Motorola C550 w sieci Idea

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 129

Od 2.02.2004 r. do oferty sieci Idea wprowadzony zostanie nowy model telefonu - Motorola C550 dostępna w cenie promocyjnej i podpisaniu umowy na czas określony już od 1,22 PLN z VAT, natomiast w cenie detalicznej 850 PLN bez VAT (1.037 PLN z VAT).

Motorola C550 będzie dostępna w ofercie Idea w cenach promocyjnych w taryfach:

  • IdeaMIX19,99 - 199 PLN bez VAT (242,78 PLN z VAT)

  • IdeaMIX49,99 - 49 PLN bez VAT (59,78 PLN z VAT)

  • Nowa Idea Optima15 - 149 PLN bez VAT (181,78 PLN z VAT)

  • Nowa Idea Optima 30-60 i Pakiet DoMowy - 49 PLN Bez VAT (59,78 PLN z VAT)

  • Nowa Idea Optima 90-240 - 1 PLN bez VAT (1,22 PLN z VAT)

Powyższa zmiana dotyczy wybranych promocji dostępnych w sieci Idea: Oferta Promocyjna Idea, Zmiennicy 2, Umowa na czas nieokreślony, Oferty pracownicze, Pracownicy Grupy TP, Kombatant, Oferta BP, Episkopat, PZG, Campus SGH, Mierz Wyżej, Pakiet DoMowy - Wszyscy z Jednego.

Motorola C550 jest naturalną konsekwencją rozwoju modelu C350 w kierunku funkcjonalności MMS oraz wyposażenia w cyfrowy aparat fotograficzny. Te dwie główne różnice powodują jednak że mamy do czynienia z produktem o zdecydowanie większej funkcjonalności i pozwalają dorównać temu popularnemu modelowi do konkurencyjnych telefonów. C550 to telefon bardzo mały i lekki dzięki czemu nie sprawia problemów noszenie go w kieszeni lub torebce. Obudowy wzbogacone zostały o akcenty w żywych wiosennych kolorach a bateria ma powiększoną pojemność i pozwala używać telefonu przez kilka dni bez potrzeby ładowania. 

Podstawowe dane techniczne telefonu Motorola C550:

  • Wysokość - 98 mm

  • Szerokość - 43 mm

  • Grubość - 19 mm

  • Waga - 94 g.

  • Pojemność i rodzaj baterii - 750 mAh, litowo-jonowa

  • Czas czuwania - do 200 godz.

  • Czas rozmowy - do 5 godz.

Wybrane funkcje telefonu Motorola C550: dwuzakresowy terminal GSM (900/1800), wyposażony w Javę, polifoniczne dźwięki, MMS i GPRS. Posiada także wbudowany aparat fotograficzny VGA, ekran 4 tys. kolorów, słownik iTAP, 2 gry, możliwość ściągania dzwonków i wygaszaczy oraz alarm wibracyjny.

Pełny cennik telefonów dostępnych w ofercie sieci Idea znajduje się tutaj.

Opinie:

Opinie archiwalne (129):

Komentuj

Komentarze / 129

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    gregor pisze: 2004-01-30 16:20
    Nie ma co IDEA się rozszalała :) a propo idei to czy teraz płaci się za wysłanie smsa pod nr 300 aby doładować sobie minuty z profitu w abo ?? Pytam bo od czasu, gdy zerwałem z nimi wydaje mi się, że wszystko schodzi na psy oczywiście nie myślę, że przezemnie ale z tego co wiem to niezłe jaja się tam dzieją :P
    0
  • Users Avatars Mini
    americano pisze: 2004-01-30 16:21
    Szukam MARCINA KOTLARZA z LUDWINOWA , który ma telefon w sieci ERA ; proszę o kontakt na americano@wp.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-01-30 16:23
    dla mnie (slepego :P) ekranik jest zdecydowanie za maly.. jesli bede juz wymieniac kom na nowy to z ekranem = 120x160 px (obecnie 101x80).. :) ale pozostale funkcje calkiem dobre.. ot, po(r)zadny tel.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-01-30 16:24
    mialo byc "wiekszym badz rownym", ale znak wiekszosci ucielo.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-30 16:29
    Przyzwoity telefon, w przyzwoitej cenie. Brawa dla Idei :).
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-01-30 16:37
    ***americano: Jak Ci się uda znaleźć Marcina Kotlarza to daj znać. Też bardzo jestem ciekaw p. Marcina i jego sposobów na szybki i duży zarobek.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-30 16:45
    A co zrobił pan M. Kotlarz? Trzeba na niego uważać??
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-01-30 16:49
    Dobrze sobie radzi w konkursie Walentynki z Erą. A to "gotówkowa" umiejętność.
    0
  • Users Avatars Mini
    1rafal pisze: 2004-01-30 16:54
    Do gregor: Placi sie za daladowanie sobie minut tylko ze juz sie nie wysyla pod numer 300 tylko pod 7130(1,22zl z vat) A co to aparatu to w sumie fajny tylko ten mały wyświetlacz
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-01-30 17:04
    Wszystko ładnie pięknie , ale miała być w idei motka v500 lub v600 , wraz z nowymi taryfami :))) Jak to ma konkutować z SE630 w Erze ??? I kiedy wprowadzą w Popie i Mixie GPRS ???
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-30 17:13
    mily telefon. na razie z moich p-ktow 5+ wychodzi za pare miesiecy zestaw sim+ z motka 333, ale moze cos rzuca do tego czasu, bo mi z wygladu nie pasi - nie jestem klubowiczem. dla idei plusik za fajny telefon dla zwyklych uzytkownikow...
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-01-30 17:19
    Brakuje posrod wyposazenia dodatkowego szkla powiekszajacego dla tego mikrusiego ekranika...
    0
  • Users Avatars Mini
    Voyagerek pisze: 2004-01-30 17:33
    Taki kicz za taką cenę eee....
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-01-30 17:42
    Nareszcie C550 w Polsce.Ciekawe kiedy np w Erze??Ale cena niezła...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-01-30 17:51
    Fajny...
    0
  • Users Avatars Mini
    condor pisze: 2004-01-30 17:59
    Ja tam wole SPV E200 :o)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-01-30 18:06
    ......... Jeszcze powinna być do tego aparatu specjalna TARYFA:OPTYMALNA LUPA 25 - hehe ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-01-30 20:32
    Jak na nowość jest to tani telefon, ale przydałby mu się większy wyświetlacz bo ten 64x96 to zdjęcia fatalne!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mungo pisze: 2004-01-30 20:33
    Siemens S55 z kamerką już chyba tylko wirtualnie, bo go strasznie trudno dostać...
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2004-01-30 22:23
    wyswietlacz to zeczywiscie porazka ze wzgledu na wymiary pewnie jest bardzo nie czytelny, cena tez troche wysoka a to chyba LOW END...:((
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-30 22:54
    Ale skąd Wy wiecie , że ma tak słaby wyświetlacz ? Czyżbym coś przeoczył ? Wnosicie to na podstawie rozdzielczości w C350 ? Poza tym ma Javę, MMS, Gprs, polifonię. Telefon całkiem spoko i jest to jakaś alternatywa dla E365. Ciekawe co powie na to GSManiac. Jeśli jest możliwość łączenia z komputerem przez kabelek, a chyba IrDa nie ma to , kupując aktualnie coś w Mix-ie na pewno nie wziąłbym T300. Chodzi oczywiście o wykorzystanie GPRS.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-30 23:07
    Chciałem kupić żonie E365 w IdF , bo jest tam po przystępnej cenie, i tylko dzięki ***Jarusowii1981 , wzieliśmy jednak SE T610. On mnie przekonał. ***ICEWIND - tak może mówić tylko świerzo upieczony sczęśliwy posiadacz T610 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-30 23:14
    Świeżo , oczywiście :-))) Dodam , jeszcze , że w C333 czasami są malutkie problemy z klawiaturą , słabo reaguje, ale to tylko malutki minus. Malutki i leciutki ? Kto widział C333 , uwierzy w to bez problemu. C350 też robi fajne wrażenie. Tani , fajny telefon jak i ten. No , to jak , się przesyła zdjęcia do komputera ? A ja mojemu "papie" kupiłem właśnie do C333 na Allegro kabelek i płytkę z oprogramowaniem. Czasami na wyjazdach , będzie sobie śmigał via gprs po intenecie. No , bo Neostrady nie weźmie ze sobą :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_ pisze: 2004-01-30 23:43
    issa nio ale juz patrzac na sam wyswietlacz na zdjeciu nie wydaje Ci sie on z lekka przesadzony (za maly) w sotsunku do reszty telefonu....
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-01-30 23:43
    ***issa*** jeżeli chodzi o SE T610 to jest wypier**lony na maxa/brak wyrazu zeby go poprawnie opisac/, tylko w woli sprostowania ja go nie posiadam a telefon wzięliśmy na brata mojej dziewczyny, bo ja nie mogę niestety. ps, ale zrobię wszystko żeby taki mięć :-} bo jak widzę na biurku mój fon/Siemens C35i/ a wyżej wymieniony to nie wiem, kiedy aż tak duży dokonał się postęp w technologii... a to dopiero raptem niecałe 3 lata hmmm ;-//
    0
  • Users Avatars Mini
    kjarzyna pisze: 2004-01-30 23:55
    Miałem SE T610 i powiem że pomimo wielu bajerów jakie ma ( mi akurat nieprzydante ) nie zamieniłbym go na Nokie 6310i która teraz użtykuję. Może i wyświetlacz ma extra, aparat wbudowany (to już wodotrysk) ale bateria jest starsznie okrutnie słaba. Przy częstym uzywaniu, głównie rozmowy i SMS (oprogramowanie SE w tej kwestii jest badziewne, czas reakcji na wciskane klawisze tragedia) bateria max wystarczała mi na 2 dni. To ma być nowoczesny telefon. Co z tego że będę miał wypasiony telefon w kieszeni, a w plecaku akumulator albo agregat prądotwórczy bo inaczej tego telefonu nie da sie użytkować.
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2004-01-31 00:04
    Q!: 101x80? i jak sie siemens sprawuje? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-01-31 00:07
    wow już naprawili swoją badziewną stronę internetową
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-31 00:15
    *** ICEWID - wiedziałem , że ten telefon Ci się spodoba :-) ***kjarzyna- chodziło Ci chyba o to , że Nokii 6310i , nie zamieniłbyś na T610. Powiem Ci , że jeśli chodzi o baterie , to oczywiste jest , że telefony z kolorowymi wyświetlaczami szybciej "pożerają" energię , niż z monochromatycznymi. Ale z czystej ciekawości sprawdze jutro stany czuwania / czas rozmów T610 i Nokii 6310i. Zaś z tym czasem reakcji klawiszy , nie widzę nic problematycznego a bawiłem się dwoma T610. A na ile Ci starcza bateria przy analogicznym użytkowaniu w Nokii 6310i ? Ciekawe co by ***wlo powiedział ?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-31 00:22
    Czy litowo- jonowe baterie Nokii dorównują litowo-polimerowym bateriom (najlepszym aktualnie i najnowowcześniejszym) zastosowanym w T300, T610, T310 itd ?. Wiesz ***kjarzyna , ja mam też T300 i jak włoże do niego np. odpowiednią kartę (tę na którą mam np. mBox i przychodzi najwięcej połączeń i powiadomień sms i "zwykłych" sms) , to nie trzyma mi jednak 2 dni... Jeśli zaś chodzi o internet via gprs przez T300 to jest "badziewny" jak napisałeś to fakt. Ja też się "przesiadłem" z kartą z T300 na T65 i jestem szczęśliwy , bo dla mnie najważniejszy gprs, a T300 się "nie umywa" do T65 jeśli o to chodzi. No i co do tych rozmów , jak sądzę masz IdF i jeśli do tego IdF 200 albo 400 to się nie dziwię :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-01-31 00:32
    No, to mi zamieszaliście.... W przyszłym tygodniu planowałem dokonac wymiany telefonu na jednej z aktywacji w Plusie, ale po tych wynurzeniach ***Kjarzyny, którego - nota bene - dawno nie było ;), mam bardzo poważne wątpliwości. Używałem kiliku Ericssonów - krótko, na szczęście, i szczerze mówiąc płynnie działał mi tylko GA628 - reszta pracowała koszmarnie wolno. Oczywiście nastąpiła zmiana firmy, ale z tego co widzę, działania softu pozostało. Co prawda dodawania kolejnych zaawansowanych funkcji nieuchronnie prowadzi do spowolnienia telefonu - w końcu Kazaa też obciąża system, ale moja cierpliwość ma też pewne granice ;). Cóż, w tym układzie mam poważny problem, ponieważ zalezy mi na telefonie z dobrym - jak na telefon - aparatem...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-01-31 00:41
    Chciałem powiedzieć , że trzyma mi dłużej niż dwa dni , to oczywiste... ***Gonzales - nie będziesz zawiedziony T610 , ale wybór jest o wiele większy i nie zatrzymuje się tylko na T610 lub Nokii 6310i.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-01-31 00:49
    ...nio i nie moge nic napisac na GOL-u ma problemy z Internet Explorer/wirus moze mnie atakuje/, ;-(( uuuu. ps a na przegladarce z RealOne Player nie bede siedział hehe - Dobrej nocki.
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2004-01-31 08:14
    konkurent samsunga c100 ktory z nim przegra wyswielaczem oraz prostotą menu...
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2004-01-31 09:50
    madzer*** Tylko, że C100 nie ma mms i aparatu, a czas działania baterii też nie lepszy. A co do Motki, to telefon może nie najlepszy (wyświetlacz), ale też cena przystępna i jesli tylko pojawi się w salonach to myślę że będzie miał wzięcie. Ale jak znam Ideę /a znam raczej dobrze ;)/ to troche poczekamy... :( No i dostepny w "Mierz wyżej" Czyli przez pierwszy rok abo niższy... Będzie schodził. Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-01-31 11:12
    nieee... no ja myslale (i nie ja tylko z tego co widze) ze motorola cos lepiej sie stara ale to? jeszcze by uszlo gdyby nie ten wyswietlacz... ale tak to lipton!
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-01-31 11:13
    wole c100 przynajmniej maly ten wyswietlacz ale jaki piekny:))
    0
  • Users Avatars Mini
    kjarzyna pisze: 2004-01-31 11:40
    ****issa: Nokia 6310i ma baterię 1100 mAh litowo-polimerową i przy dość częstym urzytkowaniu czyli około 3 h dziennie i telefon włączony cały czas, bateria wystarcza mi na 4 dni, w porywach do 5. Najlepsze jest to że stara ładowarka do N 3310 ładuje lepiej baterię niż szybka ładowarka z 6310i. To jest dopiero fajne.
    0
  • Users Avatars Mini
    kjarzyna pisze: 2004-01-31 11:41
    A zapomniałem dodać o SMSach tego jest około 100 dziennie i raporty drugie tyle więc mój telefon ma niezłe testy wytrzymałości.
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-01-31 13:39
    No fajnie w Mixie zrobi furore pewnie ale niewiadomo czy majac go do wyboru E 365 bedzie go ktos brał w optimie- ja myse ze nie.Pozdr...
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-01-31 13:49
    Ten telefon jest paskudny! Nie wiem czemu tak drogo się cenią! Powinien być za zeta nawet w Mixie 19.90. Może i ma aparat ale co z tego jak na takim wyświetlaczu jak od zegarka nic nie widać! Juz t720/t720i/t722 które są dużo starsze wydaja mi się o niebo lepsze! Co z tego że nie ma MMS a powiedzcie mi ludzie kto ich tak naprawde używa często?? 2 czy 3 w miesiącu można sobie podarować!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-01-31 16:09
    *** jkac (30-01-2004 23:04), hehe, wiedzialem, ze od razu ktos zgadnie.. :) sprawuje sie calkiem dobrze (me45, 1.5 roku), ale klawisze lapia coraz gorzej.. :| w starej motorolce (cd930) tez tak bylo.. felerne jakies te klawikordy.. :| ale, jak juz pisalem, przy zamianie pierwsze co to patrze na wyswietlacz -- min. 120x160, kolorem tez nie pogardze (+aparat?:).. ;) sie czaje na t610, ale ja bym wolal cos z dioda, co puszcza oczko -- ot, taka mania po motorolce.. :D a zdanie o w/w podtrzymuje -- calkiem dobry fonik dla zwyklego (nie maniakalnego :P) uzyszkodnika.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-01-31 17:34
    ***ICEWIND: a jak wirusy chodza to uzywanie IE to czyste samobojstwo ;) sciagnij sobie chocby mozille (np w wersji phoenix - bez poczty) albo opere to wirusy Cie tak nie beda kasaly. IE i outlook sa dziurawe jak sito... hah, a ja dzis kupilem sobie baterie do m35 nareszcie. jakas lepsza chinszczyzna "respect" - ale daja nawet naklejke gwarancyjna jak na czesci do kompow i pudelko jakies takie z porzadnego plastiku - nie wiedzialem. mila niespodzianka...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-01-31 23:24
    klops - nie przesadzaj, że jest aż tak źle... Mnie dzisiaj W32.Novarg.A@mm próbował atakować kilka razy - w poczcie. A przy takich atakach to dziury w outlooku nie mają znaczenia. Dobry antywirus jest potrzebny. To wszystko. Dziury w IE to zupełnie innny rodzaj ataku :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-01 05:16
    ***issa: teraz już chyba nie muszę niczego dodawać, skoro już zapoznałeś się ze specyfikacją tego telefonu...Zresztą trudno coś odkrywczego tutaj napisać. Wyświetlacz o rozdzielczości identycznej do tego z 3510i przy jeszcze mniejszych fizycznych rozmiarach, to rzeczywiście troszkę mało jak na dzisiejsze czasy, nawet przy założeniu, że to przecież low-end... Co do Twojego porównania baterii 6310i vs T610, to takie "papierowe" porównania na podstawie "suchych" parametrów, w praktyce niewiele są warte. Nie ma najmniejszej wątpliwości, że T610 nie może się równać z 6310(i) pod względem żywotności baterii, nie tylko z racji "bateriożerności" kolorowego wyświetlacza, ale i pojemności baterii zastosowanej w Nokii (1050 mAh).
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-01 05:19
    Gonzales***: "zalezy mi na telefonie z dobrym - jak na telefon - aparatem..." - jakkolwiek niektóre kwestie opisane przez ***kjarzyna(ę?) potraktowane są nieco tendencyjnie (np. bateria po pewnym czasie potrafi się "rozkręcić" do 3-6 dni w zależności od intensywności użytkowania, poza tym a propos czasu reakcji klawiszy, to nowsze softy znacznie to poprawiają, zresztą w porównaniu do T68i, to jak niebo a ziemia, gdzie niebo to oczywiście T610 :) - negatywne doświadczenia w/w usera wynikają zapewne z faktu, że niezbyt długo użytkował on ten telefon...), to muszę powiedzieć, że T610 ma jeden ze słabszych aparatów fot. spośród dostępnych na rynku telefonów...
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-01 05:19
    ...Jak zapewne wiesz, to tylko rozdzielczość CIF, czyli 352*288, podczas gdy standardem jest już praktycznie VGA (640*480), zastosowany w sporej większości "fotokomórek" (np. E365, MC60, my-X6, 6600, E700...). Nie będę się już tutaj rozwodził nad wyższością cyfrówek nad aparatami fot. zintegrowanych z telefonem, ale radzę rozważyć jednak sensowność zakupu telefonu głównie pod kątem aparatu, gdyż nawet jakość VGA jest mocno rozczarowująca w konfrontacji z najsłabszą nawet "cyfrówką". T610 "przegrywa" z konkurencją właściwie tylko tym aparatem i pasywnym wyśwwietlaczem (który jednak jest lepszy, niż można by przypuszczać), niemniej inne jego zalety rekompensują z nawiązką w/w braki. Gorąco polecam.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-01 05:21
    btw - macie może również kłopoty z zalogowaniem się ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-01 11:09
    ***GSM: dzięki wielkie. Oczywiście rozważyłem sensowność zakupu teleofnu zintegrowanego z aparatem i oczywiście - w przypadku gdyby miał to być zbędny bajer - nie miałbym problemu z dokonaniem wyboru. Rzecz w tym, że takie rozwiązanie jest mi bardzo potrzebne, a oddzielna cyfrówka, do zakupu której również się przymierzam, nie udostępnia mi pewnych rozwiązań, tudzież nie posiada pewnych zalet ;).
    0
  • Users Avatars Mini
    pete55 pisze: 2004-02-01 12:08
    jednak skrzydla to to co Motce wychodzi najlepiej (design)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-01 12:33
    Gonzales - piszesz "...nie udostępnia mi pewnych rozwiązań, tudzież nie posiada pewnych zalet" o oddzielnej cyfrówce. Zalet - może nie - jednaj telefon każdy kto go ma, ma zwykle przy sobie - to moim zdaniem jedyna zaleta (chociaż znam ludzi, którzy przy sobie zawsze mają lustrzankę z podstawowym osprzętem i wcale nie są zawodowcami, żeby mnosić przy sobie aparat fotograbiczny). Rozwiązania... Zależy co przez to rozumieć, ale żaden gadżet dołączony do telefonu nie ma nawet ćwierci zalet normalnej cyfrówki - nawet takiej wielkości karty kredytowej, którą nota bene MOŻNA mieć zawsze przy sobie, a na dodatem ożna być z tego bardzo zadowolonym, bardziej niż z aparatu w telefonie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2004-02-01 12:50
    porównajcie sobie jeszcze jedna rzecz: zadzwońcie np. do BOKu równocześnie z T610 i z 6310(i), po czym napiszcie w którym telefonie podstawowy parametr czyli głośność i jakość połączenia jest lepszy, i właśnie dlatego nie kupię załadowanego bajerami t610.
    0
  • Users Avatars Mini
    SepecaT pisze: 2004-02-01 13:09
    Cena w mixie 19.99 to jakas pomylka, za podobna cene mozna miec C100 ktory jest o niebo lepszy. Motorole serii 3xx to ja nie wiem po co ktos wymyslil , tottalna porazka. A co do aparatow cyfrowych w telefonach to uwazalem to za dobry pomysl ,ale od kiedy kupilem sobie cyfrowke to inaczej na to patrze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-01 14:09
    ***Wlo: przecież ja nie kwestionuję różnicy, a niw argumentacji ***GSM, ani Twoej. Po porstu mam abrdzo specyficzne, indywidualne wymagania, i tyle ;). Dlatego chcę kupić taki telefon, który będzie miał zaimplementowany najlepszy aparat.
    0
  • Users Avatars Mini
    mat21 pisze: 2004-02-01 14:15
    Taki sobie ten fonik wyświetlacz to jak paznokieć prawie...
    0
  • Users Avatars Mini
    mat21 pisze: 2004-02-01 14:17
    ...zapomniałem, ale jest w przyzwoitej cenie w MIX49.99 i w Optimie od 30, ale w podstawowym abo. to drogi jak cholera...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-01 15:01
    Ja doskonale wiem , że to co jest napisane na "papierze" różni się czasem , lub zawsze :-))), od rzeczywistości. Mi T610 jest obojętny o tyle , że go nie mam i nie uważam go za "bóstwo" , ale jest porządny, nie ma wątpliwości i jeden z najlepszych na rynku. Gdyby tak jeszcze wszyscy , którzy go mają korzystali z choć 60 procent możliwości , które daje ;) .Gdybym go miał to bym się nie obraził , ale znam lepsze telefony , o np. Ericsson T65 :-))) Oczywiście w gruncie rzeczy to dyskusja o wyższości świąt Bożego Narodzenia , nad świętami Wielkiej Nocy :-) . Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-01 15:09
    **GSManiac** Czy ty cierpisz na bezsenność??;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-01 15:21
    Czy ktos cos wie na temat nowych promocji w +gsm ???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-01 15:22
    IDEO PRZECZYTAJ SOBIE DOLADNIE PONIŻSZY CYTAT- "Ponadto istnieje możliwość przechodzenia użytkowników oferty Idea POP do oferty Idea dla Każdego i odwrotnie (z Dla Każdego do taryfy Zrób To Sam w Idea POP). MIGRACJE DOSTĘPNE BĘDĄ JUŻ OD 1.02.2004 r. poprzez wysłanie SMS na numer Premium Rate (np. o treści zmiana_dlakazdego) - opłata za zmianę oferty prtepaid w Idei wynosić będzie 5 zł bez VAT (6,10 zł z VAT), a od połowy lutego br. także poprzez kontakt z konsultantem w Biurze Obsługi Klientów Idei (*22)." Jeśli jutro tego nie będzie , dajemy margines do 02.02.2004 czyli poniedziałek , to co ? KOLEJNY NIEDOTRZYMANY TERMIN ?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-01 15:23
    ***ICEWIND - ***Windu wie. Zaraz podeślę Ci jego e-mail :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-01 15:24
    O *** windu właśnie do mnie napisał , już Ci wysyłam ***ICEWIND na Twój adres podany na Gol-u...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-02-01 15:25
    motorola sie zaczyna starac w dobrym kierunku nie powiem
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-01 15:27
    ***ICEWIND- jednak podałem Ci tylko adres ***windu , bo napisał troszkę do mnie ,a by się to "zwinęło w załączniku". Windu jest on line :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-01 15:32
    **ICE daj znać czy ten adres email na Twojej stronie jest aktualny,to Tobie podeśle regulaminy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-01 15:33
    *** GSM -właśnie , dlaczego o tej porze nie na imprezie ? Oczywiście żartuję , ale jakim cudem napisałeś w jednej minucie dwa tak długie komentarze (04.19) ???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-01 15:37
    A to ciekawe 6310i tańsza od N-gage.... Czyżby biznesmeni , teraz przerzucali się na N-gage ;) , by sobie pograć w czasie nudnej narady lub posiedzenia zarządu ? "Zero abonamentu" dla oszczędnych , no ładnie , ładnie... Niedługo sobie przetestuję internet via GPRS na Nokii 6310Ii na Idei :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-01 15:40
    **Issa wiesz,praca biznesmena bywa stresująca.Niech chłopaki też mają możliwość malego "rozerwania się". :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-01 15:42
    ***windu - dzięki !
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-01 15:44
    ***issa***aktualny adres to janda@plusnet.pl, musze to zaraz zmienic na mojej stronie domowej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-01 15:45
    **issa nie ma za co :) Ale ceny troszkę poszły w górę,zauważyłeś prawda?Nawet N3510i w najniższej taryfie(pakiecie) kosztuje juz 96,38zl brutto.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2004-02-01 15:45
    i znow moje ulubione portale zaspaly. po raz kolejny dowiaduje sie o promocji z billboardu :) w Erze do promocji wchodzi Motka V300 za 99 zlotych w taryfach medium. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-01 15:46
    **issa ja podeśle **ICE regulaminy.Chyba że juz wysyłasz?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-01 15:51
    ***WINDU - nie , tak jak napisałem powyżej , podałem tylko ***ICEWIND Twój adres na e-mail. o *** ICEWIND- właśnie przeczytałem , mam nadzieję , że ***windu Ci podeśle , ja muszę leeecieć. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-01 15:52
    hehe - ***windu*** lub aktualny adres podąłem wyżej OK. ps cos mi się popierdzieliło w wypowiedziach, ale to pewnie przez przypadłoś wczorajszej sobotniej nocy /Ale Kac Gigant/ ;-//.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-01 15:53
    Ok,email został wysłany.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-01 15:54
    No to widzę , że już wszystko gotowe :-). Wieję....
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-01 16:04
    ***windu*** OK - Dzieki e-mail został poprawnie do mnie dostarczony, zabieram sie za czytanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-01 16:09
    Nie ma sprawy.Miłej lektury :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-01 16:22
    UUUU ...wzrost cen telefonow w +gsm dobrze ze kupilismy cztery dni temy SE t610 za 181zł bo teraz to juz 243zł ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-01 16:44
    No,ceny poszybowały w górę,ja trochę zwlekałem z kupnem i trochę się obawiam czy Plus nie zmienił cen w promocji "Zima z Inteligo" bo będzie nieciekawie :( Mail do BOKu juz wysyłałem w tej sprawie.
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-01 17:02
    ***WINDU: na Twojej stronce wyjaśniłem Ci jak to jest z tą moją "bezsennością"... ***issa: Ciebie również tam odsyłam, jak chcesz się dowiedzieć, ale Ty mnie już trochę znasz, więc wiesz, jak jest...;-) Odnośnie długości komentarza, to nie ma w tym nic nadzwyczajnego - po prostu najpierw piszę cały tekst w okienku (można również w oddzielnym dokumencie Worda), a potem dzielę go na kolejne (do 1000 znaków) posty i wklejam jeden po drugim (oczywiście, jeśli moj komentarz jest dłuższy, niż owe 1000 znaków). Zawsze tak robię, gdyż rozwiązanie to powoduje, że zachowana jest ciągłość postu, tzn. że zanim dopisałbyś resztę, ryzyko, że ktoś "wciśnie" Ci się m-dzy Twoje posty jest minimalne - dotyczy to szczególnie "gorących" newsów, gdzie co kilkadziesiąt sekund pojawia się nowy komentarz. [a zwłaszcza jak się pisze o 4 rano, a na portalu są 2 (!) włącznie ze mną osoby :))) ]. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-01 17:51
    To ze fony będą droższe było do przewidzenia prawie wszystkie sieci /fajnie to napisałem tak jakby było u nas kilku operatorów a nie trzech hehe / poza +gsm miały drogie "zabawki" w styczniu wiec, dlaczego by nie podnieść ich cen jakieś 20% skoro i tak nadal są konkurencyjne - tak przynajmniej mi się wydaje. ps SE T610 jest w trakcje kolejnego[2] ładowania 12h ;-)) a jak pozniej z ładowaniem tak jak w innych fonach 2h standardowo ???.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-01 18:12
    **GSManiac to nie ja ;) Ale spoko, rozumiem, ze po prostu jesteś niewyspany ;) **ICEWIND może w tej "mojej" promocji nie zmienią cen,bo promocja kończy się w marcu,a te wszystkie gdzie pozmieniali skonczyly sie 31.1.Z boku jeszcze nie odesłali,widać,ze sobie wolne w niedzielę zrobili :)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-01 18:15
    **GSManiac wyjaśniam,chodziło mi o to,ze pomyliłeś mnie z **ICEWIND i ta pomyłka pewnie wyniknęła z niewyspania ;) Żart oczywiście.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-01 21:00
    GSManiac - z zalogowaniem problemu nie mam, tyle, że muszę to robic prawie za każdym razem, kiedy otwieram stroiny GOL-a :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-01 21:04
    ***ICEWIND: tak, odnośnie ładowania T610, po sformatowaniu (3 x min. 12h), ładujesz już "normalnie", tzn. rzeczywiście circa 2h (nigdy dokładnie nie liczyłem, ale mniej więcej tak to wychodzi).
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-01 21:09
    **GSManiac,ależ na prawdę nic się nie stało :)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-01 21:38
    ***wlo: dzięki za info, ja też "normalnie" tak zawsze mam (używam GOL'a w domu i w pracy), tyle, że teraz były jakieś dziwne problemy. Ale już wszystko OK. ***windu: :)
    0
  • Users Avatars Mini
    diverse pisze: 2004-02-01 21:51
    ktos wie kiedy wchodzi 3200 do promo u operatorów??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-01 22:22
    Ja się nie loguję , chyba , że jestem na Neostradzie... ***GSManiac - ależ tego typu baterii tak się nie formatuje ! Któż Ci tak powiedział , skoro nawet w instrukcji obsługi T610 , nie jest tak napisane ?. Jakże by można było formatować w ten sposób baterie nie mające efektu pamięciowego , czyli litowo - polimerowe ???? Ten sposób odnosi się , do niektórych baterii litowo - jonowych i SZCZEGÓLNIE DO BATERII NIKOWO - WODORKOWYCH !!! czyli np. w starych Motorolach t2266, v 2288, a poza tym T610 ma układ elektroniczny z tego co mi wiadomo , rozłączjący automatycznie ładowanie - "po". A nawet gdyby nie miał , to tak jak mówię brak "efektu pamięciowego". No tego to się po Tobie nie spodziewałem ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-01 22:27
    Właśnie **issa dlaczego się nie logujesz jak korzystasz z gprs?Pytam,tak z ciekawości :)
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-01 22:38
    ***issa: Toteż ja np. nie formatowałem. Ale z drugiej strony wszyscy fachowcy twierdzą, że taki zabieg odnośnie baterii Li-Ion, czy (Li-)Pol, "na pewno nie zaszkodzi..." Zresztą zobacz sobie na stronkę o T610, gdzie chyba ponad połowa "starych wyjadaczy" - userów T610 mimo wszystko formatowała baterię. Także ***issa teorie i "książkowe mądrości" swoją drogą, a praktyka i przyzwyczajenia swoją... :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-01 22:47
    Aczkolwiek myślę, że formatowanie to jest to głównie kwestia przyzwyczajenia :).
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-01 23:01
    jezeli chodzi o formatowanie bateri w SE T610 to jest 12h x3 takiej odpowiedzi udzielił mi BOK plusa, pomimo tego iz wydawało mi sie to raczej dziwne w tego typu bateriach - hmm??
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-02-01 23:08
    Tego typu informacje dostaje się od Plusa niejako automatycznie. Pewnie chcą się zabezpieczyć przed bardzo ewentualnymi roszczeniami.... A swoją drogą - czy mieliście do czynienia z telefonami, które miały juz uformowane baterie? Ja pamiętam,, że mój Siemens S11 miał takową, co nawet podkreślono w instrukcji :).
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 00:02
    Ależ to nie książkowa teoria (choć może i tak , bo kto może to wiedzieć lepiej od firmy SE ?) , ani kwestia przyzwyczajenia tylko zdrowy rozsądek. Jakżeby można było FORMATOWAĆ coś co nie ma efektu pamięciowego ? Może mi ktoś odpowie. Po czym poznaje się starego wyjadacza ? ;) Moja mam też zawsze mówi , że po aspirynie trzeba koniecznie leżeć w łóżku :-))) ***ICEWIND - zadzwoń na BOK Plusa , jeszcze trzy razy , a udzielą Ci trzech różnych informacji. Ja już mam co najmniej 5 wersji dotyczących przedłużania umowy. U nas w salonie firmowym też "automatyczne" dodawali do nowo zakupionych telefonów (przez pewnien czas) ulotki o formatowaniu 3 lub 4 razy po 12h. W Motoroli T192 - tak! i to nawet 3 *16 godzin , i w niektórych też , ale na Boga Panowie nie w T610 !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 00:08
    *** GSManiac - wiesz jak Cię lubię i jakim Cię darzę szacunkiem ,ale z tymi userami to dajmy sobie spokój. I ty i ja też moglibyśmy coś powiedzieć , o użytkowaniu telefonów Ericsson i Sony Ericsson. Patrząć z tego punktu widzenia ja jestem baaaardzo starym wyjadaczem. Teraz za "wyjadacza" uważa się ktoś , kto potrafi skonfigurować profil wap w telefonie, albo ustawić klienta pocztowego w telefonie. Niestety tak nie jest... A właśnie zauważyliście , że w Kliencie Pocztowym T610 jest "fabrycznie" ustawiony protokół IMAP4 ? Powinien być POP3. Mi wczoraj wogóle nie działał w T610 (Plus) klient pocztowy - "serwer nieznaleziony" , "serwer nieznaleziony" , "serwer nieznaleziony" .....
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-02-02 00:29
    **issa** jak to jest w +gsm z pierwsza faktura za telefon tzn po jakim terminie jest wystawiana np jesli podpisalem umowe 29 stycznia. ???
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-02-02 00:34
    Właśnie,wie ktoś jak przypadają okresy rozliczeniowe w Plusie?
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-02 01:41
    ***issa: i ja Cię bardzo lubię i darzę szacunkiem i nie ma już chyba sensu polemizować nt. formatowania baterii w T610, bo generalnie masz rację... Jednak to, że będziemy teraz "trąbić" na lewo i prawo "ludzie nie formatujcie baterii w T610, bo tenże nie ma efektu pamięci i tak nie przyniesie rezultatu - po prostu musisz wiedzieć, że "przyzwyczajenie jest drugą naturą człowieka" i tak już pewnie pozostanie. Ci wszyscy, którzy jednak formatują baterie w telefonach z bateriami Li-Ion, czy (Li-)Pol, kierują się właśnie takim myśleniem, że "przecież nie zaszkodzi, a być może pomoże???" ;-) Nie zmienimy tego, tak jak np. ja nie zmienię niechęci moich rodziców do wybierania pienędzy z bankomatów czy robienia przelewów via I-net (chciałem im robić przelewy ze swojego konta w mBanku - a gdzieee tam :P ). btw - moja Mama także zawsze mówi, że "po aspirynie trzeba koniecznie leżeć w łóżku" - Ty też nigdy nie leżysz ? :))) btw2 - czyżbyś, podobnie jak ja, był także jedynakiem ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 08:13
    Jeszcze tylko chciałem dodać , że ja się nie uważam oczywiście , za żadnego wyjadacza. Uważam , że taką ososbą jest ***LUKASZB i Ci co pracują w działach technicznych od Plusa przez Erę aż do Idei. Tak oni są naprawdę dobrzy z pewnośćią , choć i tym ostatnim z DT zdarzają się czasem wpadki (każdemu to się zdarza). Ja znam tylko troszeczkę z punktu widzenia użytkownika i częst korzystam z pomocy Bok-u czy mniej lub bardziej ukrytych stron operatorów z ciekawymi informacjami jak np. fantastyczne strony Ery o konfiguracji GPRS po Windows, choć o C333 strony tam akutart nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 08:22
    ***ICEWIND - tak jak pisze GSManiac (00.46) - dokładnie. Jeśli ten telefon kupował Ci brat , to mogli Cię "wrzucić" do jednego okresu rozliczeniowego z nim i na jedno konto. Telefon na Bok , rozwieje wszystkie Twoje wąpliwości. Pewnie chcesz sobie policzyć ile Ci zostało minut i jak będzie abonament do końca okresu rozliczeniowego , co ? ;) Ja sobie wyliczałem ostatnio w nowo aktywowanym planie Turbo, abo. pełne , niepełne, abo. za 1/1 pełne , niepełne, abo. GPRSManiak pełne , niepełne, tyle to a tyle sekund użyłem , tyle to a tyle megabajtów , i pomyliłem się tylko o 2.5zl, czyli o jedna setną ostatecznej faktury. Spodziewałem się tego , ale mimo to zaschło mi "trochę" w gardle z wrażenia i następna na pewno nie przekroczy 90zł :-))) Zresztą tak naprawdę każde połączenie, sms i sesję gprs mam dokładnie zapisaną. Ale to i opłata aktywacyjna trochę zwiększyła kwotę...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 08:33
    ***GSManiac- i rzecz najważniejsza. Nie jestem jedynakiem , ale moja mama bardzo , bardzo o mnie zawsze dbała (i dba nawet teraz) Jest super dobra i troskliwa. Ale z tą aspiryną to się z nią nie zgadzam :-))) Pozdrawiam Cię serdecznie i z foramtowaniem się zgadzam , przyzwyczajenia i nawyki to druga natura człowieka :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-02 11:12
    ***ICEWIND: najprawdopodobniej wrzucaja Cie do poczatku okresu najblizszego dacie aktywowania karty. ja aktyowwalem 6XII i przypadl pierwszy pelny okres od 9XII. z kolei 1sza aktywacja sprzed 2 lat byla tuz przed swietami i okres jest od 25...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-02 12:06
    GSManiac - mówicie o bateriach... Ja od wielu lat korzystam ze starej "wolnej" ładowarki Nokii - ACP-7 (nie pamiętam dokładnie symbolu, ale chyba tak właśnie - transformatorowa w każdym rzaie - 7E nawet chyba :-)). Mam ją podłączoną do podstawki (dotychczas pod 51xx, 61xx, 63xx) po zmianie łącza pod te nowe - 6610, 3100...). Fakt, że telefon się kilka godzin ładuje - moja 6310i nawet 5, ale powiem szczerze, że przy tym sposobie ładowania - wieczorem na podstawkę telefon z "pustą" baterią, rano naładowany (czyli nawet 12 godzin) - nikt z moich znajomych z takimi samymi telefonami nie ma baterii w takim stanie jak ja. Wszystcy stosują łądowarki impulsowe, doładowania, nie formatują baterii i narzekają na pojemność. Moja bateria od pponad półtora roku sprawuje się tak jakby była nowa. Narazie nie narzekam na rozładowywanie się podczas rozmowy, co w tym wieku bateriom się często zdarza.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-02 12:09
    Tylko jeśli zapomnę zabrać telefon z samochodu i kilka godzin sobie leży w mrozie faktycznie jest problem, ale to normalne... Po terapii "termoforowej" wraca do normalności :-) Oczywiście w samochodzie mam ładowarkę, żona w pracy ma ACP-12, też jeśli mam niepełny akumulator a wiem, że będę bez dostępu do sieci energetycznej przez dłuższy czas - doładowuję... Jednak większość cykli jest jak mówię - praktycznie całkowite rozładowanie i ładowanie przez noc transformatorową ładowarką. Przeładować się nie przeładuje, bo przecież teklefon ma zabezpieczenie, podobie jeśli ładuję samą baterię, ładowarka zabezpiecza przed przeładowaniem (oryginalna - innych akcesorów, jak wiecie nie używam).
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-02-02 12:11
    Okresy rozliczeniowe bardzo łatwo ustalić - wystarczy zaglądać do punktów gdzie mają kasy, odjąć dwa tygodnie od dnia kiedy jest kolejka 10-osobowa i już wiadomo ;-) A na poważnie - ja mam od początku 8/9 dzień miesiąca.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-02-02 12:14
    wlo - dokładnie robię to samo z baterią w mojej 6310i (zresztą już dyskutowaliśmy o bateriach) całkowite rozładowanie i ładowanie. Ładuję ładowarką ACP-7E od Nokii 3310 mojej Mamy, a ACP 12 leży sobie w pudełku :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-02-02 12:15
    wlo - te okresy rozliczeniowe były kiedyś podane w takie broszurce Plusa ale nie mogę jej u siebie odnaleźć :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 12:31
    Oczywiście jeśli chodzi o klienta pocztowego w T610 to jest on wstępnie zdefiniowany na (konto) i praktycznie brak tylko loginu i hasła , co oczywiste, nawet fabrycznie zapisany adres jest z taką sympatyczną końcówką plus.net :-) Tylko dodać w/w szczegóły , i aktywować wcześnie pocztę na plusnecie za 6.10 (ta wersja jest całkiem wystarczająca w większości przypadków) , a ta poczta jest naprawdę fajna i prościutka, co pewnie większośc wie także z doświadczenia ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 12:33
    ***wlo (11.11) a to dobre ... :-))))) Ciekawe czy te równanie sprawdza się u pozostałych operatorów ? :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 12:34
    plusnet.pl oczywiście....
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2004-02-02 12:53
    Zaraz skomentuję Wasze wypowiedzi Chłopaki, chciałem tylko oznajmić, że w newsie nt. nowych stawek za ADSL w Deutche Telekom podałem szczegóły nowej oferty Neostrady+ w wariancie 128kB/s. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-02-02 13:40
    zapomnialem dodac ze jak komus nie odpowiada w plusie jego okres rozliczeniowy to mozna go zmienic, przynajmniej tak mi tlumaczyli przy aktywacji i chyba na to pojde bo termin paltnosci wypada mi jakies 2-3 dni przed wyplata ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-02-02 13:43
    Ja ostatnio widzialem oferte Idealnej i Vobisu nieograniczonego dostepu do gprs za 49 zl dla firm w przypadku zakupu laptopa w Vobisie. Ciekawe kiedy bedzie mozliwosc wykupienia ryczaltu dla klientow indywidualnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-02-02 14:30
    Tak ***klops - masz rację.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-02-02 16:56
    Motka taka sobie, nic nadzwyczajnego. Zato "podnieśli czas czuwania baterii", co w poprzednich modelach było sporym minusem.
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-02-02 20:16
    ktos wie jak sie ma sprawa: idea mix i gprs?
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-02-03 17:23
    Jakktos kupi to niech sie podzieli spostrzezeniami
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-02-03 17:26
    aha ten aparat chyba przegra z E365 no to taki ladny bajer na MIxa telefonik z wbudowanym aparatem
    0
  • Users Avatars Mini
    grone pisze: 2004-02-04 01:18
    bylem w trzech salonach Idei. narazie nigdzie jej nie ma wiadomo tylko ze ma byc
    0
  • Users Avatars Mini
    zibi pisze: 2004-02-07 18:19
    a w ERZE już jest za 120 zł brutto przy najnizszym abonamencie
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2004-02-07 19:48
    Jak zwykle w Motoroli - brak opcji Doręczenia Raportów przy wysyłaniu smsów !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Shadow-master pisze: 2004-02-10 13:31
    kiepski telefon i do tego drogi
    0
  • Users Avatars Mini
    irzin pisze: 2004-02-11 00:57
    lukas-lah : tych raportów wcale nie trzeba usuwać ! W Philipsach i SonyEricssonach przychodzi wiadomość na ekran że smsa dostarczono i tyle ( wcale nie zaśmieca to skrzynki ). Dodatkowo w SonyEricssonach przy wiadomości wysłanej pokazuje się mały znaczek, taka fajka że wiadomość została dostarczona - i to wcale nie zajmuje pojemności !!! Chyba że miałeś na myśli telefony Nokia - to tam faktycznie - raport że dostarczono smsa jest traktowany jako 1 sms i zaśmieca skrzynkę !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-02-11 21:55
    lekki ,ale za plastikowy
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-02-12 14:17
    irzin: w siemensach tez raport dostarczany jest jako sms klasy 0 (czyli bezposrednio na ekran). Rozwiazanie jest proste a znakomite. dodajmy, ze jak komus zalezy to smsa klasy zero MOZNA zapisac w skrzynce, ale jest to tylko opcja. W mojej opinii rozwiazanie Nokii jest gorsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2004-02-12 14:17
    Przy okazji lukash-lah i inni: jesli macie telefon w plusgsm to dodajac na poczatku smsa litery WXYZ (czyli duze Wu Iks Igrek Zet Spacja TrescWiadomosci) dostaniecie zawsze sysemowa informacje o dostarczeniu smsa. Oczywiscie gratis. A jak macie telefon z potwierdzeniem dostarczenia smsa i zastosujecie ten kod to dostaniecie dwie informacje, ta telefonowa i ta systemowa. Pozdrawiam
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: