Dwa tygodnie temu na specjalnym pokazie w warszawskim klubie Platinium Motorola przedstawiła nowy model telefonu komórkowego - MOTOKRZR K1. Premiera urządzenia w Polsce jest także początkiem jego sprzedaży w Europie Zachodniej. Wieczór swoim występem uświetniła Reni Jusis.
Wprowadzenie MOTOKRZR K1 to także początek jego kampanii reklamowej w Polsce. Wizerunki modelek i modeli prezentujących KRZR oraz ich lustrzane odbicia to efekt pracy najlepszych fotografików branży reklamowej. Kampania K1 podkreśla design nowej słuchawki – niebieską barwę oraz wykonaną z utwardzanego szkła pokrywę przedniej klapki. Przy promocji telefonu będą wykorzystane internet, prasa i outdoor. Wszystkie reklamy będą miały niestandardowe formaty.
W pierwszej kolejności MOTOKRZR K1 będzie dostępny w sieciach ERA i PLUS.
Dane techniczne:
aparat cyfrowy 2 megapikseli z ośmiokrotnym zoomem i opcją edycji obrazu
wyświetlacz 176x220 pikseli TFT, 256 tysięcy kolorów
nagrywanie i odtwarzanie plików wideo MPEG4 (15 klatek na sekundę CIF)
wbudowana pamięć 20 MB
streaming audio/wideo (3GPP)
technologia stereo Bluetooth
gniazdo kart microSD, pozwalające na rozszerzenie pamięci urządzenia do 1 GB
odtwarzacz muzyczny obsługujący pliki MIDI, MP3, AAC i AAC+
transmisja EDGE klasy 12
notatki głosowe, przewidywanie tekstu, rozpoznawanie głosu
Push-to-Talk
technologia MotoSync umożliwiająca synchronizowanie kontaktów i kalendarza przy pomocy jednego klawisza.