Motorola wraca na polski rynek. Relaunchowi Motoroli w Polsce będzie towarzyszyć kampania w Internecie i na outdoorze. Za zakup mediów i przebieg działań reklamowych odpowiada dom mediowy UM (Universal McCann).
Promowany jest w niej nowy smartfon serii Moto G.
Działania reklamowe serii Moto G w Internecie obejmą strony główne największych portali horyzontalnych oraz You Tubie. Reklamy pojawią się także na stronach internetowych związanych z rozrywką. Kampania uzupełniona będzie działaniami na Facebooku, w sieci kontekstowej Google Display Network oraz mailingami. Wyróżnikiem działań w mobile’u będzie ich mediowa kreacja, w której użytkownik sam będzie mógł zmienić i dopasować kolor obudowy do własnych preferencji, oraz głębiej zapoznać się z wybranymi właściwościami nowego modelu serii G.
Uzupełnieniem działań w Internecie będzie kampania outdoorowa z wykorzystaniem nośników wielkoformatowych.
Produkty Motoroli dostępne są u największych operatorów komórkowych w Polsce oraz sieciach sklepów z asortymentem elektronicznym.
Informacje o najnowszych smartfonach Motoroli: