Mój T-Mobile to aplikacja typu selfcare dla klientów sieci T-Mobile. Aktualnie operator udostępnił jej kolejną wersję na „nowym silniku”. Lista nowości powinna się spodobać klientom operatora.
Selfcare to spora zmiana w sposobie obsługi klienta w dowolnej branży. Selfcare jest dowodem na istnienie rozwiązań, w których naprawdę wygrywają obie strony. W przypadku T-Mobile, klient otrzymuje narzędzie do szybkiego, wygodnego zarządzania swoimi numerami, a operator ma dzięki temu zauważalne oszczędności właśnie w kluczowym segmencie obsługi swoich abonentów. Klient ma natychmiastowy dostęp po wszystkich potrzebnych mu informacji, a operator może czerpać dodatkowe przychody z aktywacji pakietów internetowych i innych usług, o których do tej pory klient w ogóle mógł nawet nie wiedzieć.
Aplikacja Mój T-Mobile zmieniła się pod względem estetycznym i user experience. Ponieważ zbudowana została od podstaw na nowym silniku, oferuje znacznie większą stabilność i szybkość działania. T-Mobile poprzedził wdrożenie finalnej wersji wieloma tygodniami testów. Nawet wersja finalna była udostępniana klientom partiami, co pozwalało na analizę jej działania i szybką reakcję w przypadku większych błędów.
Mój T-Mobile to aplikacja, która jest już od kilku lat dostępna dla klientów T-Mobile. Tym razem jednak operator zdecydował się na wprowadzenie całkowicie nowej wersji, która zawiera kilka funkcji wcześniej w ogóle niedostępnych.
Od teraz w nowej wersji:
Chyba w każdej rodzinie i małej firmie jest osoba, która „ogarnia” temat telefonów. Od teraz taka osoba otrzymuje od T-Mobile super narzędzie do zarządzania wieloma numerami (na abonament i na kartę). Mamy bezpośredni podgląd tego, czy komuś kończy się pakiet internetowy, kiedy kończy się umowa i może warto zacząć negocjacje w sprawie nowego smartfonu lub czy nasze dziecko lub pracownik mają jeszcze środki na koncie prepaid. To bardzo wygodne rozwiązanie, które pozwala oszczędzać nam czas.
Kontrola wydatków w aplikacji Mój T-Mobile to po prostu nadzór online nad tym, ile megabajtów już wykorzystaliśmy, ile minut wygadaliśmy i ile będziemy musieli za to zapłacić, czyli czy i o ile przekraczamy w danym okresie rozliczeniowym nasz abonament. Żadne niespodzianki na koniec miesiąca już nas nie zaskoczą.
Od teraz bezpośrednio z aplikacji możemy zapłacić za nasze usługi. Dostępna jest opcja płatności kartą oraz płatność online. O teraz jedną transakcją opłacamy wszystkie nasze zobowiązania – to bardzo wygodne i oszczędza nam kolejne cenne minuty, które do tej pory marnowaliśmy na żmudne przelewanie kilku faktur.
Doładowanie konta prepaid z aplikacji to najszybszy i najwygodniejszy sposób na zasilenie konta naszego dziecka lub pracownika. Zasilenie realizujemy kartą płatniczną, dodajemy do naszego abonamentu lub przelewamy online.
Aplikacja Mój T-Mobile przyda nam się także zagranicą. Gdy nasz pakiet roamingowy się skończy to już po chwili w naszej aplikacji możemy aktywować kolejny. Wybieramy go z listy dostępnych, więc o żadnym przypadku nie może być mowy. Pozwoli to nam na optymalizację naszych roamingowych wydatków w Unii i poza nią.
Już niedługo w aplikacji mają pojawić się kolejne nowe opcje: obsługa języka angielskiego, zarządzanie e-fakturą, zgodami klienckimi, blokadami, etc., jak również opcje wsparcia i pomocy dla klientów dostępnych via aplikacja.
Logowanie
Możliwość dodawania innych numerów do profilu i zarządzanie nimi
Przy numerach abonamentowych możemy sprawdzać:
Przy numerach na kartę możemy kontrolować:
Dla numerów MIX:
Faktury i płatności:
Metody płatności za fakturę:
Możliwość doładowania dowolnego numeru na kartę lub MIX:
Bezpieczeństwo dostępu do naszych danych: