„Marzysz o pogodnej emeryturze - Zagraj z Indykpolem, a spełnimy twoje marzenia” - pod tym hasłem już 29 kwietnia br. rozpocznie się „Wielki grillowy konkurs SMS-owy dla detalistów”. Firma EL2 podpisała z Indykpol SA umowę na obsługę programu promocyjnego z wykorzystaniem marketingu mobilnego.
Wspólne działania obu firm pozwoliły na stworzenie pierwszego w Polsce programu promocyjnego z wykorzystaniem marketingu mobilnego.
„Od lat inwestujemy w nowoczesne technologie i systemy zapewniające wysoką jakość i bezpieczeństwo naszych wyrobów. Dbamy także o efektywność procesów technologicznych, wydajność pracy oraz optymalizację kosztów produkcji” – mówi Piotr Kulikowski Prezes Indykpol S.A. „Chcemy również wykorzystać nowoczesne technologie w działaniach marketingowych.” – dodaje Piotr Kulikowski.
„Stworzenie kreacji było zadaniem niewątpliwie trudnym, gdyż jak powszechnie wiadomo hurtownikom zależy na sprzedaży produktów nie zaś na ich promowaniu. Aby spełnić działania o charakterze informacyjnym i promocyjnym większość firm drukuje różnego rodzaju publikacje, które i tak - w ostatecznym rozrachunku - jeśli dotrą do ostatecznych sprzedawców, to i tak spotkają się z niewielkim zainteresowaniem.” – mówi Andrzej Ziemiński, Prezes Zarządu EL2. „W tak trudnym i skomplikowanym łańcuchu powiązań handlowych, jedynie bardzo dobrze dobrana strategia działań z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego pozwoli na dotarcie do sprzedawców detalicznych i przedstawicieli handlowych.” – uzasadnia Andrzej Ziemiński.
Informacja o konkursie zostanie zamieszczona na produktach zbiorczych. Ponadto informacje będą znajdować się na ulotkach, mini lamach, w miesięczniku „Poradnik Handlowca” oraz na stronie internetowej Indykpolu www.indykpol.pl