Motorola ogłosiła swoje wyniki finansowe za I kw. 2006 r. Sprzedaż całego koncernu w porównaniu do I kw. 2005 r. urosła o 23%. Sprzedaż była rekordowa i wyniosła 10.01 mld dolarów, w porównaniu do 8.16 mld dolarów w Q1 2005. Zysk netto Motoroli spadł z 692 mln dolarów w 1Q2005 do 686 mln dolarów w I kw. br.
Motorola sprzedała rekordowo dużo telefonów komórkowych - 46.1 mln sztuk, o 61% więcej niż rok wcześniej i o 3% więcej niż w IV kw. 2005 r. Motorola szacuje, że ma 21% udziału w światowym rynku producentów telefonów komórkowych, o 4.8% więcej niż rok wcześniej i o 2% więcej niż w IV kw. zeszłego roku. Motorola wprowadziła w I kw. 2 nowe telefony dla sieci GSM, 2 nowe urządzenia dla sieci CDMA i 1 dla sieci iDEN.
Sprzedaż działu Mobile Devices Segment zwiększyła się aż o 45% do 6.4 mld dolarów. Zysk operacyjny urósł do 702 mln dolarów, w porównaniu do 440 mln dolarów rok wcześniej.
Sprzedaż działu Networks Segment wyniosła 1.43 mld dolarów, o 14% mniej niż rok wcześniej. Zysk operacyjny spadł do 132 mln dolarów, z 234 mln dolarów rok wcześniej.
W II kw. Motorola przewiduje sprzedaż na poziomie 10.3 - 10.5 mld dolarów.