Agencja marketingu mobilnego MobiJOY! realizuje zabawę dla widowni kanału tematycznego - TV Romantica. 15 marca rozpoczął się konkurs telewizyjny, w którym wykorzystano nietypowy mechanizm głosowania łączący technologię IVR i system SMS-owy. Zabawa na antenie TV Romantica potrwa do 15 kwietnia.
Zabawa adresowana jest do widzów seriali emitowanych w telewizji. Każdego dnia na antenie zadawane będzie jedno pytanie dotyczące losów bohaterów telenowel. Wystarczy na nie odpowiedzieć poprzez wysłanie SMS-a lub kontakt z infolinią,
Dla uczestników konkursu przewidziano 3 rodzaje nagród: dnia, tygodnia i główną. Za prawidłową odpowiedź wylosować można książki wydawnictwa Prószyński i S-ka z serii „Biblioteczka pod różą” oraz gadżety reklamowe TV Romantica (koszulki, lusterka, długopisy i notesy). Nagrodami weekendowymi są 4 zestawy biletów lotniczych Sky Europe (Warszawa – Paryż - Warszawa) dla dwóch osób w dwie strony. Nagrodą główną w konkursie jest dwutygodniowa wycieczka na Costa Brava dla dwóch osób.
Specjalny mechanizm przygotowany na potrzeby konkursu przez Agencję MobiJOY! Mobile Marketing zapewnia integrację systemów głosowania. Umożliwia powiązanie kontaktów uczestników zabawy inicjowanych zarówno za pomocą SMS-a jak i infolinii. Odpowiedzi udzielane za pomocą tych dwóch systemów są automatycznie kojarzone z konkretnym uczestnikiem zabawy.
Rozwiązanie IVR zapewnia możliwość wybrania z klawiatury telefonu numeru kontaktowego, wymaganego przy rozdawaniu nagród. Każdy dzwoniący na infolinię ma możliwość podania numeru komórkowego w przypadku, gdy brał wcześniej udział w konkursie wysyłając SMS z poprawną odpowiedzią, co zwiększa jego szanse na zdobycie głównej nagrody.