Motorola też jest cool

Newsy
Żródło: Motorola
Opinie: 3

Motorola Polska została uhonorowana tytułem CoolBrands podczas odbywającej się 27 czerwca w Warszawie gali. Statuetkę w imieniu firmy odebrała Małgorzata Matusiewicz, marketing menedżer Motoroli na region Europy Środkowo-Wschodniej.

Ideą CoolBrands jest wyróżnienie marek, które wyjątkowo kojarzą się konsumentom oraz wyróżniają się swoją historią i działaniami. Selekcja marek odbyła się w trzech etapach: najpierw przedstawiono wstępną listę firm, na które swoje głosy oddali internauci, a następnie wyniki oceniło niezależne grono zrzeszone w Radzie Marek. W jej skład wchodzą uznani eksperci w dziedzinie marketingu i reklamy, dziennikarze, pracownicy firm badawczych, stratedzy oraz przedstawiciele organizacji przedsiębiorców. W głosowaniu wzięło udział ok. 7500 internautów, głównie w przedziale wiekowym 16-30 lat ze średnich i dużych miast.

Motorola znalazła się również w albumie CoolBrands 2006/2007 opisującym najmodniejsze marki na polskim rynku. Tytuł CoolBrands nie jest pierwszym tego typu uhonorowaniem dla Motoroli w Polsce. Marka została nagrodzona m.in. statuetką SuperBrands oraz statuetką “Studencki Produkt Roku” przyznawaną przez magazyn “Dlaczego”.

Opinie:

Opinie archiwalne (3):

Komentuj

Komentarze / 3

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: