Łatwy dostęp do firmowej bazy danych, pełna kontrola zapasów oraz łatwość obsługi - to gwarantuje system Mobile Access, nowy produkt firmy EL2.
Produkt ten przeznaczony jest dla przedsiębiorstw i organizacji, których pracownicy wykonują pracę poza siedzibą firmy. Został zaprojektowany dla szerokiej grupy sieci przedstawicielskich i sprzedawców, którzy w ciągu dnia obsługują dużą ilość klientów. Skierowany jest do firm z branży FMCG, van sellingu oraz wszystkich organizacji, które posiadają przedstawicieli terenowych, potrzebujących stałego kontaktu z bazą centralną firmy.
Mobile Access to nowoczesne rozwiązanie ułatwiające i usprawniające działanie całego działu handlowego. Jego głównymi zaletami są:
możliwość pracy w trybie on - line i off - line,
ciągły dostęp do zasobów firmy: baza klientów, magazyn finanse i księgowość,
działanie oparte o platformę systemową Microsoft dla urządzeń mobilnych,
łatwe przystosowanie do indywidualnych potrzeb Klienta,
pełna skalowalność systemu.
"Mobile Access został stworzony z myślą o podniesieniu wyników sprzedaży i efektywności działań handlowców" - mówi Andrzej Ziemiński, prezes EL2. "Wprowadzenie naszego systemu, gwarantuje podniesienie jakości usług poprzez optymalizację czasu pracy oraz minimalizację kosztów" - dodaje Ziemiński.
Mobile Access pozwala korzystać z każdej technologii transmisji danych dostępnej w telefonach komórkowych. Pracownicy wyposażeni w urządzenia mobilne "komputerek naręczny" mają zapewniony szybki, bezprzewodowy dostęp do zasobów firmy za pośrednictwem telefonu komórkowego. Czas połączenia wystarczający na wymianę danych zebranych w ciągu dnia pracy, zawiera się w przedziale kilkudziesięciu sekund.
Według twórców Mobile Access jest rozwiązaniem, które wprowadzi firmę na najwyższy światowy poziom usług.