Możdżyński teraz jako CMO w Masspay

Newsy
Żródło: Masspay
Opinie: 0

Z początkiem listopada do firmy Masspay oficjalnie dołączył Grzegorz Możdżyński, który od wielu lat związany jest z branżą komórkową. W przeszłości pracował m.in. dla takich firm jak Motorola i Rogers Cantel (w Kanadzie) oraz Nokia Poland, gdzie w latach 1995-2003 jako dyrektor marketingu
odpowiadał za rozwój wizerunku marki Nokia oraz wiele kluczowych kampanii marketingowych, które znacząco przyczyniły się do umocnienia pozycji marki na polskim rynku.

W ostatnich latach Grzegorz Możdżyński odpowiadał za wprowadzenie do Polski i umocnienie na rynku marki Emporia, specjalistycznego producenta telefonów komórkowych dla seniorów. We współpracy z głównymi operatorami sieci komórkowych, w ciągu trzech lat Emporia stała się synonimem wysokiej jakości specjalistycznych produktów w tym nowym segmencie rynkowym.

W Masspay Grzegorz Możdżyński jako CMO odpowiada za rozwój sprzedaży oraz wszystkie działania marketingowe związane z wprowadzeniem na polski rynek nowej marki mobilnych płatności.

MASSPAY S.A. to polska firma założona w 2010 roku, która na bazie autorskiej, opatentowanej technologii opracowała nowoczesny system mobilnych płatności. Usługa ma być dostępna w Polsce od I kwartału 2013 roku.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: