Mój T-Mobile – wiemy wszystko o nowej wersji aplikacji

Akcje partnerskie | Newsy
Opinie: 0

Mój T-Mobile to aplikacja typu selfcare dla klientów sieci T-Mobile. Aktualnie operator udostępnił jej kolejną wersję na „nowym silniku”. Lista nowości powinna się spodobać klientom operatora.

Dlaczego selfcare?

Selfcare to spora zmiana w sposobie obsługi klienta w dowolnej branży. Selfcare jest dowodem na istnienie rozwiązań, w których naprawdę wygrywają obie strony. W przypadku T-Mobile, klient otrzymuje narzędzie do szybkiego, wygodnego zarządzania swoimi numerami, a operator ma dzięki temu zauważalne oszczędności właśnie w kluczowym segmencie obsługi swoich abonentów. Klient ma natychmiastowy dostęp po wszystkich potrzebnych mu informacji, a operator może czerpać dodatkowe przychody z aktywacji pakietów internetowych i innych usług, o których do tej pory klient w ogóle mógł nawet nie wiedzieć.

Jakość aplikacji to klucz

Aplikacja Mój T-Mobile zmieniła się pod względem estetycznym i user experience.  Ponieważ zbudowana została od podstaw na nowym silniku, oferuje znacznie większą stabilność i szybkość działania. T-Mobile poprzedził wdrożenie finalnej wersji wieloma tygodniami testów. Nawet wersja finalna była udostępniana klientom partiami, co pozwalało na analizę jej działania i szybką reakcję w przypadku większych błędów.

Co nowego?

Mój T-Mobile to aplikacja, która jest już od kilku lat dostępna dla klientów T-Mobile. Tym razem jednak operator zdecydował się na wprowadzenie całkowicie nowej wersji, która zawiera kilka funkcji wcześniej w ogóle niedostępnych.

Od teraz w nowej wersji:

  • możemy zarządzać wieloma numerami – w tym numerami prepaid
  • ulepszono kontrolę naszych wydatków/płatności
  • bezpośrednio z aplikacji zapłacimy nasze faktury i doładowujemy konta prepaid
  • z poziomu aplikacji znacznie łatwiej będziemy mogli aktywować kolejne usługi/pakiety

Jak to działa - zarządzanie wieloma numerami

Chyba w każdej rodzinie i małej firmie jest osoba, która „ogarnia” temat telefonów. Od teraz taka osoba otrzymuje od T-Mobile super narzędzie do zarządzania wieloma numerami (na abonament i na kartę). Mamy bezpośredni podgląd tego, czy komuś kończy się pakiet internetowy, kiedy kończy się umowa i może warto zacząć negocjacje w sprawie nowego smartfonu lub czy nasze dziecko lub pracownik mają jeszcze środki na koncie prepaid. To bardzo wygodne rozwiązanie, które pozwala oszczędzać nam czas.

Jak to działa – kontrola wydatków

Kontrola wydatków w aplikacji Mój T-Mobile to po prostu nadzór online nad tym, ile megabajtów już wykorzystaliśmy, ile minut wygadaliśmy i ile będziemy musieli za to zapłacić, czyli czy i o ile przekraczamy w danym okresie rozliczeniowym nasz abonament. Żadne niespodzianki na koniec miesiąca już nas nie zaskoczą.

Jak to działa – płatności za usługi

Od teraz bezpośrednio z aplikacji możemy zapłacić za nasze usługi. Dostępna jest opcja płatności kartą oraz płatność online. O teraz jedną transakcją opłacamy wszystkie nasze zobowiązania – to bardzo wygodne i oszczędza nam kolejne cenne minuty, które do tej pory marnowaliśmy na żmudne przelewanie kilku faktur.

Jak to działa – doładowanie konta prepaid

Doładowanie konta prepaid z aplikacji to najszybszy i najwygodniejszy sposób na zasilenie konta naszego dziecka lub pracownika. Zasilenie realizujemy kartą płatniczną, dodajemy do naszego abonamentu lub przelewamy online.

Jak to działa – roaming

Aplikacja Mój T-Mobile przyda nam się także zagranicą. Gdy nasz pakiet roamingowy się skończy to już po chwili w naszej aplikacji możemy aktywować kolejny. Wybieramy go z listy dostępnych, więc o żadnym przypadku nie może być mowy. Pozwoli to nam na optymalizację naszych roamingowych wydatków w Unii i poza nią.

To nie koniec nowości

Już niedługo w aplikacji mają pojawić się kolejne nowe opcje: obsługa języka angielskiego, zarządzanie e-fakturą, zgodami klienckimi, blokadami, etc., jak również opcje wsparcia i pomocy dla klientów dostępnych via aplikacja.

A oto pełna i aktualna lista funkcjonalności nowego Mój T-Mobile:

Logowanie

  • Logowanie automatyczne po swoim numerze
  • Logowanie przez adres e-mail i hasło

Możliwość dodawania innych numerów do profilu i zarządzanie nimi

Przy numerach abonamentowych możemy sprawdzać:

  • Wysokość abonamentu
  • Bieżące koszty (wszystkie koszty wykraczające ponad miesięczne zobowiązanie)
  • Lista aktywnych usług – tych, które są aktywne wraz z abonamentem
  • Lista usług do dokupienia (minuty, smsy, paczki danych, roaming, wybrane usługi dodatkowe)

Przy numerach na kartę możemy kontrolować:

  • Saldo konta
  • Lista aktywnych usług
  • Lista usług do dokupienia (minuty, smsy, paczki danych, roaming, wybrane usługi dodatkowe)

Dla numerów MIX:

  • Saldo konta
  • Lista aktywnych usług
  • Lista usług do dokupienia (minuty, smsy, paczki danych, roaming, wybrane usługi dodatkowe)

Faktury i płatności:

  • Możliwość zapłaty za wszystkie faktury na profilu jedną transakcją
  • Podgląd 12 ostatnich faktur

Metody płatności za fakturę:

  • Przelew internetowy
  • Karta (kredytowa i debetowa)

Możliwość doładowania dowolnego numeru na kartę lub MIX:

  • Przelew internetowy
  • Karta (kredytowa lub debetowa)
  • Z abonamentu

Bezpieczeństwo dostępu do naszych danych:

  • Możliwość ustawienia zabezpieczenia PIN w ustawieniach aplikacji
  • Możliwość ustawienia zabezpieczenia odciskiem palca w ustawieniach aplikacji

   

   

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: