Sieć sprzedaży mPunkt przewiduje, że w tym roku w Polsce zostanie sprzedanych około 6 mln nowych telefonów komórkowych z i bez aktywacji. W 2006 r. rynek ten ma urosnąć do 8 mln sztuk terminali, z czego około 20% ma być według mPunktu sprzedane bez aktywacji i poza programami wymiany aparatów. mPunkt ma poważne plany zagospodarowania tej części rynku. Przedstawiciele sieci chcieliby, aby także inne podmioty włączyły się w promocję zakupu terminali bez aktywacji np. w systemie sprzedaży ratalnej. mPunk sprzedaje telefony bez subsydiów od czerwca zeszłego roku. W 2004 r. w sieci mPunkt największymi hitami w sprzedaży bez subsydiów były Siemens A60, Nokia 2600 oraz Nokia 2650. Obecnie mPunkt promuje telefon Nokia 6650 UMTS w atrakcyjnej cenie 699 zł brutto.
Artur Kajzer, pełnomocnik zarządu sieci mPunkt, zdementował prasowe doniesienia o planowanej sprzedaży sieci mPunkt firmie Germanos. Według Kajzera, mPunkt jest na drodze dynamicznego rozwoju i w perspektywie kilku lat nie jest planowana sprzedaż sieci. Właścicielem mPunktu jest mPunkt Polska Sp. z o.o. Partnerem finansowym mPunkt jest Emerging Europe Capital Investor, LDC. mPunkt ma obecnie 170 punktów sprzedaży.