Motorola poinformowała, że sprzedała w Polsce o 1/3 więcej telefonów niż w 2005 roku. Firma nie zdradziła jednak ile sztuk telefonów dokładnie sprzedała w tym roku, ani jaki udział w polskim rynku posiada.
Kalendarium 2006
Styczeń
– Rusza szósta edycja ogólnokrajowego programu edukacyjnego Motoroli
– “Diversity” .
Luty
– Motorola przedstawia nową ofertę telefonów komórkowych i akcesoriów na pokazie MOTOSPACE w Warszawie, zorganizowanym w ramach europejskiego roadshow .
Marzec
– Ryszard Łada, prezes Motorola Polska, uhonorowany “Złotą Anteną 2006” w kategorii “Człowiek Roku” przez magazyn “Świat Telekomunikacji”.
– Coraz więcej polskich specjalistów w strukturach regionalnych Motoroli – Joanna Lewandowska zostaje dyrektorem ds. strategii sprzedaży telefonów komórkowych w CEE .
– Motorola otrzymuje tytuł “Superbrand Polska 2006” w uznaniu za długofalowe działania marketingowe na rzecz budowania wyrazistości marki.
– Model MOTORAZR V3x (działający w standardzie UMTS) zostaje uznany przez stowarzyszenie GSM Association za najlepszy telefon trzeciej generacji.
– Polska premiera bogato wyposażonej MOTORAZR V3i oraz ultrapłaskiego “batonika” – MOTOSLVR L7.
Maj
– Premiera (MOTO)RED – czerwonej edycji telefonu SLVR L7, stworzonej w ramach inicjatywy charytatywnej (PRODUCT) RED wspieranej przez Bono w zespołu U2 .
Czerwiec
– Motorola “Marką Wysokiej Reputacji” – tytuł dla najbardziej prestiżowych i zaufanych marek w Polsce .
– Premiera ekskluzywnego modelu MOTORAZR V3i Dolce&Gabanna.
– Fotograf światowej sławy, David LaChapelle, prezentuje kolorową edycję telefonu PEBL U6 .
– Finał VI edycji “Diversity” – w programie wzięło udział 2 tysiące uczniów i ponad 250 szkół z całej Polski .
– Motorola rozpoczyna współpracę z ikoną świata sportu – Davidem Beckhamem .
Lipiec
– Światowa premiera nowych modeli telefonów komórkowych: lustrzanego MOTOKRZR K1, rozsuwanego MOTORIZR Z3 oraz zestawów słuchawkowych Bluetooth H601, H800.
– Motorola sprzedaje 50-milionowy egzemplarz modelu MOTORAZR V3.
Sierpień
– Premiera MOTOFONE F3 – dostępnego dla szerokiej rzeszy użytkowników, ultrapłaskiego telefonu o grubości 9 mm z wyświetlaczem opartym na innowacyjnym rozwiązaniu nazywanym elektronicznym papierem.
Październik
– MOTOKRZR K1 debiutuje na polskim rynku. Premierę wspiera intensywna kampania reklamowa, równoczesna z premierą w Europie Zachodniej.
– Wizyta naczelnego kierownictwa Motoroli – Polskę odwiedzają m.in. prezes Motoroli Ed Zander, szef działu telefonów komórkowych na świat Ron Garriques oraz szef działu Networks & Enterprise Greg Brown.
– Krakowskie Centrum Oprogramowania Motoroli wyróżnione tytułem “Firma Równych Szans 2006” .
– Motorola A910 najlepszym telefonem VoIP w plebiscycie czytelników magazynu “Networld” na produkt roku.
Listopad
– Prezentacja portfolio telefonów i akcesoriów komórkowych Motoroli podczas piątej edycji Kongresu Technologicznego w Warszawie .
– Motorola uhonorowana godłem “Inwestor w Kapitał Ludzki” za wdrażanie wysokich standardów zarządzania zasobami ludzkimi .
Grudzień
– Polska premiera MOTORAZR maxx V6 i MOTORAZR V3xx, obsługujących transmisję HSDPA (High-Speed Download Packet Acces) .
W ciągu mijającego roku Motorola (umocniła pozycję w globalnym rynku telefonii komórkowej – do grudnia zdobyła ponad 22% udziałów i jest drugim producentem telefonów na świecie, a model MOTORAZR V3 osiągnął wynik sprzedaży przekraczający 50 milionów sztuk.