Motorola została uhonorowana tytułem "Marki Wysokiej Reputacji"- nagrodą przyznawaną w ramach badania reputacji marek PremiumBrand 2006. O przyznaniu tytułu zdecydowała reprezentatywna grupa 1500 konsumentów. Oceniła największe działające w Polsce firmy, kierując się takimi kryteriami jak: zaufanie i lojalność wobec marki, jej prestiż, popularność i znajomość, działania w zakresie społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility) oraz referencje - gotowość klientów marek do rekomendowania ich innym ludziom.
PremiumBrand 2006 jest projektem promocyjnym, którego celem jest ocenianie reputacji marek funkcjonujących na polskim rynku. Postrzeganie poszczególnych firm jest badane przez instytut badawczy MillwardBrown SMG/KRC na podstawie metodologii przygotowanej przez Dominikę Maison, uznany autorytet w dziedzinie badań marketingowych. Badaniu, poddanemu audytowi przez firmę KPMG, podlegają marki konsumenckie - marki business-to-business zostaną włączone do badania w kolejnej edycji programu.