Firma MobileGO zdobyła wyróżnienie w Konkursie Marketingu Bezpośredniego Złota Strzała za przeprowadzoną dla Fiat Auto Poland akcję mobilną związaną z Drzwiami Otwartymi Fiata Panda.
W tegorocznej ósmej edycji konkursu organizowanego przez dwutygodnik "Media i Marketing Polska" wprowadzono nową kategorię - Marketing Bezpośredniej Reakcji - Marketing Mobilny. Wyróżnienie dla MobileGO jest jedynym przyznanym w tej kategorii.
W wyróżnionej kampanii - Drzwiach Otwartych Fiata Panda - po raz pierwszy w Polsce wykorzystano mobilną technologię lokalizacyjną, dzięki której użytkownicy telefonów komórkowych w sieci ERA, znajdujący się w odległości 6 kilometrów od danego salonu Fiata, otrzymali informację o Drzwiach Otwartych poprzez wybrany kanał informacyjny aktywowany w swoim telefonie komórkowym.
Ponadto, MobileGO zorganizowała wysyłkę SMS-ów ów reklamowych do kilkudziesięciu tysięcy wyselekcjonowanych użytkowników MobileCLUB.pl i bramki SMS na portalu www.era.pl z informacją o Drzwiach Otwartych. Treść SMS-ów (zawierająca m.in. adres najbliższego salonu Fiata) dostosowana była do miejscowości, w której mieszkali odbiorcy wiadomości. Informacja o Drzwiach Otwartych została również umieszczona w serwisie Era Omnix.
Kampania była wynikiem współpracy firmy MobileGO, Fiat Auto Poland S.A. i Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci Era.
"Wyróżnienie w Konkursie Złota Strzała to niewątpliwy sukces dla naszej firmy, która działa na rynku marketingu mobilnego od niespełna dwóch lat. Utwierdza nas ono w przekonaniu o słuszności naszej strategii polegającej na wdrażaniu nowych technologii mobilnych pozwalających na maksymalne dostosowanie przekazu reklamowego do odbiorcy" - twierdzi Janusz Moneta, Chief Marketing & Sales Officer w MobileGO.