Motorola przedstawiła swoje oficjalne wyniki za IV kw. i cały 2006 r. Sprzedaż koncernu w IV kw. 2006 r. urosła o 17% do 11.8 mld dolarów w porównaniu do IV kw. 2005 r. Sprzedaż telefonów wzrosła o 47% do 65.7 mln sztuk. Motorola miała w IV kw. 23.3% udziału w rynku, o 4.6% więcej niż rok wcześniej i o 0.9% więcej niż w III kw. 2006 r. Zysk netto spadł z 1.2 mld dolarów w IV kw. 2005 r. do 624 mln dolarów w 4Q2006.
W 2006 r. sprzedaż koncernu urosła o 22% do 42.9 mld dolarów. Rok wcześniej sprzedaż wynosiła 35.3 mld dolarów. Amerykański producent sprzedał 217.4 mln sztuk telefonów, o 49% więcej niż w 2005 r. Estymowany udział w rynku wzrósł o 4.3% do 22.2% w porównaniu z 2005 r. W całym roku zysk netto spadł z 4.6 mld dolarów w 2005 r. do 3.7 mld dolarów.