Aplikacja Mój Orange - teraz bezpłatne połączenia z infolinią

Newsy
Opinie: 9

Orange wprowadził aktualizację aplikacji Mój Orange dla systemu Android. Wkrótce mają być dostępne nowe wersja dla iOS i Windows. W dolnej części okna aplikacji znalazła się ikonkę słuchawki, po kliknięciu w którą można wybrać jedną z dwóch opcji – czat lub rozmowa z infolinią.

Po zalogowaniu się loginem i hasłem klient może z poziomu aplikacji zadzwonić na infolinię bez konieczności przechodzenia przez automatyczne menu głosowe, a w dodatku, połączenie będzie bezpłatne.

Jeśli w aplikacji użyjemy autologowania to to konieczne będzie przejście przez automatyczne menu, a połączenie nie będzie bezpłatne.

 

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Troip pisze: 2016-06-21 09:39
    Nieźle, ale w Virgin już od dawna mam taką apkę, nazywa się klub Virgin i można przez nią dowolnie konfigurować swoje konto sprawdzać biling włączać i wyłączać a także opłacać, usługi. Do tego infolinię z biurem obsługi klienta mam też darmową. Bardzo fajnie, z Orange idzie tą drogą, bardzo późno i ociężale, ale w dobrym kierunku.
    0
  • Users Avatars Mini
    M pisze: 2016-06-21 11:03
    @Troip - aplikacja Mój Orange jest dostępna od około 2011 roku. Artykuł opisuje jedynie najnowszą aktualizację. Virgin Mobile weszło do Polski w drugiej połowie 2012. Jak widzisz, Orange już od dawna idzie tą drogą :). Za to nie rozumiem, skąd różnica pomiędzy logowaniem pełnym i autologowaniem pod kątem opłaty za połączenie z Biurem Obsługi. Ciężko mi zrozumieć takie rozróżnienie.
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2016-06-21 13:24
    bo orange jak zawsze musi w czymś namieszać i tyle..... bez mieszania by to nie było orange i tyle w temacie...
    2
  • Users Avatars Mini
    Lisu pisze: 2016-06-21 14:23
    Porównajcie szybkość i funkcjonalność aplikacji Virgin i Osrange. Virgin kładzie osrnagową na łopatki, natomiast nie wiem jak działa aplikacja w nju. Może asf wie, to niech napisze.
    -4
  • Users Avatars Mini
    Lisu pisze: 2016-06-21 14:32
    Jedyny mankament Virgin, to macierzysty operator flej i to jest tragedia, niestety asf ma rację, przy czym dodam, że byłem kiedyś pierwszą osobą, która użyła określenia "flej". Ta nazwa oddaje nieopisany bałagan w tej sieci. Największy bałagan jest na poziomie infrastruktury.
    -1
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2016-06-21 17:36
    Nie wiem jak działają te aplikacje bo nigdy z nich nie korzystam, loguję się p. strone www. W Orangu jest bajzel i to jest fakt, na tym koncie są bzdety natomiast brakuje ważnych ustawień, niektóre bezsensownie dublowane.
    1
  • Users Avatars Mini
    Troip pisze: 2016-06-21 18:04
    Nie wiem jaka jest aplikacja Orange, ale aplikacja nju Mobile jest równie czytelna i przyjazna jak aplikacja Virgin. Gdyby nie to, że w Nju wrzucają wszystko z internetem włącznie do jednego worka, a cena 1 GB wynosi 190 zł, i wystarczy użyć 200 MB żeby wykorzystać limit 29 zł. To byłby mój główny numer.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2016-06-22 17:19
    Do bani z tą aplikacją zapłaciłem 1.5
    -1
  • Users Avatars Mini
    Artur pisze: 2016-06-22 23:19
    @Tomek, a zalogowałeś się loginem i hasłem tak jak napisali w artykule? Jeśli użyjesz autologowania lub przez SMS to połączenie będzie płatne i jesteś o tym uprzedzany komunikatem. Wtedy wystarczy anulować, zalogować się loginem i hasłem i wybrać połączenie z doradcą jeszcze raz - komunikat potwierdzi, że połączenie jest bezpłatne.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: