Monika Grabowska z Asusa do marki HONOR

Newsy
Opinie: 2

Stanowisko PR & Social Media Managera na region Europy Środkowo-Wschodniej oraz Skandynawii marki HONOR (Huawei) objęła Monika Grabowska. Wsparła zespół odpowiedzialny za rozwój marki w regionie kierowany przez Rafała Napłoszka, Regional Business Directora na kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii.

Monika Grabowska wcześniej przez trzy lata związana była z firmą ASUS, gdzie jako PR Manager odpowiadała za działania z zakresu PR korporacyjnego oraz PR produktowego dla kategorii urządzeń takich jak notebooki, tablety i smartfony. Od 2005 roku zdobywała doświadczenie w agencjach marketingowych oraz PR, realizując projekty dla marek takich jak m.in. Lenovo, EA Games, Mercedes-Benz, AstraZeneca. Jest absolwentką Psychologii Społecznej ze specjalizacją z zakresu reklamy.

Zespołem odpowiedzialnym za markę Honor kieruje Rafał Napłoszek, Regional Business Director na region Europy Środkowo-Wschodniej i Skandynawii. Posiada 17-letnie doświadczenie w obszarze sprzedaży i marketingu, głównie w branży retail, telekomunikacyjnej i internetowej. Poprzednio związany był z Grupą Allegro - jako Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Gadu-Gadu, a następnie Dyrektor Marketingu w PayU SA. Ścieżkę zawodową rozpoczynał od pracy w full service-owych agencjach reklamowych – J. Walter Thompson i D’Arcy, gdzie tworzył strategię komunikacyjną dla takich klientów jak Era, Inteligo, Multibank, Unilever, Alfa Romeo, Shell, Daewoo, Warner Lambert, Wilkinson. Był również szefem marketingu w Germanos. Jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Wydziału Orientalistyki Uniwersytetu Warszawskiego.

Pierwsze smartfony Honor pojawiły się w Polsce kilka miesięcy temu. Obecnie w sprzedaży dostępne są modele Honor 6, Honor 3C oraz Honor Holly. W najbliższych tygodniach w sklepach pojawią się nowe modele.

Działania PR dla marki Honor w Polsce prowadzi agencja Monday PR.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: