Z wywiadu Joanny Lewandowskiej, dyrektor strategii sprzedaży Motoroli w regionie Europy Środkowej i Wschodniej, dla dziennika Gazeta Prawna wynika, że Motorola chciałaby zajmować trzecie miejsce na polskim rynku producentów. W GP nie podano, w którym roku te plany mają być zrealizowane. W Polsce, wg danych GFK Polonia, w zależności od miesiąca Motorola ma trzecią lub czwartą pozycję w rankingu sprzedaży – mówi GP Lewandowska.
Motorola twierdzi, że w zeszłym roku w Polsce sprzedano 8 mln sztuk telefonów. Wszyscy trzej producenci przewidują, że w tym roku polski rynek sprzedaży komórek wzrośnie o ok. 1 mln sztuk. W najbliższych tygodniach w Polsce i Europie pojawi się zaprezentowany przed miesiącem telefon K3 Motoroli (umożliwia transmisję danych w technologii HSDPA), a w czerwcu wejdą na nasz rynek dwa inne modele telefonów z HSDPA – Z8 i Q9.