Mobilvi ma sprzedawać reklamę w telefonach komórkowych

Newsy
Opinie: 0

Firma Novem, specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym, wchodzi na rynek reklamy mobilnej. W tym celu powołano nową spółkę Mobilvi, która będzie realizować kampanie reklamowe w telefonach komórkowych. Wejście Novem w nowy, bardzo innowacyjny segment rynku poszerzy kompetencje firmy w zakresie reklamy internetowej i pozwoli oferować rozwiązania reklamowe nowej generacji. Rynek mobilnej reklamy ma doskonałe perspektywy rozwoju i jest w fazie dynamicznego wzrostu. Według Frost & Sullivan w 2012 roku sektor ten w Europie będzie wart 2,2 miliarda euro.

Mobilvi oferuje emisję reklam w formie banerów i linków tekstowych w telefonach komórkowych i urządzeniach przenośnych pozwalających na korzystanie ze stron internetowych oraz aplikacji mobilnych. Firma współpracuje z największymi, globalnymi sieciami wydawców rynku reklamy mobilnej, zapewniając dostęp do atrakcyjnych powierzchni w najpopularniejszych wśród polskich użytkowników serwisach i aplikacjach.

Mobilvi do emisji reklam wykorzystuje technologię mOcean (Mobile Ad Serving Technology), która gwarantuje dopasowanie przekazu reklamowego bez względu na model telefonu z jakiego korzysta odbiorca. Adserver pozwala na bardzo zróżnicowane możliwości targetowania np. zawężając emisję do konkretnego operatora, rodzaju urządzenia mobilnego czy systemu operacyjnego. Dodatkowo, powierzchnie reklamowe zostały pogrupowane w pakiety tematyczne np. kobieta, mężczyzna, trendsetterzy, biznes, rozrywka, lifestyle.
Mobilvi tworzy produkty w oparciu o najnowsze technologie. Pozwalają one między innymi na precyzyjne dotarcie z reklamą do odbiorców znajdujących się w danej lokalizacji. W ten sposób potencjalni klienci mogą otrzymać bezpośrednio na swój telefon komórkowy np. kupony i kody promocyjne do wykorzystania w znajdującym się w pobliżu sklepie, czy restauracji.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: