Sieć Żabka udostępniła nową wersję swojej aplikacji.
Nowa Żappka będzie udostępniana użytkownikom etapowo. Informacje o dostępnej aktualizacji dostępne będą w dotychczasowej wersji aplikacji.
W nowej edycji użytkownicy zyskają dostęp do oferty marek obecnych w Grupie Żabka jak: Żabka Jush, Maczfita, Dietly i Żabka Nano.
Aplikacja ma mieć ulepszony, intuicyjny interfejs i kilka nowych funkcji.
Obecnie trwa pierwszy etap udostępnienia aplikacji.
Dotychczas z aplikacji korzystało ponad 10 mln osób.
W trakcie prac nad nową aplikacją, przeprowadzono kompleksowe badania z udziałem realnych użytkowników oraz osób, które wcześniej nie miały z Żappką styczności. Wśród badanych znalazły się osoby niepełnoletnie, pełnoletnie i należące do grupy 50+. Dzięki temu, nowa wersja aplikacji zyskała nowy design oraz funkcje, które sprawią, że korzystanie z niej będzie bardziej intuicyjne.
Wśród najważniejszych zmian użytkownicy dostrzegą m.in. podział oferty Żabki oraz menu, gdzie znajdą np. produkty Prosto z Pieca.
Podział zyskała sekcja Wszystko za żappsy – odtąd widoczna będzie osobno oferta sklepów Żabka oraz spółek należących do Grupy Żabka i partnerów.
Nowością są sekcje dedykowane cateringom dietetycznym oraz sekcja Żabki Jush, umożliwiająca zakupy online z dostawą.
Użytkownicy otrzymali także nowe możliwości w zakresie wykorzystywania żappsów, m.in. na usługi oferowane przez partnerów biznesowych Żabki, wśród których znajdują się między innymi Allegro, Multikino, Lime, czy Traficar.
Żappsy czasowo będą mogły być również wymieniane na monety w aplikacji Allegro.
Klienci zyskają także nowe opcje płatności przez Google Pay lub Apple Pay.