MTS Rosja wybiera Comarch jako dostawcę OSS

Newsy
Żródło: COMARCH
Opinie: 0

Rozwiązania Comarch Next Generation Service Assurance oraz Comarch Service Inventory Management mają pomóc MTS zarządzać siecią telefonii stacjonarnej i komórkowej w Rosji.

Comarch NGSA oraz Comarch Service Inventory Management zostaną wdrożone jako część projektu, który ma na celu stworzenie sieci zorientowanej na klienta. Zintegrowane rozwiązania usprawnią jakość usług w całej sieci, poprzez transformację tradycyjnego monitoringu sieci ku procesowi zorientowanemu na usługę. Rozwiązania Comarch wyposażone są również w wydajny silnik korelacji zdarzeń sieciowych, który ułatwia monitorowanie złożonych usług, umożliwia automatyczne wykrywanie problemów w sieci, a także pozwala na dodawanie szczegółowych informacji do określonych zdarzeń sieciowych. Silnik BPM (Business Process Management) ma usprawnić zarządzanie procesami.

Comarch Next Generation Service Assurance jest rozwiązaniem, które umożliwia przejście z tradycyjnego zarządzania problemami w sieci zorientowanego na zasoby, w kierunku zarządzania jakością usług klienta dostarczanych klientom końcowym. System pozwala operatorom telekomunikacyjnym na monitorowanie skomplikowanych usług oraz automatyczne znajdowanie przyczyn problemów sieciowych. Pozwala także na kierowanie z poziomu jednej centralnej aplikacji procesem zarządzania jakością usług (service assurance).

Kluczowe funkcjonalności konwergentnego rozwiązania Comarch wybranego przez MTS:

  • Zaawansowany silnik modelowania i monitorowania usług, umożliwiający mapowanie zasobów sieciowych i usług, nawet w skomplikowanych przypadkach.

  • Progresywny system zarządzania problemami w sieci, zawierający zaawansowane wzbogacanie zdarzeń sieciowych informacją z systemów zewnętrznych oraz silnik korelacji zapewniający jasne prezentowanie danych oraz analizę przyczyn problemów.

  • Automatyczna analiza wpływu danej usługi / problemu na całość biznesu, dzięki czemu priorytety nadawane są zadaniom bezpośrednio przekładającym się na biznes operatora (dotyczy to np. zadań związanych z umowami o poziomie świadczenia usług - SLA).

  • System zarządzania procesami, który kontroluje i organizuje skomplikowane przepływy pracy w obszarach zarządzania incydentami i problemami.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: