Od 22 października br. T‑Mobile kolejnym grupom klientów udostępnia nową wersję oficjalnej aplikacji do zarządzania kontem abonenckim Mój T‑Mobile.
Na razie z nowej wersji korzysta 150 000 klientów.
Mój T‑Mobile oferuje możliwość zarządzania większością usług i pakietów dodatkowych.
Pozwala na kontrolowanie wydatków i salda konta (w tym podglądu faktur z ostatnich 12 miesięcy), oraz dokonywanie płatności online lub z pomocą karty kredytowej.
Użytkownicy mają także w nowej aplikacji możliwość podłączenia innych posiadanych przez siebie numerów, także pre-paidowych oraz zarządzanie nimi dzięki funkcji nadawania nazw.
Numery na kartę można doładowywać od teraz z pomocą karty kredytowej.
Aplikacja zmieniła się pod względem estetycznym i user experience. Ponieważ zbudowana została od podstaw na nowym silniku, oferuje znacznie większą stabilność i szybkość działania.
Nowa wersja „Mój T‑Mobile” dostępna jest bezpłatnie dla klientów abonamentowych oraz T‑Mobile na Kartę.
W tej chwili jest dostępna dla około 20% użytkowników, ale do końca października, będzie dostępna dla wszystkich użytkowników systemu Android.
Jak tak dalej pójdzie, to chyba przegonimy #Snapchat! Aplikacja "Mój T-Mobile" ma 150 000 pobrań. #dzieńdobry! https://t.co/94qxG0HDFo pic.twitter.com/kWuyPclq8P
— T-Mobile Polska (@TMobilePolska) October 23, 2018