T-Mobile rozpoczął nową kampanię reklamową marki Heyah.
Motyw przewodni nowej kampanii stanowi hasło „Możesz”, które werbalizuje odświeżoną filozofię marki. Symbolizuje wolność komunikacji i otwarte możliwości. Ale także wolność od zobowiązań i możliwość zmiany w każdej chwili.
„Prawdziwy świat nie istnieje już bez Internetu. Internet przenika nasze życie, przeplata się ze światem realnym, dodaje emocji, doznań, możliwości” - to filozofia ludzi aktywnych, otwartych i młodych duchem, którzy nie wyobrażają sobie życia offline, a smartfon jest dla nich tak samo ważny jak tlen. Do tej właśnie grupy właśnie skierowana jest nowa oferta Heyah oraz – co za tym idzie – zupełnie nowy format reklamowy, który koncentruje się na ukazaniu nowych możliwości, jakie otrzymują użytkownicy mogąc swobodnie korzystać z Interentu.
Pierwszy 15 sekundowy, produktowy spot, stanowiący teaser formatu, można oglądać w telewizji już od poniedziałku, 20 kwietnia br.
Działania komunikacyjne na pełną skalę Heyah rozpocznie jednak wraz z prezentacją nowego, 30–sekundowego filmu wizerunkowego, która będzie miała miejsce w sobotę, 25 kwietnia br. Kolejne, krótsze spoty, będzie można oglądać sukcesywnie już od 25 kwietnia br.
Kampania promująca odświeżoną markę Heyah to także działania w kanałach cieszących się największą popularnością wśród aktualnych i potencjalnych użytkowników Heyah, m.in. social media, radia internetowe, blogi czy serwisy video.
Kampanię SmartfoNOWEJ Heyah wspierają specjalnie wyselekcjonowane nośniki tzw. digital signage, takie jak ekrany w komunikacji miejskiej, w kinach, na uczelniach, sklepach odzieżowych czy przestrzeni miejskiej.
Strategię i kreację najnowszej kampanii przygotowała agencja Brain, od niedawna odpowiadająca za całość działań dla marki Heyah. Za działania w Internecie odpowiada agencja Next, zaś planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.