Multimedia Polska rozpoczynają współpracę z agencją PZL

Newsy
Opinie: 0
Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu, Multimedia Polska

Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną Grupy Multimedia Polska. W ramach współpracy, PZL będzie zajmować się opracowywaniem strategii komunikacji oraz kreacją kampanii ATL, ambient oraz BTL. Umowa ma charakter stałej współpracy.

- Wierzę, że z różnorodnych konceptów zaprezentowanych w trakcie przetargu, wybraliśmy ten, który w największym stopniu odpowiada na potrzeby związane z komunikacją naszej marki. Jestem przekonany, że propozycja przygotowana przez PZL umożliwi dalszy wzrost świadomości marki Multimedia i będzie atrakcyjna zarówno dla obecnych, jak i nowych klientów” – komentuje Michał Dolny, Dyrektor Departamentu Marketingu, Multimedia Polska.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: