Według badań rynku przeprowadzonych przez GFK Polonia, w lipcu Motorola osiągnęła 20,1 % udziału w polskim rynku telefonów komórkowych, zajmując drugą pozycję.
"Motorola zadbała o nowy styl i odmłodzenie wizerunku firmy, o wzmocnienie postrzegania marki. Utrwala swój obraz firmy innowacyjnej, unikalnej, starającej się zaspokoić oczekiwania wszystkich klientów. Służą temu działania marketingowe, przeprowadzona kampania reklamowa i silne PR firmy" - powiedział Grzegorz Podgórski, dyrektor ds. marketingu i sprzedaży działu telefonii komórkowej Motorola Polska.
Promocja telefonu V70 w prasie i na billbordach oraz młodzieżowego telefonu T192 w MTV skupiła się na podkreśleniu walorów estetycznych i stylu tych modeli Motoroli, uwzględniając nowe trendy i modę w obu segmentach rynku. Podkreślono jednocześnie wprowadzenie we wszystkich telefonach nowego, przejrzystego, prostego w obsłudze menu.
Nadal zainteresowaniem cieszy się seria modeli V, np. V50, V66. Współpraca z partnerami i przepozycjonowanie oferty sprzyja kontynuacji mody na posiadanie telefonu z serii V, co zaowocowało jej upowszechnieniem i bezpośrednio wpłynęło na poziom sprzedaży - odnotowano wzrost o ponad 300% w tym segmencie w porównaniu do roku ubiegłego.
Inne pozycje to:
Nokia 27,3 %
Motorola 20,1 %
Siemens 19,4 %
Sony Ericsson 11,8 %
Samsung 10,1 %
Alcatel 6,8 %