Na początku listopada rozpoczęła się ogólnopolska akcja promocyjna przygotowana dla marki Varta. Projekt prowadzi agencja G2 będąca częścią Grey Worldwide Warszawa. Za rozwiązania mobilne towarzyszące promocji odpowiada agencja MobiJOY! Mobile Marketing. Loteria konsumencka dla baterii alkaicznych pod hasłem "Varta" potrwa do końca stycznia 2005 roku.
W sieciach dystrybucji baterii Varta, głównie w supermarketach i hipermarketach OBI, Leclerc i Auchan trwa loteria promocyjna, w której do wygrania są atrakcyjne nagrody. Każdego dnia losowany jest odtwarzacz CD Sony, natomiast raz w miesiącu aparat cyfrowy Sony. Główną nagrodą jest kamera cyfrowa Sony oraz przenośny komputer osobisty Fujitsu - Siemens z nagrywarką DVD. Każdy klient, który kupi baterie alkaiczne Varta, znajdzie na produkcie naklejkę z informacją o konkursie. Wystarczy, że zachowa paragon zakupu oraz prześle SMS (7101) z hasłem i numerem rachunku. Koszt wysyłki wiadomości - 1 zł netto (1,22 brutto).
Celem prowadzonych działań promocyjnych jest zwiększenie świadomości marki Varta wśród końcowych nabywców oraz wzrost sprzedaży produktów Varta. Wsparciem akcji w punktach sprzedaży są eventy z udziałem hostess oraz działania ATL w lokalnych rozgłośniach radiowych.
Wiodąca na rynku agencja marketingu mobilnego MobiJOY! w trwającej promocji odpowiada za mechanizm z wykorzystaniem rozwiązań mobilnych. Projekt realizuje warszawska agencja reklamowa G2/Grey Worldwide Warszawa.