Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! przygotowała rozwiązania SMSowe do kampanii realizowanej dla marki Duracell. Akcja prowadzona dla firmy Gillette Group Poland, koordynowana jest przez agencję reklamową AVANTI. Promocja pod hasłem „Eksploracje 2” rozpoczęła się 1 marca i potrwa do 30 kwietnia 2005 roku.
Loterią promocyjną, organizowaną na terenie całego kraju, objęte zostały wszystkie produkty marki Duracell. Warunkiem uczestnictwa jest zakup, co najmniej jednego z produktów objętych promocją. Loteria działa w oparciu o technologię SMS oraz usługi pocztowe. Zgłoszenia dokonywać można za pomocą wiadomości tekstowych SMS, na numer 71007 o treści: „DURACELL” (koszt 1 zł bez VAT czyli 1,22 PLN z VAT) lub kuponów konkursowych z ulotek dostępnych w sklepach.
Każdy uczestnik może brać udział w losowaniu nagród: dziennych, tygodnia i głównej. Każdego dnia losowane będą króliczki-maskotki i króliczki-breloki Duracella. Raz w tygodniu w czasie trwania całej promocji uczestnicy mają szansę otrzymać profesjonalny zestaw podróżnika Campus. W pierwszym tygodniu po zakończeniu akcji odbędzie się losowanie nagrody głównej – dwuosobowej, dwutygodniowej wycieczki do Meksyku wraz z kieszonkowym 5 tysięcy zł.
Agencja MobiJOY! Mobile Marketing dostarcza platformę techniczną do obsługi SMS-ów w loterii promocyjnej oraz odpowiada za jej funkcjonowanie. Agencja reklamowa AVANTI przygotowała i koordynuje cały projekt oraz sprawuje nadzór organizacyjny podczas trwania promocji.