Pod koniec ubiegłego roku powstała firma MobileGO Sp. z o.o., specjalizująca się w marketingu mobilnym. Dla swoich klientów firma projektuje i zarządza strategiami komunikacji i reklamy, które funkcjonują w oparciu o technologię telefonii komórkowej.
MobileGO prowadzi cztery rodzaje działalności:
1. Badania rynkowe
2. Reklama i Komunikacja
3. Programy Lojalnościowe
4. Planowanie Mobilnych Mediów.
Podstawą działalności MobileGO jest przekonanie, że marketing mobilny oferuje firmom unikalny sposób dotarcia do swoich klientów. Telefonia komórkowa stworzyła bowiem zupełnie nowe, niedoceniane dotychczas medium wymiany informacji. Pozwala ono na indywidualne dotarcie do wybranych konsumentów i prowadzenie precyzyjnie profilowanych kampanii marketingowych.
Wszystkie działania firmy oparte są na zasadzie, że docelowy odbiorca kampanii marketingu mobilnego musi wyrazić zgodę na otrzymywanie informacji na swój telefon komórkowy. W tym celu MobileGO posiada własną bazę danych użytkowników telefonów komórkowych, którzy wyrazili zgodę na uczestniczenie w kampaniach marketingowych. Każdy użytkownik posiada swój szczegółowy profil określający jego dane demograficzne, zainteresowania i potrzeby związane z otrzymywaniem informacji o charakterze reklamowym.