Multimedia Polska - zakończony wybór domu mediowego

Newsy
Żródło: Multimedia Polska
Opinie: 2

Operator Multimedia Polska zakończył konkurs dla domów mediowych na planowanie i zakup mediów do tegorocznych kampanii reklamowych. Zwycięzcą został dom mediowy PanMedia Western.
Spółka Multimedia Polska zaprosiła do konkursu trzy domy mediowe. Najistotniejszym kryterium, które przesądziło o wyborze PanMedia Western, był koszt zakupu mediów. O wyborze oferty PanMedia Western zadecydowały także: rekomendacja mediów pod kątem grupy docelowej operatora, otwartość na niestandardowe działania oraz doświadczenie w branży telekomunikacyjnej.
Planowaniem i zakupem mediów dla Multimediów zajmowały się już dwa domy mediowe, w latach 2005-2006 PRO Media House i w 2006 r. PanMedia Western.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2007-02-21 11:57
    interesujace ... ciekawe czy ich tak samo jak klientow beda kantowac wysokimi oplatami :] oczywiscie w ich przypadku zakupu reklamy za grosze.
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysp pisze: 2007-02-22 09:17
    "...mediów dla Multimediów..." - nie lepiej byłoby napisać dla Multimedii Polska ewn. dla Multimedia Polska? Polska język, trudna język. Pozdrawiam.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: