MNI S.A. opublikowała dzisiaj raport  okresowy za IV kwartał 2004 roku. Łącznie w całym minionym roku spółka miała  36,1 mln zł sprzedaży i 5,3 mln zł zysku netto. W efekcie MNI S.A. wypełniła  plan finansowy na 2004 rok, który zakładał uzyskanie co najmniej 29 mln zł  sprzedaży i 5 mln zł zysku netto. Firma spodziewa się dalszej poprawy wyników  finansowych w tym roku – sprzedaż ma się zamknąć kwotą 50 mln zł, a zysk netto 8  mln zł.
 
 W strukturze sprzedaży prym wiodły w 2004 roku wciąż usługi telekomunikacyjne  dla abonentów zlokalizowanych na Podlasiu i Mazowszu (połączenia głosowe i  transmisja danych). Stanowiły one około 53% ubiegłorocznych przychodów netto ze  sprzedaży. Reszta pochodziła z usług call center (ponad 8% sprzedaży), usług  dodanych dla użytkowników sieci telefonii mobilnej w Polsce (około 28%) i  klientów zagranicznych (przeszło 10%). Zarząd MNI S.A. oczekuje, że w 2005 roku  struktura sprzedaży ulegnie zasadniczej zmianie. Na pierwszy plan wyjdą usługi  dodane (serwisy informacyjne, przesył obrazów, produkty personalizujące telefon  np. melodyjki, logo i usługi interaktywne - promocje marketingowe, głosowania,  itp.), które będą stanowić połowę sprzedaży. Usługi call center wygenerować mają  10%, a dominujące do tej pory, usługi telekomunikacyjne w sieci stacjonarnej 40%  sprzedaży. 
"2005 rok będzie pierwszym w historii MNI S.A., kiedy spółka będzie świadczyć usługi dodane przez pełne 12 miesięcy. Spodziewamy się sprzedaży w wysokości 50 mln zł i zysku netto w kwocie 8 mln zł" - wyjaśnia Mariusz Piotr Pilewski, prezes zarządu MNI S.A.
Szacunki zarządu uwzględniają jedynie wpływ obecnie posiadanych aktywów na wyniki firmy. Jeszcze w tym roku MNI S.A. zamierza poszerzyć zakres świadczonych usług dodanych dla abonentów telefonii stacjonarnej, dokonując integracji firmy Legion Polska. Wpływ konsolidacji wyników finansowych tego podmiotu nie został uwzględniony w tegorocznych celach wyznaczonych przez MNI S.A.
Prezentacja wyników MNI S.A. znajduje się tutaj (plik Power Point 1.3 MB)