Trwa konkurs dla agencji reklamowych na przygotowanie kampanii wizerunkowej dla mPunktu – autoryzowanego przedstawiciela Plus GSM -
w mediach elektronicznych. Głównym celem kampanii wizerunkowej będzie wprowadzenie marki mPunkt na rynek i zwiększenie świadomości marki wśród konsumentów. W konkursie biorą udział oferty agencji: AHA, Mediafocus, A1 i EuroRSCG.
Głównym kryterium, które zadecyduje o wyborze agencji ma być niekonwencjonalność i nietypowość propozycji wejścia marki mPunt na rynek. Aby zwyciężyć, uczestnicy rywalizacji o budżet reklamowy mPunktu będą musieli przekonać przedstawicieli firmy nie tylko o atrakcyjności kreatywnej swej oferty, ale również o skuteczności proponowanych rozwiązań.
mPunkt pozostawia agencjom wolną rękę w doborze nośników reklamowych i mediów. Przewidywany budżet na realizację kampanii to 3 - 6 mln PLN.
Rozstrzygnięcie konkursu ma nastąpić około 7 października 2003 r. Termin rozpoczęcia działań reklamowych będzie znany dopiero po przedstawieniu przez zwycięską agencję strategii mediowej i zaakceptowaniu jej przez mPunkt.