Możesz w Heyah

Newsy
Opinie: 7
T-Mobile rozpoczął nową kampanię reklamową marki Heyah.

T-Mobile rozpoczął nową kampanię reklamową marki Heyah.

Motyw przewodni nowej kampanii stanowi hasło „Możesz”, które werbalizuje odświeżoną filozofię marki. Symbolizuje wolność komunikacji i otwarte możliwości. Ale także wolność od zobowiązań i możliwość zmiany w każdej chwili.

„Prawdziwy świat nie istnieje już bez Internetu. Internet przenika nasze życie, przeplata się ze światem realnym, dodaje emocji, doznań, możliwości” - to filozofia ludzi aktywnych, otwartych i młodych duchem, którzy nie wyobrażają sobie życia offline, a smartfon jest dla nich tak samo ważny jak tlen. Do tej właśnie grupy właśnie skierowana jest nowa oferta Heyah oraz – co za tym idzie – zupełnie nowy format reklamowy, który koncentruje się na ukazaniu nowych możliwości, jakie otrzymują użytkownicy mogąc swobodnie korzystać z Interentu.

Pierwszy 15 sekundowy, produktowy spot, stanowiący teaser formatu, można oglądać w telewizji już od poniedziałku, 20 kwietnia br.

Działania komunikacyjne na pełną skalę Heyah rozpocznie jednak wraz z prezentacją nowego, 30–sekundowego filmu wizerunkowego, która będzie miała miejsce w sobotę, 25 kwietnia br. Kolejne, krótsze spoty, będzie można oglądać sukcesywnie już od 25 kwietnia br.

Kampania promująca odświeżoną markę Heyah to także działania w kanałach cieszących się największą popularnością wśród aktualnych i potencjalnych użytkowników Heyah, m.in. social media, radia internetowe, blogi czy serwisy video.

Kampanię SmartfoNOWEJ Heyah wspierają specjalnie wyselekcjonowane nośniki tzw. digital signage, takie jak ekrany w komunikacji miejskiej, w kinach, na uczelniach, sklepach odzieżowych czy przestrzeni miejskiej.

Strategię i kreację najnowszej kampanii przygotowała agencja Brain, od niedawna odpowiadająca za całość działań dla marki Heyah. Za działania w Internecie odpowiada agencja Next, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2015-04-23 17:44
    Nju mobile oferuje lepsze warunki ale jakosx połączeń głosowych (pisze bazując na doświadczeniach z Wrocławia) odbiega bardzo daleko od HD voice. W teorii jest HD voice w praktyce głos bardzo niskiej jakości - pewnie dynamicznie regulowany w zależności od ruchu. Stad Heyah ma przewagę.
    0
  • Users Avatars Mini
    ~ pisze: 2015-04-23 20:42
    stare reklamy heyah duuuużo lepsze. Te są jakieś...badziewne. Ani humoru, ani nic. Wystarczy sobie przypomnąć całkiem fajne spoty z YAKiem, czy te z "nie do PSIEgadania" lub nawet te animówki w stylu dialogu dzieciaków "no dobra Panowie, ja będę Miszczu, Ty jesteś cienki a Ty Będziesz łysy...a ja? a Ty jesteś złoty. Czemu złoty? -Bo się zlałeś w galoty"... he he he he. Nie te czasy...
    0
  • Users Avatars Mini
    ja w heyah pisze: 2015-04-23 21:05
    Nic im nie pomoże, i tak z nimi zrywam. Opłaty miesięczne za ważność konta w wysokości 3 zł. za sprawdzenie stanu konta 4 grosze to jakiś absurd. Np. w nju wszystko to za free
    1
  • Users Avatars Mini
    Kristo pisze: 2015-04-23 21:40
    Lepszy był kot Rysiek i Diabeł, Halo? Kopyta ci walą, do Diabła !
    0
  • Users Avatars Mini
    mr Baron vel Gruba Ryba pisze: 2015-04-24 00:37
    przecież mobilne dziewice niszczą każdą ofertę, nie ma co tu promować
    1
  • Users Avatars Mini
    tadi pisze: 2015-04-24 19:06
    Virgin Mobile ma aktualnie najlepszą ofertę bez umowy. Prosta jak drut. Ewentualnie jak ktoś nie potrzebuje non-stop NO LIMIT to polecam NjuMobile z rachunkiem za 9PLN.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gram pisze: 2015-04-27 15:58
    No szkoda, że już kota ryśka nie ma :) Z nim reklamy były mega śmieszne :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: