Agencja MobiJOY! przygotowała rozwiązania mobilne dla nowego konkursu marki CRISTAL należącej do Scandinavian Tobacco S.A.. Za całość akcji odpowiedzialna jest agencja reklamowa V&P. Akcja rozpoczęła się 1 maja pod hasłem "Atrakcje na okrągło" i potrwa do końca lipca.
W konkursie konsumenckim realizowanym dla marki CRISTAL do zdobycia jest ponad 20 tys. nagród. Akcja integruje trzy, różne kanały komunikacji: SMS, infolinię i tradycyjną pocztę. Każde opakowanie posiada specjalnie zaprojektowaną tear tape (folia na opakowaniu) oraz składaną ulotkę z indywidualnym kodem. Codziennie pierwszych 50 osób, które przyśle 2 kody SMS-em na podany numer otrzyma unikatowy kubek. Uczestnicy konkursu otrzymają SMS zwrotny z ewentualnym potwierdzeniem wygranej. Nagroda główna przewidziana jest dla osoby, która poda najciekawszą propozycję dokończenia zdania konkursowego umieszczonego na ulotce. Dla osób nie posiadających telefonów komórkowych przewidziana jest alternatywna forma uczestnictwa w postaci infolinii lub wysyłki zgłoszenia pocztą.
"Kampania ta stanowi przykład wykorzystywania rozwiązań mobilnych zintegrowanych z innymi kanałami komunikacji. Tym samym konsumenci otrzymują do swojej dyspozycji zróżnicowane narzędzia - infolinię, tradycyjną pocztę, SMS - a które z nich wykorzystają zależy od ich preferencji" - powiedział Jarosław Przybyła dyrektor operacyjny MobiJOY!.