mObywatel umożliwia dodanie legitymacji TOPR

Newsy
Opinie: 0
mObywatel umożliwia dodanie legitymacji TOPR

Aplikacja mObywatel została rozszerzona o możliwość dodania Legitymacji ratownika i pracownika Tatrzańskiego Ochotniczego Pogotowia Ratunkowego (TOPR). Nowa funkcja umożliwia posiadaczom fizycznej legitymacji przechowywanie jej cyfrowej wersji w aplikacji.

 

Cyfrowa legitymacja dla ratowników i pracowników TOPR

 

Tatrzańskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe zrzesza zarówno ratowników, jak i osoby pełniące inne funkcje w organizacji, np. administracyjne. Każda osoba posiadająca status członka stowarzyszenia może otrzymać legitymację. Wersja cyfrowa dokumentu w mObywatelu ma takie same uprawnienia jak tradycyjna legitymacja, co pozwala na potwierdzenie kwalifikacji w kontaktach z turystami oraz służbami ratunkowymi i porządkowymi.

 

Jak dodać legitymację do aplikacji

 

Dodanie dokumentu do aplikacji jest proste:

  • Nacisnąć „Dodaj” na ekranie głównym w prawym górnym rogu.
  • Z listy dokumentów wybrać „Legitymację ratownika i pracownika TOPR” i nacisnąć „Dodaj”.

Po wykonaniu tych kroków legitymacja pojawi się na ekranie głównym aplikacji.

 

Dostępność

 

Legitymacja cyfrowa jest dostępna dla uprawnionych osób po zaktualizowaniu mObywatela do wersji 4.65.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: