Koniec MiBOA w T-Mobile

Newsy
Opinie: 0
„Mój T-Mobile” zastąpił dotychczasowy serwis MiBOA

Tylko za pośrednictwem serwisu Mój T-Mobile można zarządzać kontem klientów T-Mobile. Operator zamyka dotychczasowy serwis MiBOA.

Serwis www „Mój T-Mobile” został oddany w ręce klientów w grudniu 2021 roku. Od wczoraj stał się on jedynym oprócz aplikacji mobilnej narzędziem do zarządzania kontem dla klientów abonamentowych - z ofertą na kartę i dla małych firm.

Proces migracji następował stopniowo, a klienci byli na bieżąco informowani o zachodzących zmianach. 

Serwis „Mój T-Mobile” jest dostępny na stronie: https://nowymoj.t-mobile.pl/.

Funkcje „Mój T-Mobile” to:

  • zarządzanie wieloma numerami i usługami w ramach jednego konta,
  • możliwość przedłużenia umowy, zmiany taryfy, dostęp do promocyjnych ofert ( dla klientów prywatnych),
  • opłacenie salda konta lub wybranej faktury,
  • pobieranie faktur i wykazów połączeń,
  • sprawdzanie bieżących kosztów i zużycia usług,
  • informacja o posiadanej ofercie i dacie zakończenia umowy,
  • możliwość aktywowania dodatkowych usług i zarządzanie blokadami premium,
  • historia połączeń,
  • możliwość wysłania pytania i zgłoszenia problemu technicznego.

Korzystanie z serwisu nie wymaga rejestracji. Tak jak w przypadku serwisu MiBOA klient może zalogować się numerem telefonu i kodem wysyłanym SMS-em.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: