21 lutego br. rozpoczęła się promocja dla  marki NIVEA przygotowana przez agencję reklamową V&P oraz agencję  marketingu mobilnego MobiJOY!. Akcja zimowa pod hasłem „Pielęgnuj  kondycję z NIVEA” przeprowadzana będzie w sklepach handlu tradycyjnego w całej  Polsce. Promocja kierowana jest jednocześnie do indywidualnych klientów oraz  detalistów. Potrwa do 26 marca 2005.
 
 Głównym celem akcji jest wzrost sprzedaży wszystkich produktów NIVEA ze  szczególnym uwzględnieniem artykułów promowanych oraz wzmacnianie pozytywnych  skojarzeń dotyczących marki. 
 
 W punktach sprzedaży uczestniczących w akcji (2 tys. sklepów partnerskich i 4  tys. sklepów tradycyjnych) klienci, za zakup produktów NIVEA objętych promocją o  wartości min. 20 zł, otrzymają każdorazowo 2 kupony konkursowe. Dodatkowo na  miejscu premiowani będą specjalnym prezentem – pomadką NIVEA Lip Care lub  zestawem minikosmetyków NIVEA. Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać  SMS-a z indywidualnym kodem z kuponu otrzymanego przy zakupie na numer 71112 (1  zł netto, 1,22 zł brutto). Konkurs podzielony jest na 4 etapy. Nagrody –  elektroniczne wagi łazienkowe zostaną przyznane 80 osobom, które prześlą SMS-ami  najwięcej kodów w poszczególnych etapach tygodniowych. Nagrody główne – komplety  rowerów damskich i męskich marki Giant, otrzyma 20 osób, które prześlą SMS-ami  najwięcej kodów w trakcie trwania całego konkursu.
 
 Punkty sprzedaży przystępują do akcji poprzez zakup pakietu promocyjnego  kosmetyków zawierającego materiały promocyjne w postaci: dyspenserów na ulotki,  standów, plakatów, ulotek i kuponów. Dodatkowo 10 najlepszych sklepów zostanie  nagrodzonych za największą sprzedaż promocyjnych produktów NIVEA w czasie  trwania akcji. Nagrodą jest rower marki Giant. 
 
 Agencja reklamowa V&P przygotowała wszystkie materiały promocyjne (kreacja i  produkcja). Za rozwiązania mobilne oraz obsługę komunikacji SMS-owej  odpowiedzialna jest agencja mobile marketingowa MobiJOY!.