Mobilna promocja Fiata Panda

Newsy
Żródło: MobileGO
Opinie: 13

MobileGO organizuje promocję dla Fiat Auto Poland S.A. Po raz pierwszy w Polsce wykorzystana została w akcji promocyjnej mobilna technologia lokalizacyjna.

W związku z trwającymi w dniach 10-14 września Drzwiami Otwartymi nowego Fiata Panda, firma MobileGO przeprowadza wysyłkę SMS-ów reklamowych do kilkudziesięciu tysięcy wyselekcjonowanych użytkowników MobileCLUB.pl z informacją o Drzwiach Otwartych. Treść SMS-ów (zawierająca m.in. adres najbliższego salonu Fiata) dostosowana jest do miejscowości, w których mieszkają odbiorcy wiadomości.
Akcja organizowana jest przy udziale sieci Era - przekaz reklamowy wysłany jest również do kilkudziesięciu tysięcy zarejestrowanych użytkowników bramki SMS na portalu www.era.pl. Ponadto, informacja o Drzwiach Otwartych zostanie umieszczona w serwisie Era Omnix.

Po raz pierwszy w Polsce przy okazji akcji promocyjnej wykorzystana zostanie mobilna technologia lokalizacyjna na wszystkich kanałach informacyjnych ERY. Dzięki temu, użytkownicy telefonów komórkowych w sieci ERA, znajdujący się w odległości 6 kilometrów od danego salonu Fiata, otrzymają informację o Drzwiach Otwartych poprzez wybrany kanał informacyjny aktywowany w swoim telefonie komórkowym.
"Jest to już kolejna akcja promocyjna Fiata wykorzystująca narzędzia marketingu mobilnego do komunikacji z naszymi klientami. Reklama oparta na technologii lokalizacyjnej pozwoli nam dotrzeć do klientów znajdujących się w pobliżu naszych salonów. Mamy nadzieję, ze ta forma przekazu okaże się nie tylko atrakcyjna dla klientów, ale również skuteczna" - mówi Rafał Grzanecki z Działu Marketingu Fiat Auto Poland S.A.

Organizowana akcja promocyjna ma na celu wsparcie pozostałych kanałów informacyjnych, zachęcających do odwiedzenia salonów Fiata. Każdy, kto odwiedzi salon Fiata w dniach 10-14 września br. ma szansę wygrać jeden z pięciu nowych Fiatów Panda.
"Dzięki mobilnej technologii lokalizacyjnej opartej o infrastrukturę operatora sieci PTC (Era), po raz pierwszy w Polsce mamy możliwość wysłania przekazu informacyjnego do posiadaczy telefonów komórkowych, znajdujących się w określonej odległości od wybranych lokalizacji. Jest to kolejny krok w kierunku maksymalnego dostosowania przekazu reklamowego do wymagań odbiorcy" - twierdzi Janusz Moneta, Chief Marketing & Sales Officer w MobileGO.

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: