MediaMarkt wybrał Zenona Martyniuka do swojej najnowszej kampanii reklamowej.
Martyniuk w filmach i spotach reklamowych wciela się w rolę doradcy, pomagającego klientom w dokonywaniu wyboru urządzeń i usług z bogatej oferty sieci handlowej. Na kampanię „Lato z Zenkiem w MediaMarkt”, będą składać się również liczne oferty promocyjne, zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w sklepie online.
"Jesteśmy przekonani, że pozytywna energia naszej gwiazdy zachęci do wizyty w naszych sklepach wszystkich tych, którym w duszy gra muzyka. Ta muzyka w wakacyjne dni grać może na najbardziej nowoczesnym sprzęcie w bardzo przystępnych cenach" – dodaje Ewelina Piątek, menedżerka ds. marketingu sieci MediaMarkt.
Na kampanię z udziałem Martyniuka składają się działania w Internecie i social mediach, spoty radiowe i TV. Za całościowy koncept i realizację nowej kampanii w radiu i telewizji odpowiada agencja Heart & Brain, za produkcję spotów studio produkcyjne Ideal. Planowanie i zakup mediów realizowane jest przez dział planowania mediów MediaMarkt Polska. Działania w internecie i social mediach koordynuje zespół marketingu MediaMarkt Polska. Realizacją kampanii w mediach drukowanych zajmuje się agencja Gutenberg Networks, a działaniami PR agencja Hill + Knowlton Strategies.