Agencja MRM / Momentum przygotowała elementy kampanii BTL oraz layout ogłoszenia prasowego, które wspierają wprowadzenie nowej usługi "Strefa Plus" przez Plus GSM. Do zadań agencji MRM / Momentum należało zaprojektowanie logotypu i wizualnych elementów kampanii oraz kreacja i produkcja materiałów informacyjnych: plakatu, broszury i ulotki, rozprowadzanych w salonach i sklepach firmowych Plus GSM.
Na wszystkich materiałach BTL wykorzystano elementy wizualne związane z kampanią z wiodącym motywem specjalnej strefy otaczającej abonenta sieci.
Działania MRM / Momentum były uzupełnieniem kampanii ATL obejmujące spoty telewizyjne przygotowane przez agencję reklamową McCann-Erickson.
Za przeprowadzenie kampanii odpowiedzialni sa ze strony MRM / Momentum - Katarzyna Kosieradzka – Account Manager, Marcin Kubera – Art Director oraz Marcin Wiśniewski – Senior Copywriter. Ze strony klienta (Plus GSM) kampanią zajęli się Maciej Nawrocki, St. Specjalista ds. Produktu oraz Krzysztof Proszczuk, Specjalista ds. Produktu.