MOVA odświeża pozycjonowanie w Polsce - osobny brand, segment premium, re-launch

Newsy
Opinie: 0
MOVA odświeża pozycjonowanie w Polsce - osobny brand, segment premium, re-launch

MOVA organizuje wydarzenie MOVA Poland Launch Event pod hasłem Step into Smart Living, który ma pełnić rolę re-startu marki w Polsce po wydzieleniu z Dreame.

Wydarzenie odbędzie się 22 października 2025 r.

Zmiana to końcowy efekt realizacji strategii Dreame, która zakładała różnicowanie portfela marek i wydzielenie do osobnej spółki marki MOVA.

MOVA nie jest już marką „B”; buduje własną tożsamość, komunikację i dystrybucję, a w ofercie stawia na droższe, technologicznie zaawansowane urządzenia — od robotów sprzątających i pionowych odkurzaczy, przez AGD do pielęgnacji i kuchni, po rozwiązania „wet & dry” z rozbudowaną automatyzacją (bazy czyszczące, wymiana padów, zaawansowana nawigacja).

MOVA planuje bardziej widoczną obecność marki własnej.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: