mSklep.pl partnerem Jabra!

Newsy
Żródło: mPunkt
Opinie: 7

mSklep.pl oficjalnym partnerem Jabra w Internecie!

Jedna z najszerszych ofert rozwiązań komunikacji bezprzewodowej oraz atrakcyjne ceny to zaledwie niektóre korzyści ze współpracy, jaka zawiązała się między mSklepem a firmą GN Netcom – dostawcą nowoczesnych zestawów słuchawkowych marki Jabra.



Od lutego 2008 na stronie internetowej www.msklep.pl, należącego do mPunkt Polska SA można znaleźć jedną z najszerszych ofert zestawów słuchawkowych marki Jabra - http://msklep.pl/offer,cat,102,1,jabra.html. Do głównych sukcesów tej firmy na rynku telekomunikacyjnym można niewątpliwie zaliczyć pierwszy na świecie zestaw słuchawkowy z możliwością połączeń konferencyjnych, pierwszy na świecie zestaw Bluetooth, czy też pierwszy bezprzewodowy zestaw słuchawkowy z dwoma wariantami połączenia przeznaczony do telefonów tradycyjnych i internetowych. Zestawy słuchawkowe marki Jabra są kompatybilne z większością telefonów komórkowych dostępnych na rynku.

Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy z mPunkt Polska i naturalną konsekwencją było jej rozszerzenie o mSklep – komentuje Tomasz Pietruszka GN Netcom Country Manager Eastern Europe.

W ramach współpracy w sprzedaży internetowej, na stronie mSklepu dostępna jest większość produktów marki Jabra, w specjalnych atrakcyjnych cenach. Pozwala to na bezpośredni dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań komunikacji bezprzewodowej bez konieczności wychodzenia z domu.

Bardzo się cieszymy z nawiązanej współpracy partnerskiej z firmą Jabra. Pracując nad ciągłym rozwojem naszego sklepu internetowego staramy się dostarczyć naszym klientom możliwość nabycia najnowocześniejszych rozwiązań telekomunikacyjnych bez konieczności wychodzenia z domu – komentuje Dariusz Chlastawa prezes zarządu mPunkt Polska SA. Możliwość współpracy cieszy nas tym bardziej, że jest to pierwszy tego rodzaju projekt na polskim rynku telekomunikacyjnym – dodaje.

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sir-galant pisze: 2008-02-08 03:28
    To jest informacja czy reklama? A może jedno i drugie?;)
    0
  • Users Avatars Mini
    RaV-2 pisze: 2008-02-19 01:08
    Jabra - dwie popsute słuchawki w ciągu 2 i pół roku. Zastanów się zanim kupisz, bo warunki gwarancji są niezbyt przychylne użytkownikowi - pierwsza popsuła się po 5 m-cach od zakupu, druga którą wymieniono na nową nie otrzymała pełnej 2 letniej gwarancji - tylko tyle, ile "zostało" z poprzedniej słuchawki. Wytrzymała więc tyle ile "musiała" wytrzymać, aby gwarancja się skończyła i padła - to jest właśnie firma Jabra :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gregor pisze: 2008-02-26 18:31
    Najlepsze słuchawki na świecie! W końcu robią je też dla Nokii. Opowieści konkurencji o problemach z serwisem już chyba nie działają... Można zresztą do serwisu zadzwonić. Ja mam JX10 II i nie mam pytań... A do RaV - nie ma firmy Jabra, tylko marka, ale dyletanci napiszą cokolwiek, byle zwrócić na siebie uwagę!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ViPii pisze: 2008-02-26 18:32
    Kupiłem Jabrę BT8040 - sorki ale zgadzam się z Gregorem. Wypasik
    0
  • Users Avatars Mini
    RaV-2 pisze: 2008-02-27 08:39
    Chłopaki - wszystko jest fajnie pięknie, dopóki działa. Nie jestem z konkurencji, jestem normalnym użytkownikiem i po prostu dziękuję za takie słuchawki i za to, że serwis odmawia wymiany gwarancyjnej przedmiotu mimo, iż wymieniona przez nich, nie działająca słuchawka na NOWĄ nie posiada 2 lat, bo podlega gwarancji z pierwszej słuchawki, która popsuła się po 5-ciu miesiącach. Mimo zapewnień ze strony Jabra Polska, że gwarancję mam, TelForceOne nie wymienił mi słuchawki, nikt się nie odezwał.
    0
  • Users Avatars Mini
    mPunkt pisze: 2008-02-27 12:23
    To skontaktuj się z biurem Jabry w Polsce, na pewno to załatwią... Mamy same dobre doświadczenia. www.jabra.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    RaV-2 pisze: 2008-02-29 08:34
    Państwo z mPunktu nie rozumiecie co napisałem? Kontakt z panem Pietruszką z Jabra przyniósł tylko obietnicę załatwienia sprawy. Jak się nie zamierza dotrzymywać obietnic, albo jak się ma krótką pamięć do szczegółów i jest się zawalonym robotą to się korzysta z Outlooka bądź innego PIM-a, albo czas pomyśleć o dobrej sekretarce.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: