Motorola numerem 3 w Polsce – tak wyglądał rynek smartfonów pod koniec roku

Newsy
Opinie: 0
Motorola numerem 3 w Polsce – tak wyglądał rynek smartfonów pod koniec roku

Sylwia Machnik-Kochan, nowa szefowa polskiego oddziału Motoroli, ujawniła najnowsze dane dotyczące udziałów marki na polskim rynku smartfonów.

W grudniu 2024 roku Motorola osiągnęła historyczny wynik, uzyskując 16,5% udziału rynkowego – wynika z raportu GfK. To pozwoliło Motoroli zająć trzecie miejsce pod względem liczby sprzedanych smartfonów, wyprzedzając Apple.

Liderem rynku pozostał Samsung, choć według nieoficjalnych informacji grudzień nie był dla koreańskiego producenta udanym miesiącem. Drugą pozycję zajęło Xiaomi, z udziałem przekraczającym 20%.

Pod względem wartości sprzedaży, Apple niezmiennie pozostaje liderem tego rankingu.

Za realizację kampanii Motoroli odpowiadały agencje: Assembly Global, Czomolungma Kolektyw, Agencja Rumour PR, SalesUP Polska oraz Tigers.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: