Magazyn Mobile Internet kolejny raz przyznał nagrody dla branży telekomunikacyjnej. Nagrody w 30 kategoriach otrzymali:
TELEFON ROKU 2009 – INNOWACJA: Nokia N900 – Nokia Poland – za stworzenie komputera mobilnego kolejnej generacji.
TELEFON ROKU 2009 – BIZNES: HD2 – HTC – za największy dotykowy ekran ułatwiający korzystanie z biznesowych funkcji.
TELEFON ROKU 2009 – MULTIMEDIA: OMNIA II – Samsung Electronics Polska - za połączenie dużych możliwości multimedialnych i eleganckiego wyglądu.
TELEFON ROKU 2009 – DESIGN: BL40 – LG Electronics Polska – za stworzenie eleganckiego urządzenia, obok którego trudno przejść obojętnie.
TELEFON ROKU 2009 – SMARTPHONE: SATIO – Sony Ericsson Polska – za mobilne biuro w kieszeni.
NETBOOK ROKU 2009: N130 – Samsung Electronics Polska – za doskonały komputer do mobilnej pracy.
NAWIGACJA ROKU 2009: AutoMapa – za wprowadzenie aktywnego systemu omijania korków: AutoMapa Traffic.
OFERTA ROKU 2009: iPlus – Polkomtel – za nową, spójną ofertę pozwalającą na szybki mobilny dostęp do internetu.
USŁUGA ROKU 2009: CDMA – Orange – za usuwanie białych plam z mapy polskiego internetu.
PRE-PAID ROKU 2009: PLAY FRESH – P4 – za wprowadzenie rewolucyjnej oferty na polskim rynku.
INNOWACJA ROKU 2009: PON – Dialog – za wprowadzenie dostępu do internetu w technologii światłowodowej.
TECHNOLOGIA ROKU 2009: HSPA+ - Polska Telefonia Cyfrowa – za pierwsze w Polsce komercyjne uruchomienie najszybszego mobilnego internetu.
DEBIUT ROKU 2009: emporia – za dostrzeżenie potrzeb seniorów.
WDROŻENIE ROKU 2009: LLU – Netia – za uwolnienie już 300 węzłów LLU.
ROZWIĄZANIE ROKU 2009 - INTERNET SZEROKOPASMOWY: Cyfrowy Polsat - za rozwiązanie problemu dostępu do internetu na terenach pozbawionych infrastruktury technicznej.
MOBILNE FINANSE ROKU 2009: Minikarta Era PayPass – Polska Telefonia Cyfrowa – za integrację telefonii mobilnej i usług finansowych.
OPERATOR STACJONARNY ROKU 2009: Netia – za konsekwentne umacnianie pozycji rynkowej i efektywne wzbogacanie oferty.
SUKCES ROKU 2009: LG Electronics Polska – za konsekwentne utrzymywanie wzrostu sprzedaży i systematyczne zwiększanie udziału w rynku.
DYSTRYBUTOR ROKU 2009: T1 – za podnoszenie efektywności sprzedaży.
SPONSOR ROKU 2009: Polkomtel – za nieoceniony wkład w sukces polskiej siatkówki i konsekwentne wspieranie polskiej kultury.
KAMPANIA REKLAMOWA OPERATORA KOMÓRKOWEGO ROKU 2009: HEYAH – Polska Telefonia Cyfrowa – za wyjątkową kampanię „No to SRU!”, za humor, siłę przekazu i walkę z kruczkami.
KAMPANIA REKLAMOWA OPERATORA STACJONARNEGO ROKU 2009: Netia – za zahipnotyzowanie polskiego rynku twarzą Netii.
BLOG ROKU 2009: BLOG RZECZNIKA – Grupa TP – za stworzenie platformy komunikacyjnej, pozwalającej na efektywną wymianę informacji z internautami.
MECENAT ROKU 2009: Polska Telefonia Cyfrowa – za szeroko rozwiniętą działalność w obszarze promowania kultury oraz mecenat nad dziedzictwem narodowym.
WYDARZENIE ROKU 2009: Urząd Komunikacji Elektronicznej – za zawarcie porozumienia kształtującego nowy ład na polskim rynku.
WYDARZENIE ROKU 2009: Telekomunikacja Polska - za zawarcie porozumienia kształtującego nowy ład na polskim rynku.
CZŁOWIEK SUKCESU 2009: Dariusz Matuszak – za celną strategię komunikacji i jej efektywny wpływ na wizerunek spółki.
LIDER SPRZEDAŻY 2009: Grzegorz Kania - za znaczący udział w sukcesie marki LG na polskim rynku.
CZŁOWIEK MARKETINGU 2009: Wojciech Wasilewski - za umocnienie marki Samsung na polskim rynku.
MANAGER ROKU 2009: Bogusława Matuszewska - za znaczący wkład w umocnienie pozycji Polkomtela na polskim rynku telekomunikacyjnym.
Kapitułą wyróżniła również osobę, która niemal przez 10 lat pełniąc swoje funkcje wniosła wyraźny wkład w rozwój firm, na rzecz których pracowała. Nagrodę CZŁOWIEK PR DEKADY otrzymał Zbigniew Lazar - za wieloletnie kreowanie kultury komunikacyjnej, wyznaczanie standardów PR i dbałość o poprawność języka polskiego.