    mike.buba: Jak będzie działało, to zdaj relacje!!! Jestem ciekawy czy i jak to działa.
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-10 18:08
    no to mnie era zaskoczyla
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-06-10 18:09
    mike.buba: to dziwne, że dopiero teraz zauważyłeś to marudzenie. Czasami aż się nie chce komentować w gąszczu takich narzekań. Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-10 18:11
    akcja super, az by sie chcialo, zeby konkurencja tez to wprowadzila. Szkoda, ze nie mam aparatu obslugujacego mmsy no i chyba niewiele osob je ma, takze nie bedzie to mialo takiej popularnosci jak bezplatne smsy kiedys w Idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-06-10 18:12
    I znowu "moja sieć jest najlepsza" się zaczyna! Niw wiem tylko czemu "plusowcy" taką awersją do ery pałają???
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-06-10 18:14
    Steve, po prostu jakoś wszystkim się tu chyba wydaje, że pomarudzić troche wypada :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2002-06-10 18:17
    graffi: Jak chcesz, to płać i się ciesz, że w Polsce ceny są jednymi z najwyższych w Europie i na Świecie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-06-10 18:25
    Wicherek, a przeczytałeś newsa? On dotyczy promocji polegającej na tym, że przez 3 (trzy) miesiące MMSy, które są w Polsce nowością, są BEZPŁATNE. Poza tym, jeśli Ci tak nie pasują ceny w Polsce, to przecież możesz się wyprowadzić
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-06-10 18:40
    Wicherek (i inni;-)): i te ceny nie będą niższe! Wszyscy chcą tańszych połączeń, a z drugiej strony podniecają się, że jeden operator dał jakiś telefon w promocji taniej od drugiego. Tego nie da się za bardzo połączyć. Podpisuję się pod komentarzem graffi'ego- trzeba czytać, co piszą:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-06-10 18:47
    graffi: to pytanie dlaczego "plusowcy" tak nie lubią ery też mnie dręczy. Jest taki gość, G.Z. który wybitnie w tym celuje, ale to już inna bajka. Może są to byli erowcy, którzy teraz żałują przejścia do plusa? Nie wiem- ale niech się wypowiedzą (tylko bez obelg, kulturalnie;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-06-10 18:52
    Steve, ja estem byłym plusowcem, a przejścia do ery raczej nie żałuję, może czasem troszkę brak mi "duzego" abonamentu, tkiego jak np non-stop300 :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-10 19:02
    I co z tego ze za darmo przez jakis czas jezeli nie ma w polsce aparatow w rozsadnych pieniadzach!?
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-06-10 19:06
    Wicherek: juz aktywowałem w erze wszystko. teraz czekam aż do mnie wszystko dojdzie (aktywacja trwa do 24h). a potem szukam kogoś kto ma telefon w erze, bo tylko do nich można wysyłać mmsy. I jaaazda
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2002-06-10 19:08
    graffi: Zgadzam się, że ta usługa jest przez 3 m-ce darmowa, ale co będzie potem?Jakoś mało ludzi zwraca uwagę na fakt, że po promocjach trzeba płacić słono za usługi i nie ważne czy to Era, Plus, czy Idea. Wiesz, pomimo wielu dziwactw w naszym kraju, to jednak nie widzę się nigdzie indziej, choć bywałem już w kilku krajch!!! Steve: Z Tobą też się muszę zgodzić! Nie da się połączyć jednego z drugim, ale większość tego nie rozumie.
    0
  • Users Avatars Mini
    nokiagame pisze: 2002-06-10 19:09
    ja tylko chcialbym uslyszec zdanie osoby, ktora juz korzysta z wyzej wymienionej uslugi. jak to dziala i czy moze sie podzielic jakimis uwagami. oczywiscie jezeli ktokolwiek juz testowal te M&M'sy w erze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-06-10 19:09
    Qba się odezwał:-) "W rozsądnych pieniądzach" czyli... za 1-2 PLN? Człowieku, to nie N3310! Co dla ciebie znaczy w rozsądnych pieniądzach? Na razie ta technologia to nowość, po jakimś czasie ceny na pewno spadną. Ale czy będą "rozsądne" (t.j. czy będzie cię na taki aparat stać)- tego nie wiem? graffi: dziękuję za wypowiedź;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-06-10 19:10
    Steve: do tej pory jakoś takie komentarze pomijałem ale teraz mnie dobiło. To tak jakby oferowali przez trzy miechy rower a nie umiesz na nim jeździć, a wszyscy pierdzielą że to głupie jest bo ich nie dotyczy. trudno :) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-06-10 19:13
    nokiagame: jak tylko bede miał aktywne coś napiszę. już dzwoniłem i kazałem aktywować. poza tym muszę jeszcze znaleźć drugą osobę która zrobi to samo :) Bo jakoś mało moich znajomych ma T68i
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-06-10 19:17
    Wicherek: po 3-mies. trzeba będzie... zapłacić za tą usługę. Mam nadzieję (jak i ty zapewne), że nie więcej, niż w Niemczech, Anglii i w Europie w ogóle.
    0
  • Users Avatars Mini
    Steve pisze: 2002-06-10 19:23
    do mike.bubba 10-06-2002 15:10 Dlatego właśnie czytam komentarze tylko kilku wybranych osób. Reszta to bicie piany i tyle:-) Czasami też ripostuję puste wypowiedzi i próbuję sprowokować delikwenta (np. Qbę) do dyskusji. On jednak przeważnie jej nie podejmuje:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-06-10 19:30
    A ja powiem tak: ZAJEBIŚCIE mi poprawiła humor ta informacja:)))))) Nie stac mnie na ten phone, ale to nic nie zdradze Ericssona i ERY - bede czakał aż stanieje:) a na razie milion w srode - milion w sobote ;) Co do 3 miesięcy free MMSów to chyba dobrze co? Oni testuja usługę a Ci co mają tego Eryka to korzystaja:) Ja tam zazdrosny nie jestem :) Co najwyżej poslinie sie na jego widok w czyiś rękach w autobusie i tyle:D:)p Cóż PLUS hmm to wczorajsza sieć która ma jedynie fajne reklamy...:) Hehe:) Pozdrówka dla wszytkich znajomychm abonentów ERY oraz wszystkich synów eryka:)));)
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-06-10 19:31
    aha jest 4:0 dla Portugalii - ale i tak mam dobry humor - zgadnijcie dlaczego? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-06-10 19:34
    Vonnegut: I Twój komentarz mi się podoba :) ja też mam dobry humor po meczu :)przynajmniej nie będzie trzeba oglądać frajerów !!!!!!! A tak w nich wierzyłem ! eh
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-06-10 19:41
    3 miesiace to duzo, ale przypuszczam, ze trzeba bedzie to okupic wyzsza cena za telefon z aparatem (nawet w cenie promocyjnej). gm
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-06-10 19:49
    wlansie przeczytalem post pozniejszy o cenie eryka z aparatem. potwierdza sie to co napisalem wczesniej. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-10 19:51
    no i prosze jak fajnie troche madrych ludzi sie wypowiedzialo bo i news ciekawy. moze od kogos pozycze t68i to wam powiem co i jak.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-10 19:55
    to jest dosc sprytne posuniecie ze strony Ery. Daja bezplatne MMSy jak tylko nieliczna grupa ludzi ma telefon ktory je obsluguje. Duzo sie nie nawysylaja, wiec czemu nie zrobic takiej promocji...? Zobaczymy jaka cena bedzie jak troche tych telefonow wpadnie na nasz rynek, o ile beda w salonach, nawet za te ponad 2000zl brutto...
    0
  • Users Avatars Mini
    Baldur pisze: 2002-06-10 19:57
    No tak fajnie, ale na razie Era ma tylko jeden telefon z obsługą MMS'ów w swojej ofercie i to za naprawde wysoką cene, czyli raczej z tych darmowych MMS'ów skorzysta niewiele osób. Baldur.
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-10 20:01
    Baldur: wlasnie kto skorzysta z tej promocji. Bo chyba telefon do wysylania mms to by sie przydal :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-10 20:03
    nepomucen:zgadzam sie, era na pewno na tym nie straci. A udalo im sie byc na pierwszym miejscu. Ciekawe ile zaspiewaja ze jednego mms po zakonczeniu tej promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-06-10 20:05
    no właśnie tylko promocja za darmo,ciekawe ile pózniej,jeżeli już ktoś się da namówić i kupi.:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-10 20:06
    a ja jeszcze poprosze, aby w zwiazku z wprowadzeniem mms obnizyc cene sms'ow. Przeciez nikt juz z sms'ow nie bedzie korzystal, bo wszyscy beda chcieli wysylac mms :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-10 20:06
    Albi: pozytywne ze strony Ery jest to, ze odebrala prym +owi, ale spojrzmy prawdzie w oczy. Nie ma co sie cieszyc z darmowych mmsow. Wedlug zapowiedzi lada dzien ruszy Plus, Idea nic nie mowila, ale tez pewnie niedlugo. Ciekawe czy oni tez wystawia tak sprytna promocje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Forest pisze: 2002-06-10 20:09
    Nie ma promocji - źle, jest promocja też nie dobrze.Może mają jeszcze aparaty za darmo rozdawać? Jak kogoś nie stac na odpowiednio drogi aparat, to i nie będzie go stac później na mms.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-10 20:11
    Forest: najlepiej to sie cieszyc, ze nazwali promocja cos, z czego skorzysta moze kilkaset osob w Polsce. Cieszmy sie z dobrodusznosci opa!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2002-06-10 20:12
    mam ERE i jesli chodzi o SMSy to naprawde powinni cos z tym zrobic bo 0,5 netto to troszke duzo, a aktywowanie za kazdym razem pakietu SMS nie jest wygodne
    0
  • Users Avatars Mini
    Forest pisze: 2002-06-10 20:24
    nepomucen:promocja to jest w TAK-TAKu sms-y kosztowały 49gr 10, kolejne10 39gr i następne 10-29gr, teraz JEST PROMOCJA i SMSy w taryfie cały dzien są po PROMOCYJNEJ CENIE 49gr, a DODATKOWA PROMOCJA* jest taka, że za 30go sms'a płacisz 29gr.....To się nazywa promocja.... *tylko do końca bodajrze lipca Dzisiaj macie PROMOCJĘ i WAS Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-10 20:27
    nepomucen: jasne plus tez rusza z umts, iso9001-2002 ( "bo jakze moglo by byc inaczej "), i mmsami darmowymi. kiedy Ty uświadomisz sobie ze na tym świecie sa inne opy nie gorsze od + . eeeeh Ty to masz klapki na oczach.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-10 20:29
    forest: kombinuja jak przerobic wszystkich na smsfan. takze jak slesz smsy to korzystniej byloby Ci robic to z smsfana wTT.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2002-06-10 20:32
    regan: ale mi sie wywawało, że nepomucen trzyma strone +. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-10 20:34
    nepomucen: bymbyl zapomnial oczywiscie + tez wprowadzi ryczlt na wap.gprs bo jakze moglo by byc inaczej... przeciez w + nie moze byc drozej...
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-10 20:39
    mike.bubba: a moze spróbuj najpierw powysylac do siebie. w sumie smsy mozna to dlaczego nie mmsy??
    0
  • Users Avatars Mini
    van der Stypeks pisze: 2002-06-10 20:43
    szkoda że tylko w Erze
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-06-10 20:51
    RAFALS na senatora ;-))) Cipanowe z E-opa tak naprawde to mnie nie zaskoczyli - mozna sie bylo spodziewac, ze cos wykombinuja dla poprawy wlasnego samopoczucia...
    0
  • Users Avatars Mini
    Vonnegut pisze: 2002-06-10 21:02
    Fakt faktem smsy mogły by byc tańsze i chyba już nie długo bedą, oby szybciej niż za te 3 miesiące bo niemal pewne jest iz wraz z cennikiem na MMSy bedzie nowy cennik na SMS.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-06-10 21:08
    regan:i co z tego ze era to wszystko ma???? korzystasz z tego na codzien? pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2002-06-10 21:11
    IMHO to nie jest promocja tylko okres testowy, jak sie cos zwali to nie ponosza odpowiedzialnosci Plus tez ma na razie okres testowy tyle ze poinformowal o tym wybranych przez siebie ludzi, nie mniej jak skonfigurujesz sobie telefon w + to tez mozesz wysylac i odbierac MMS.
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-06-10 21:25
    OK - jest podana wielkosc plikow MMS, ale gdzie CENY?! PZDROFFK
    0
  • Users Avatars Mini
    biT.MP pisze: 2002-06-10 21:35
    plus zostaje w tyle, mam nadzieje ze dogoni konkurentow :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Vezyrek pisze: 2002-06-10 22:31
    Moze powinni pomyslec o telefonach w cenach takich abysmy mogli je kupic, a nie teraz kiedy nikt nie ma takiego telefonu obslugujacego te funkcje, to daja cos za darmo. Mnie napewno nie bedzie stac na wydanie na taki telefon 2000 zl. A jak ktos kupi T68i to nie bedzie mial z kim nawet sie wymieniac.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-10 22:37
    wojtekdz: korzystam z gprs na co dzien. a z mmsw jeszcze nie bo nie mam jak skoro dopiero dzisiaj to wylazło na wierzch. ale pytanie dobre. pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojtekdz pisze: 2002-06-10 22:53
    regan:kto pyta nie bladzi...pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    van der Stypeks pisze: 2002-06-10 23:05
    pewno ludziska nie skorzystają z tego, bo telefonów obsługujących MMSy jest nadal jak na lekarstwo, jak staną sie standartem, to MMSy juz będą troszku kosztować. Jakoś mi sie przyśniło, że 1zł i 2zł. A jak Wy przewidujecie ceny??
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-10 23:23
    ja mysle ze 1-2 zeta to nie bedzie zle bo ja bede wolal wyslac mmsa niz widokowke ktora bedzie pewnie kosztowac wiecej (kartka + znaczek ) no i moge w to wkomponowac swoja szanowna mordę!
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-06-10 23:35
    2+1 - brzmi jakos znajomo... Ale sam bym chcial za tyle, zreszta PP tez nie lubie...
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-06-10 23:37
    PS. - bo to jedna szajka ze Stara Ciotka Tepsia... pzdr (zwlaszcza regana ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-10 23:53
    wapsky: wlasnie ja tez nie lubie monopoli ( no chyba ze te rozweselające ;] ).
    0
  • Users Avatars Mini
    kosio pisze: 2002-06-11 00:03
    a rea to nie monopol. podoba mi sie promocja. a czesto ludzie placa kupe kasy za sprytnie laczone sms-y po 160 znakow razy 3, bo w chca cos wyrazic swoimi nokiami 3310 :)) i kupa, a nie rachunek, a tu w mms miesci sie mnostwo sms-ow! wiec jak ktos bedzie chcial wyslac tylko ktrokie powiadomienie, to sms, a jak os wazniejszego , czy bajerek, to mms. tylko nie lepszy juz e-mail...?
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy2301 pisze: 2002-06-11 00:05
    A mnie się wydaję, że możliwość przesyłania MMS-ów jast już we wszystkich sieciach, tylko jak na razie w fazie testów. Posunięcie Ery jest bardzo sprytne, nawet jeśli coś nie będzie działao nie będą musieli zwracać kasy, a uwagi klientów mogą być pomocne. Poza tym sprawdzą jak to się wszystko się zachowuje przy dużym obciążeniu systemów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2002-06-11 01:31
    Dobry pomysł, tylko ile osób na dzień dzisiejszy posiada telefony obsługujące MMS?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bosy pisze: 2002-06-11 01:52
    no i brawo nic dodac nic ujac. gratulacje
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-06-11 02:33
    regan: jak do tej pory klapa z wysyłaniem. może jeszcze era nie aktywowała mi usługi. Ma na to 24 godziny a zgłosiłem to ok.14 jak Tobie się uda daj znać. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    vattax pisze: 2002-06-11 03:11
    Nie bede owijal w bawelne.Mam obojetny stosunek do tego wydarzenia bo jak wiekszosc z Was w ogole z mmsow nie korzsystam.Ale jednoczesnie jest mi milo ze siec w ktorej jestem juz to wprowadza!Moze troche zajechalo wazeliniarstwem. A co tam ... :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2002-06-11 03:11
    Czy w t68m wystarczy zmienić soft aby obsługiwał MMSy czy są jaieś inne różnice między t68m i t68i?
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-11 03:35
    regan: co ma piernik do wiatraka?????? jak zwykle uwazasz, ze i w tych komentarzach zawarlem to, ze Plus jest najlepszy???!!! ehhhhh... i kto tu ma klapki na oczach....
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-11 03:37
    regan: przeczytaj moje komentarze w tym newsie literke po l i t e r c e bo chyba masz problemy ze zrozumieniem. Nie ma powodow cieszyc sie z "promocji" z ktorej skorzystaja nieliczni. Nie powiesz mi, ze wlasnie poleciales po eryka t68i za ponad 2000zl (z kamera) i wysylasz mmsy do kazdego, kto Ci przyjdzie do glowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-11 04:18
    vattax: zgadzam sie. I tak ta promocja jest skierowana tylko do garstki osob (szczesliwcow :))) posiadajacych telefony z mms. Ale fakt faktem ze to era tym razem jest pierwsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-11 06:03
    Wreszcie!!
    0
  • Users Avatars Mini
    jarow pisze: 2002-06-11 06:05
    Weźcie wy się lepiej idźcie wszyscy utopcie z tymi komentarzami... Aż mi się odechciewa zaglądać na stronkę z takimi tekstami...
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-11 06:08
    Przepraszam ale czegoś nie rozumiem, wiadomo że wszystko co nowe musi kosztować a szczególnie w elektronice więc o co chodzi? Wszyscy by chcieli by MMS-y były w fonikach po złotówce w promocji ale tak nie będzie. Przypominam ile trwało zejście z ceny telefonów z GPRS-em i kogo było na to stać. To niestety drogie hobby.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-11 06:16
    no i stad moje stwierdzenie, ze nie ma co sie cieszyc skoro ta "bezplatnosc" jest zbyt droga dla wiekszosci Polakow. Bezplatnie beda mogli z tego korzystac tylko nieliczni, oczywiscie jesli wpierw zaplaca 2000zl......
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-11 06:18
    a co do samej promocji, to jest fajna... i zastanawiam sie jak postapi konkurencja a przede wszystkim jakie da ceny na sluchawki.
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-11 07:29
    Konkurencja na razie wywala kupę kasy na reklamy typu jutro dzisiaj, dzisiaj jutro, wczoraj pojutrze czy coś w tym stylu. Oraz opisywanie MMS-ów w np. Twoja Komórka
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-06-11 07:35
    Wicherek, ja akurat wiem, że trzeba płacić, co do moich uwag to chodzi o to, ze nie piszesz na temat, wychodzi z tego "słoń a sprawa polska" troszkę.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-06-11 07:35
    Jeśli zaś o płaceniu mowa - taki mamy kraj i takie ceny, poza tym - komórka wcale nie musi być dobrem ogólnodostępnym, jest to swego rodzaju luksus i nie każdy dzieciak w szkole musi ją mieć
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-11 11:52
    Steve stac mnie na wiele, ale nie da sie promowac nowa technologie bez zaplecz sprzetowego, an ktore stac uzytkownikow! Jezeli jestes taki madry to wymien mi telefony na polskim rynku, osiagalne w promocjach z cenami, ktore obsluguja mms-y cwaniaczku!?
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-11 13:21
    196906: dobre hehhe :)) "wczoraj pojutrze" ROTFL...
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-11 13:24
    nepomucen: czytalem twoje posty i jak zawsze wynika z nich tyle: a kiedy moj ukochany plusik to wprowadzi bo przecież inaczej być nie może. Tylko o to mi chodzi. A jakby plus wprowadzil mms w ogole to ciekawe czy tez bys to skomentował jako usługę dla nielicznych , bo przecież sprzętu mało. pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-06-11 13:24
    a tak nawiasem duzo szumu wokół tych MMS-ów,ale należy sobie zdać sprawe,że nie tylko nadawcę musi stać na takie cacko,ale i odbiorcę,bo traci to sens,a ilu takich dwóch będzie stac na SonyEricsson T68i ,rozumiem,że można na kompa,ale to wtedy nie to samo,tak więc,to daleka bajka,dla powszechnego uzytku tym bardziej,jak potwierdza się wcześniejsze pogłoski o cenie takiego MMS-a 1:2 Euro:P
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-06-11 13:54
    Wlasnie Kan dobrze napisal zeby cala zabawa miala sens to tel musza miec 2 zainteresowane strony i to jak na razie nie tanie telefony i druga sprawa samo wyslamie nie bedzie tanie pomijajac te trzy miechy
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-11 18:07
    Znając porywczość cenników w Polsce może być 3euro
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2002-06-11 18:53
    to za te 3 miesiace zmiana cennika w erze ;-))) (na pewno musi dojsc cena MMS) a tak na poważnie może rzezcywiście się w końcu stanie to na co oczekuje 3/4 ludzi którzy z niczego nie umieją się cieszyć i zadroszczą tym którzy maja telefony z MMS że mają szansę wysyłać za darmo przez 3 miechy. Ale oczywiście JAK!!! era wprowadzi nowy cennik to i tak połowa znowu wypowie się że jest do ... itd. no chyba że w takiej taryfie jak Moja bedzie 100 minut i 50 sms za darmo to może wtedy tylko nieliczni bedą kręcić nosami :-)))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-11 20:50
    sęda: ja sie boje jednego że era zrezygnuje z ryczaltu na gprs. bo tym przebija prawie wszystkich w europie i chyba jej to nie potrzebne. tego sie boje....
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-06-11 21:42
    Regan, też się boje, ale wtedy zawsze można zostać przy starym cenniku
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-11 21:48
    trzeba wiec korzystac poki jest, a pozniej znowu trzeba bedzie kombinowac. Ale mam nadzieje ze sie w tej kwestii nic nie zmieni.
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-06-11 22:24
    regan- nic nie mow glosno o tym co moga E-opy bo podsluchaja i sie POROBI... pzdro
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-06-11 22:25
    196906 - "...porywczość cenników w Polsce" jest KUUUL - jestem pod wrazeniem! pzdroff
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-06-12 01:49
    graffi: taa... ale w zasadzie to chyba gprs jest w cenniku ale to jest usluga na ktora moga zmienic cene, i wtedy lipa. ale póki co jest PIĘKNIE i oby tak dalej. jak zmienia taryfy i zostanie gprs na ryczalcie to wezme jeszcze dwie aktywacje w biznesie ( to tak na wszelki sluczaj jakby ktos podsluchiwal :) ]
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-12 01:55
    regan: Ty jakis inny jestes jak wedlug Ciebie to wlasnie wynika. Zapewne przyczepiles sie do tego, ze powiedzialem, iz Plus wprowadzi to lada dzien i ciekawe jaka da oferte. Otoz wyjasnie Ci, albo moze tylko przypomne, ze Plus zapowiadal juz wprowadzenie mmsow w czerwcu, a jak wiadomo mamy czerwiec. Gowno mnie obchodzi kiedy to wprowadza i w jakich cenach (no chyba ze dadza telefon za powiedzmy 200zl i mmsy za 1zl) bo nie bede z tego korzystal, wiec nie podniecam sie, ze "Twoja erka" albo "moj Plusik" maja taka usluge (lub beda miec).
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-12 01:57
    I CHODZI MI O TO, ZE SPRYTNYM POSUNIECIEM JEST DAC DARMOWE MMSY, A TELEFONY ZA 2000ZL. POWIEDZ MI TERAZ CZY MASZ TAKI TELEFON I ILU OSOBOM JUZ WYSLALES DARMOWEGO MMSA W "SWOJEJ SIECI".....?
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-12 01:58
    Regan: ciekawe tez jak bys skomentowal wiadomosc, ze Tp. SA daje wszystkim chetnym darmowy internet na okres 3 miesiecy, ale musisz kupic u nich specjalny modem za 2000zl......
    0
  • Users Avatars Mini
    nokia7650 pisze: 2002-06-12 02:06
    nepomucen: jestem z Tobą i w 100 % się z Tobą zgadzam, trzymaj tak dalej, pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-06-12 02:11
    fajnie ze era wprowadzila mms'y, ale mysle ze boom na nie nastapi troche pozniej. Tak dlugo jak nie bedzie telefonow za przyslowiowa zlotowke, to mms'y beda tylko ciekawostka. Szkoda ze era nie podala ile mniej wiecej bedzie zadac ze jednego mms'a po zaonczeniu tej promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-06-12 04:08
    wysłał już ktoś mmsa w erze do kogoś poprzez usługe ery ???
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-06-12 04:34
    Matt: zeby sie naprawde cieszyc z tego darmowego rozwiazania nalezaloby miec jeszcze komu wyslac takiego mmsa... czyli jak ktos sie bardzo podniecil ta informacja to musi zainwestowac w 2 telefony ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2002-06-12 13:43
    Ciekawe kto się skusi na tą usługe, przy takich cenach telefonu T68i
    0
  • Users Avatars Mini
    nokiagame pisze: 2002-06-12 13:51
    mike.buba: sprawdz czy masz juz ta usluge aktywna i za rada regana sproboj wyslac do siebie, tak jak sms. ps: jak na razie nie slyszalem o udanym wyslaniu m&m'sa
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-06-12 14:36
    nokiagame : konsultant zapewniał mnie że dziś do 16 będę miał aktywne. a wysyłam do siebie co godzine :) tzn. próbuje. heheh
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-13 06:06
    Już mi się znudziło odbieranie swoich MMS-ów, zacznijmy wysyłać je do siebie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-06-13 11:33
    Jak masz sluchawke, to i tak narazie bedziesz musial sie samozadawalac, poniewaz duzo czasu uplynie zanim telefony nowej generacji sie upowszechnia!
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-06-13 18:38
    w końcu mam aktywne MMSy. Śmigają spoko. Jeśli ktoś sie chce pobawić wysyłaniem proszę o kontakt mailowy i wymienimy się numerami tel. :) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-06-14 17:39
    JEDNA PROŚBA DO WYSYŁAJĄCYCH MMSY : otóż podpisujcie wiadomości wysyłając je, gdyż nie ma identyfikacji numeru przy ich wysyłaniu tak jak jest to przy smsach, wiec mms bez podpisu nie wiadomo od kogo jest. dzięki !!
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-15 22:32
    Ktoś tu napisał, że Era jako jedyna w europie ma zrycz. GPRS nie prawda. W Szwecji jest nie tylko Wap ale i internet, przez pierwsze pół roku był gratis teraz jest 3 euro/miesięcznie
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2002-06-15 22:33
    Niech Era to zmieni to przestanie się wapować i z głowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2002-06-20 15:16
    196906 Zryczaltowany internet? Przeciez to juz jest cos niesamowitego. I nie maja zadnych ograniczen? Wyobrazacie to sobie? Bierzesz telefon, komputer i masz stale lacze w srodku puszczy (jak masz zasieg)? Niezly numer. I przestan podsuwac takie propozycje jak zmiana cen za wapowanie. Przynajmniej tam sie mozna wyszalec bez sledzenia licznikow!
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-07-25 12:03
    No pięęęękne to jest MMS za darmo!! Już lecę po nowy telefon wezmę 6 sztuk! ( na zapas)
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-07-25 12:09
    Zryczałtowany internet też jest do osiągnięcia. Po prostu trzeba mieć stałe łącze, potem poszukać paru chetnych z sąsiedztwa np 5-6, trochę zainwetstować (ok. 200 zł - czyli niecałe 2 abonamenty) w router, switch, kable z końcówkami i karty sieciowe - zmontować sieć i naprzód!!! Mnie internet STAŁE ŁĄCZE wychodzi niecałe 4 euro/miesiąc! Szwecja Nieprawdaż!
    0
  • Users Avatars Mini
    dwx pisze: 2002-07-25 12:12
    Aha, dodam dla uproszczenia że są już systemy zautomatyzowane zawierające Router+switch w jednym (ok 932 zł) Konfiguracja polega na podłączeniu, włączeniu i paru prostych ustawieniach. jest tylko wada ten model ma tylko 3 porty wyjściowe.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: