Motorola przedstaje walczyć o udziały ilościowe i stawia wszystko na smartfony

Newsy
Opinie: 3

Małgorzata Matusiewicz, szefowa marketingu w polskiej Motoroli, przedstawiła nam na konferencji prasowej związanej z premierą Motoroli Milestone w sieci PLAY zarysy strategii swojej firmy na najbliższe miesiące. Motorola przestaje walczyć o ilościowe udziały w rynku i skupia się na sprzedaży drogich telefonów generujących dużą marżę. Firma uprościła swoje porfolio - w ofercie będą głównie smarfony z Androidem na pokładzie. Motorola Milestone na razie będzie oferowana przez PLAY i sieci dystrybucji urządzeń RTV. Matusiewicz nie chciała zdradzić, czy jej firma podpisała już umowę na sprzedaż tego modelu do tzw. wielkiej trójki. W Polsce mają szansę się pojawić wszystkie nowego smartfony amerykańskiego producenta zaprezentowane w Barcelonie. Na razie nie ma natomiast większych szans na wdrożenie w naszym kraju nakładki MOTOBLUR.

Małgorzata Matusiewicz, Motorola
Bartosz Dobrzyński, PLAY

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: