Mobile Phone zablokowany już przez Erę

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 42

Według Pulsu Biznesu, PTC zablokowała sprzedaż w sieci Mobile Phone kontrolowanej przez Germanosa. 100 punktów sprzedaży sieci Mobile Phone, należącej do Germanosa, od dziś nie sprzedaje usług Ery. Operator zablokował dostęp do systemu informatycznego umożliwiającego aktywację usług głosowych i transmisji danych.

Problemy może napotkać też pozostałą część sieci Germanosa skupiająca kolejnych 200 punktów sprzedaży Ery. Operator miał wczoraj „problemy techniczne” i czasowo blokował dostęp do swojego systemu informatycznego.

Opinie:

Opinie archiwalne (42):

Komentuj

Komentarze / 42

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2007-02-07 00:31
    coz niby moze sie zdarzyc, jednak taka szanujaca sie firma jak PTC powinna byc przygotowana na tego typu problemu zeby w razie ich wystapienia nie powodowac zastoju czy blokad (co napisano wyzej).
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2007-02-07 00:33
    coz niby moze sie zdarzyc, jednak taka szanujaca sie firma jak PTC powinna byc przygotowana na tego typu problemu zeby w razie ich wystapienia nie powodowac zastoju czy blokad (co napisano wyzej).
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2007-02-07 00:33
    coz niby moze sie zdarzyc, jednak taka szanujaca sie firma jak PTC powinna byc przygotowana na tego typu problemu zeby w razie ich wystapienia nie powodowac zastoju czy blokad (co napisano wyzej).
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemo pisze: 2007-02-07 00:48
    Germanos......WON Z PTC!!!!!! Germanos to złodziejska firma!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2007-02-07 00:54
    PTC TROCHE GODNOŚCI!!! w koncu agent wam sie postawić, to was nosi!!!ale trzeba te frustracje przechodzić z odrobina godnosci. Nagle przypomnieliscie sobie ze jest ktos taki jak agent i diler?...najpierw sie kroi biednych dealerów działajacych na granicach opłacalnosci na brakach w umowach, znikajacych dokumentach (zainteresowani wiedza o czym mowie) prowizjach (co łaska),a sie teraz irytacja podniosla ze ktos ten uklad kopna w **** ...mam nadzieje ze sie na te wasze gierki prawo znajdzie...
    0
  • Users Avatars Mini
    przemo pisze: 2007-02-07 01:00
    za germanosem tez nie przepadam, ale za era nie ma co tesknic.uklady z partnerami sa patologiczne i wcale sie nie dziwie agent ktory złapał troche sily splawil takiego bezzasiegowca... z taka siecia dilerow i lokalizacjami sklepow p4 zrobi was w rok:)
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2007-02-07 01:16
    Gdy nie wiadomo o co chodzi, to jak zwykle chodzi o kasę - WIELKĄ KASĘ! A klient? Klient w tym wszystkim juz zupełnie się nie liczy... :o/
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2007-02-07 01:16
    Gdy nie wiadomo o co chodzi, to jak zwykle chodzi o kasę - WIELKĄ KASĘ! A klient? Klient w tym wszystkim juz zupełnie się nie liczy... :o/
    0
  • Users Avatars Mini
    fedkam pisze: 2007-02-07 09:06
    jaz zwykle klient najbardziej poszkodowany chociaz straty Gedrmanosa nie beda male
    0
  • Users Avatars Mini
    hak pisze: 2007-02-07 09:15
    Cała ta sytuacja jest trochę na własną prośbę operatorów którzy potworzyli wielkie sieci dilerskie eliminując mniejszych lokalnych sieciowców - utrzymując mniejsze sieci byliby bardziej odpowrni na żądania agentó a jednocześnie nawet odpadnięcie z gry (z różnych powodów) sieci np 20 punktowej nie wpływałoby na zachwianie rynku sprzedaży tak jak w sytuacji z germanosem gdzie stracono ok trzeciej części rynku. Oczywiście traktowanie agenta i kasa ma tu też duże znaczenie
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2007-02-07 09:30
    no cóż wszyscy operatorzy do tego dopuścili. popatrzmy na tella - przejmuje coraz częściej mniejszych agentów
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2007-02-07 09:52
    no cóż wszyscy operatorzy do tego dopuścili. popatrzmy na tella - przejmuje coraz częściej mniejszych agentów
    0
  • Users Avatars Mini
    szulak pisze: 2007-02-07 09:54
    prawdziwa wojna. ale winna temu jest tylko era. po pierwsze miala zle spisana umowe z germanosem, nie zabezpieczala odpowiednio strone ery, po drugie jakby dobrze oplacala, szanowala ale jednoczesnie dbala o lepsza jakosc obslugi i byla rownie wymagajaca jak do sklepow i salonow wlasnych to Germanos nie myslalby o rozwiazaniu wspolpracy z era. Nie ma co plakac tylko era musi teraz szukac dilerow a najlepiej jakby rozbudowala wlasna siec sprzedazy, cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    szulak pisze: 2007-02-07 09:57
    wkoncu wlasnej sieci moze bezgranicznie ufac bo zalezy od niej wlasnej. Ale jakosc watpie w rozbudowe sieci sprzedazy przez era. Ostatnio wycofali sie z decyzji zmiany marki, po drugiej rozbudowac wlasna sieci juz mogli dawno dokonac i jakos nie dbali nadzwyczaj o ta sprawe, po trzecia udzialowiec DT jakosc bedzie zalowac kasy. Sa nadzwyczaj oszczedni zeby nie powiedziec sknerami!
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2007-02-07 10:32
    szulak widzę że na zmianę piszemy na gsmonline i na telepolis :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rocky pisze: 2007-02-07 10:34
    Z biznesowego pkt widzenia strata 300 pkt w ciągu jednego roku to porażka!! Niech każdy pkt sprzedaje średnio 5 aktywacji dziennie to powoduje stratę około 1500akt. na dzień i około ~35tys. na miesiąc. Ktoś kto pracuje w sprzedaży pośredniej wie, że nie da się odbudować takiej sieci w ciągu jednego roku, ba jest nawet problem aby otworzyć 50 nowych punktów. Wiem bo pracowałem w PTC. Oj czuje, że na Al. Jerozolimskich jest teraz gorąco i a szczególnie w pokoju Dyrektora Sprzedaży. Szczerze współ
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2007-02-07 10:39
    a chodzi o niemałą kasę, zakładając że każdy punkt dziennie podpisuje powiedzmy 2 umowy (uśredniam i biorę pod uwagę że to luty), pomnóżmy razy 300 punktów, daje to nam około 600 umów. Załóżmy że na jednej umowie Germanos zarabia 200zł (ma więcej ale żeby się łatwiej liczyło) daje nam to 120 000 zł i to tylko za jeden dzień. aż strach pomyśleć ile to jest w skali miesiąca :)
    0
  • Users Avatars Mini
    olotoja pisze: 2007-02-07 12:26
    prosta sprawa... Era już jest w plecy więc sprcjalnie nie ryzykuje, trzeba pokazać innym żeby się nie wychylali w przyszłości, a przy okazji może uda sie trochę punktów przejąć...
    0
  • Users Avatars Mini
    maryuse pisze: 2007-02-07 12:45
    ***Witek, popracuj troche nad validacja swojej strony :). Strasznie duzo bledów. W ten sposób jej nie wypozycjonujesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    szulak pisze: 2007-02-07 12:49
    Nautilius: pisze bo mam wolne i poniekad mnie dotyczy:) To co pisal Rocky i Nautilius maja racje, juz nie wazne dokladnie ile ale napewno era bardzo duzo straci nie tylko finansowo na mniejszej ilosci aktywacji ale jednoczesnie na jakosci obslugi klientow bo klienci beda napewno zli ze musza stac w kolejkach w pozostałych punktach ery albo daleko jechac aby skorzystac z usług ery. P.S. menedzerowie ery maja teraz pole do popisu i moga sie wykazac jak rozwiazac sytuacja wkoncu biora duza kase!
    0
  • Users Avatars Mini
    Cood pisze: 2007-02-07 13:01
    A ja sie nie dziwie, ze zablokowali germanosowi dostep do swojej sieci, to w koncu uderzy tez w germanosa, ktory podczas zablokowania sieci moze tylko i wylacznie sprzedawac telefony bez aktywacji, a raczej nie duzo ludzi przychodzi tak sobie i kupuje telefon za cene np. 600-1000zł. przez caly czas blokady Germanos wogole nie zarobi, to zrobi mu straty... Niestety kij ma dwa konce, Era tez nie zarobi i z 1100 punktow bedzie tak naprawde dzialalo tylko 800...
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2007-02-07 13:06
    cood byś się zdziwił co do telefonów bez aktywacji...
    0
  • Users Avatars Mini
    Don pisze: 2007-02-07 13:20
    Uważam ze to wina samych operatorów, najpierw pozwalały "nie waidomo" dlaczego rosnąć duzym dilerom skupujacym mniejszych a teraz są zaskoczone. Bardzo dobrze że tak się dzieje. Sam jestem mniejszym dilerem i operator praktycznie nie liczy się z takimi kontrahentami, non stop zmniejszając prowizje a koszty wzrastają co krok nowe standardy itd. Osobiscie cieszę się z tego że w końcu ktoś się im postawił. Hodowali sobie wrzoda na tyłku sami pozwalali na jego rozrost a teraz zdziwienie.
    0
  • Users Avatars Mini
    nautilius pisze: 2007-02-07 13:39
    don zgodzę się z Tobą - sam miałem punkt przez ładnych kilka lat. po co ptc ma liczyć się z takimi szaraczkami? trzeba ich wykorzystać do zdobycia klientów a potem zniszczyć i otworzyć własne salony ("spijając śmietankę")
    0
  • Users Avatars Mini
    szulak pisze: 2007-02-07 13:39
    Don masz racje, operatorzy tna prowizje, a wymagaja coraz wiecej...teraz przynajmniej ten problem ujrzalo swiatlo dzienne.
    0
  • Users Avatars Mini
    szulak pisze: 2007-02-07 13:45
    Don ma racje, operatorzy coraz bardziej tna prowizje a coraz wiecej wymagaj. Przynajmniej dzieki tej wojnie taki problem ujrzalo swiatlo dzienne i moze wkoncu operatorzy zaczna dbac o swoja siec sprzedazy bo dzieki niej zarabiaja kase!
    0
  • Users Avatars Mini
    ideapop pisze: 2007-02-07 15:41
    brawo P4 , byle tak dalej
    0
  • Users Avatars Mini
    ms pisze: 2007-02-07 22:15
    ERA górą .Germanos von
    0
  • Users Avatars Mini
    Mc pisze: 2007-02-08 00:25
    szulak jestes z ery czy germanosa?
    0
  • Users Avatars Mini
    Mc pisze: 2007-02-08 00:26
    szulak jestes z ery czy germanosa?
    0
  • Users Avatars Mini
    szulak pisze: 2007-02-08 01:32
    czemu pytasz? powiedzy ze z ery:)
    0
  • Users Avatars Mini
    rrr pisze: 2007-02-08 10:17
    Jakoś era już dawno przestała zachwycać , taka Gdynia np. 270tys mieszkańców i jeden malutki salonik firmowy z 3 stanowiskami do załatwiania wszystkich spraw, gdzie przy kazdej aktywacji dochodzi chyba 15 minut szukania telefonu w magazynie, po 30 minutach w kolejce klient ma dosyć takiej sieci. Ten "salon" wyglada śmiesznie przy salonach plusa i orange. Teraz bez Germanosa kolejka bedzie stała na dworze :D.
    0
  • Users Avatars Mini
    Rocky pisze: 2007-02-08 12:16
    Kontynuując myślę, że ERA właśnie znalazła się na drodze do bezpowrotnej utraty pozycji lidera. Po roku 2006 Orange jest górą ale wszystko mogło się jeszcze zmienić, teraz nie widze już na to szans. Germanos należy pamiętać, że to także Dorady Biznesowi i franczyznowe Sklepy Firmowe. A 30-40% ogólnej sprzedaży Ery to robi wrażenie. Jakieś 300-400tys nowych aktywacji rocznie!!!! Pod koniec roku przewiduję taki układ na rynku Orange 35%, Plus 32%, Era 29%, Play 4%.
    0
  • Users Avatars Mini
    klient pisze: 2007-02-08 16:30
    rrr: powiem ci jak jest w gorzowie wlkp. - jeden sklep firmowy w ktorym maksymalnie pracuje 2 konsultantow! miasto ma 140 tys mieszkancow ale oprocz tego jest duzo innych miejscowosci po 30 tys.mieszkancow w okolicy. najblizszy salon to zielona gora, poznan czy szczecin - do kazdego po 100 km odleglosci. to tylko mozna nazwac tak: firma era ma klientow gdzies gleboko w d...aha sredni czas oczekiwania to 1 godzina
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-02-09 00:03
    no u mnie w mieście też odsyłaja do innego punktu - tłumaczą się klientom, że przejściowe problemy z dostępem do kont użytkowników mają ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tero pisze: 2007-02-20 17:08
    W erze wymogi dawno przekroczyły zyski punktów dealerskich. Nie można mieć punktu w centrum miasta przy czynszu 3000 zł zatrudniać 2 - 3 ludzi (ok. 3-5 tys zł w zależności od regionu i miasta) - inne koszty to ok 1000 zł/m-c i mieć średniorocznie 80 aktywacji miesięcznie po ok 70 pln - a jak ktoś znów wymyśli "rok tak taka" to co? Smiem twierdzić, że 60-70% punktów ery nie jest rentownych w skali roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    tero pisze: 2007-02-20 17:08
    W erze wymogi dawno przekroczyły zyski punktów dealerskich. Nie można mieć punktu w centrum miasta przy czynszu 3000 zł zatrudniać 2 - 3 ludzi (ok. 3-5 tys zł w zależności od regionu i miasta) - inne koszty to ok 1000 zł/m-c i mieć średniorocznie 80 aktywacji miesięcznie po ok 70 pln - a jak ktoś znów wymyśli "rok tak taka" to co? Smiem twierdzić, że 60-70% punktów ery nie jest rentownych w skali roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    obserwatorium pisze: 2007-02-21 00:23
    PTC da sobie radę , a żale niudolnych subdilerów co do braków prowizji itp. to tylko okazja do tego aby ich zmienic zwryfikować , kto przy zdrowych zmysłach pójdzie w niepewnośc jaka jest PLAY , jak ktos ma punkt czy jest ADB MPT czy GERMANOSA to na samych aneksach sie dorobi a PTC zmieniło zasady prowizji od 01.02.2007 i to jest to cos co da dilerom kopa a w opini wszystkich współpracujacych z PTC GERMANOS był najgorszym agentem i bardzo dobrze że PTC pozbyło się wrzoda nie się Grecy uduszą P4
    0
  • Users Avatars Mini
    obserwatorium pisze: 2007-02-21 00:23
    PTC da sobie radę , a żale niudolnych subdilerów co do braków prowizji itp. to tylko okazja do tego aby ich zmienic zwryfikować , kto przy zdrowych zmysłach pójdzie w niepewnośc jaka jest PLAY , jak ktos ma punkt czy jest ADB MPT czy GERMANOSA to na samych aneksach sie dorobi a PTC zmieniło zasady prowizji od 01.02.2007 i to jest to cos co da dilerom kopa a w opini wszystkich współpracujacych z PTC GERMANOS był najgorszym agentem i bardzo dobrze że PTC pozbyło się wrzoda nie się Grecy uduszą P4
    0
  • Users Avatars Mini
    obserwatorium pisze: 2007-02-21 00:23
    PTC da sobie radę , a żale niudolnych subdilerów co do braków prowizji itp. to tylko okazja do tego aby ich zmienic zwryfikować , kto przy zdrowych zmysłach pójdzie w niepewnośc jaka jest PLAY , jak ktos ma punkt czy jest ADB MPT czy GERMANOSA to na samych aneksach sie dorobi a PTC zmieniło zasady prowizji od 01.02.2007 i to jest to cos co da dilerom kopa a w opini wszystkich współpracujacych z PTC GERMANOS był najgorszym agentem i bardzo dobrze że PTC pozbyło się wrzoda nie się Grecy uduszą P4
    0
  • Users Avatars Mini
    luki pisze: 2007-03-02 17:28
    GERMANOS to jedna wielki dno. Jakość obsługi żenująca nie powiem już nic o kadrze menagerskiej z ktorymi mialem kilkakrotnie styczność. smiech na sali. Dyrektor Handlowy regionu północnego nie znający angielskiego!! Dobrze na tym wyjdzie PTC
    0
  • Users Avatars Mini
    madbenz pisze: 2007-12-01 20:03
    jakie dostajecie prowizje jako ADB wpisywac
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: