Partner of Promotion realizuje specjalny projekt pod nazwą "Motorola Aura Design". Działania PR wspierają budowanie wizerunku tego najbardziej luksusowego telefonu Motoroli.
Główny przekaz koncentruje się w obszarze designu telefonów i ich przyszłości. Do współpracy Partner of Promotion zaprosiła polskiego designera, Roberta Majkuta, twórcę m.in. wystroju wnętrza warszawskiego Multikina Złote Tarasy oraz nowo otwartego w stolicy klubu The Eve.
Osią projektu jest cykl indywidualnych spotkań dla mediów lifestylowych, podczas których prezentowane są najważniejsze elementy Motorola Aura. W dyskusji na temat designu udział biorą dziennikarze pism lifestylowych, marketingowych, związanych z tematyką designu i sztuki. W trakcie spotkań poruszane są m.in. kwestie znaczenia roli designu w kreowaniu szeroko rozumianej jakości życia oraz wpływu rozwoju nowoczesnych technologii na wygląd przedmiotów codziennego użytku.
Spotkania są drugą odsłoną kampanii PR dla modelu Aura, rozpoczętej w listopadzie 2008 roku. W jej ramach Partner of Promotion przeprowadziła cykl działań PR, w tym m.in. wsparcie i obsługę mediową warszawskiej i krakowskiej wystawy fotografii Tomasza Sikory pt. "Kobieta", plasowanie telefonu w wybranych sesjach zdjęciowych, koordynację testów dziennikarskich oraz paparazzi-marketing, w ramach którego do mediów zostały rozesłane zrobione z ukrycia zdjęcia Davida Beckhama, rozmawiającego przez telefon Aura.