T-Mobile wprowadzi nową ofertę i markę MTV mobile. Nie będzie to operator MVNO, a tylko nowa oferta w ramach sieci T-Mobile. Start sprzedaży jest zaplanowany na 29 marca. W ofercie ma być dostępny prepaid i mix. MTV podaje, że na świecie działa już 7 "sieci" MTV mobile, które w sumie mają 2.5 mln klientów. Prezes PTC, Miroslav Rakowski, zdradził dziś, że w ciągu najbliższych 12 miesięcy MTV mobile w Polsce ma pozyskać w sumie 0.5 mln klientów.
MTV Mobile powered by T-Mobile skierowana jest do młodych ludzi. Będzie ona dostępna w dwóch wersjach – MTV Mobile na kartę oraz MTV Mobile mix.
Szczegóły konstrukcji oferty:
Po każdym doładowaniu konta kwotą od 5 złotych użytkownicy MTV Mobile będą mogli korzystać z nielimitowanych SMSów do wszystkich sieci oraz z usługi MTV Non Stop przez 5 dni. W przypadku doładowania od 10 złotych usługi ważne będą przez 10 dni, a w przypadku kwoty od 25 złotych - przez 30 dni. MTV Non Stop to dwa kanały TV: MTV Music z teledyskami i relacjami z koncertów oraz MTV Shorts z serialami MTV.
Użytkownicy mogą skorzystać z jednego z trzech pakietów danych: 350 MB za 12 złotych, 600 MB za 16 złotych i 1,2 GB za 29 złotych. Wszystkie pakiety ważne są przez 30 dni, a po ich wykorzystaniu można korzystać z Internetu z ograniczoną prędkością, ale bez dodatkowych kosztów.
W ramach usługi Twoja Trójka każdy użytkownik będzie mógł wybrać do 3 numerów z sieci komórkowych w Polsce, do których będzie mógł dzwonić za darmo (MTV Mobile i T-Mobile) lub w promocyjnej cenie do sieci: Plus, Orange i Heyah - 15 gr za minutę, do sieci Play – 30 gr za minutę. Miesięczna opłata za każdy numer wynosi 3 złote. Podstawowa stawka do wszystkich sieci wynosi 39 groszy, koszt SMSa do wszystkich sieci to 9 gr. Opłata za transfer 100 KB wynosi 12 gr.
Klienci oferty Mix będą mogli wybrać 19, 29 i 39 doładowań w wysokości 25 i 50 złotych dla wszystkich opcji oraz 100 złotych dla 19 i 29 doładowań. W ofercie dostępne będzie całe portfolio telefonów, dostępnych w sieci T-Mobile.
Jednym z elementów, odróżniających ofertę MTV Mobile od innych, dostępnych na rynku jest usługa Under The Thumb. To pierwsza aplikacja, która przedstawia telewizję społecznościową w zupełnie nowym wymiarze, redefiniując jej dotychczasowe pojęcie. Oferuje fanom pełną kontrolę zawartości i gromadzenie treści rozrywkowych na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych. Daje także możliwość oglądania programów na żądanie – w wybranej przez siebie lokalizacji, na wybranym urządzeniu, w wybranym czasie. Posiada funkcję łączenia telefonu z przeglądarką internetową, zainstalowaną na komputerze, dzięki czemu telefon można wykorzystać jako pilot lub dodatkowy ekran. UTT umożliwia także łączność z Facebookiem i dzielenie się z przyjaciółmi swoimi ulubionymi programami, czatowanie, a także zachęcenie ich do wspólnego oglądania. Od 29 marca usługa UTT będzie dostępna w Polsce na telefony z systemem Android, a od kwietnia – z systemem iOS.