Znani youtuberzy w kampanii Mobile Vikings

Newsy
Opinie: 4
„Vikingowie Internetu” - kampania Mobile Vikings

Vikingowie Internetu to najnowszy projekt operatora komórkowego Mobile Vikings, w którym zobaczyć możemy polskich gamerów: ReZigiusza, Masterczułka i MultiGameplayGuy’a. Kampania powstała we współpracy z agencją GetHero.

To pierwsza tego typu kampania, w której znani internetowi twórcy wcielają się w jakąś rolę, w tym przypadku w Vikingów, brand heroes naszej marki – mówi Bartek Grabowski, Head of New Business w Mobile Vikings Polska.

W ramach akcji na Facebooku powstał fanpage liczący obecnie już blisko 30 tysięcy fanów oraz zrealizowano cykl filmów pt. „Saga Rodu Vikingów” opowiadających o losach rodziny Vikingów: ojca Larsa i jego dwóch synów – Olafa (ReZigiusz) i Melvina (MultiGameplayGuy). Powstała również dedykowana strona akcji VikingowieInternetu.pl, którą odwiedziło już ponad 35 000 osób.

- Saga Rodu Vikingów utrzymana jest w konwencji serialu. Do tej pory powstało 5 filmów, które na przestrzeni dwóch miesięcy, łącznie z materiałami zza kulis, dostępnymi na fanpage „Vikingowie Internetu”, obejrzano już prawie 2 miliony razy. Daje nam to bardzo dobre wyniki, które przekładają się na zwiększenie rozpoznawalności marki – kontynuuje Grabowski.

ReZigiusz, Masterczułek i MultiGameplayGuy to polscy gamerzy, których filmy w serwisie społecznościowym YouTube łącznie zanotowały do tej pory około 450 milionów wyświetleń. Razem mają także ponad 3 miliony subskrybentów.

Dodatkowo dla wszystkich, którzy zechcą dołączyć do rodziny Vikingów, marka przygotowała specjalną ofertę internetu mobilnego: Przy drugim doładowaniu każdy użytkownik otrzyma 0,5 GB, natomiast przy trzecim nawet 1,5 GB internetu – dodaje Bartek Grabowski.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: