RWT-TP S.A. w czasie wystawy z okazji Światowego Dnia Telekomunikacji przedstawiło swój nowy produkt - multimedialny kiosk informacyjny. Kiosk ma być nowoczesnym i skutecznym narzędziem umożliwiającym kompleksową obsługę klienta i usprawnienie przepływu informacji.
Samodzielna obsługa kiosku sprowadza się do przemieszczania się pomiędzy różnymi katalogami poprzez dotyk wirtualnych przycisków na monitorze dotykowym.
Jego podstawowym atutem jest możliwość prowadzenia wideokonferencji, pozwalającej na nawiązanie natychmiastowego bezpośredniego kontaktu audio-wizualnego, np. w celu uściślenia otrzymywanych informacji.
Wirtualna klawiatura daje możliwość skorzystania z przygotowanych formularzy zamówień, co umożliwia wykorzystanie kiosku jako narzędzia sprzedaży towarów i usług.
Wnętrze kiosku
Konfiguracja sprzętu stanowi zawsze aktualne rozwiązanie dostępne na rynku komputerowym, z uwzględnieniem indywidualnych rozwiązań, według oczekiwań klientów.
RWT-TP S.A. oprócz rozwiązania sprzętowego kiosku, oferuje możliwość opracowania specjalnej, dedykowanej nakładki programowej dla określonej grupy towarów i usług, oraz podejmuje się kompleksowej realizacji sieci kiosków w celu zapewnienia jednolitej płaszczyzny administrowania dużą grupą kiosków, rozmieszczonych na terytorium kraju.
Korzyści:
Multimedialny kiosk informacyjny eliminuje długą drogę dostępu do informacji o produktach i usługach. W sektorach gdzie szerokość asortymentu towarów i usług wymaga zatrudnienia dużej ilości personelu w celu właściwej obsługi klienta, multimedialny kiosk informacyjny pozwala ograniczyć zatrudnienie i staje się niezastąpionym elektronicznym pomocnikiem.
Główne obszary zastosowań to:
informacyjne punkty handlowe (centra sklepowe),
usługi finansowe (banki, firmy ubezpieczeniowe),
usługi: turystyczne, telekomunikacyjne, oraz sektora publicznego (szpitale, urzędy, dworce, hotele),
obsługa klienta,
reklama firm i produktów,
terminale w punktach sprzedaży - handel elektroniczny,
dostęp do wybranych stron internetowych,
Video Call Center - na bazie wideokonferencji.
Video Call Center - komunikacja audio-video na żywo.
System, którego zadaniem jest zapewnienie fachowej, kompleksowej obsługi klientów korzystających z kiosków informacyjnych. Jest to rozwiązanie dla wszystkich branży i sektorów działalności rynkowej; wszędzie tam, gdzie zachodzi konieczność obsługi klientów.
Zastosowanie systemu Video Call Center to np.:
Helpdesk - zaawansowany system wsparcia technicznego,
Expert-on-demand - wideofoniczny dostęp do specjalistów w danej dziedzinie,
Nadzorowanie procesu transakcji elektronicznych,
Wsparcie dla obsługi sklepów elektronicznych,
Bezpośredni, personalny kontakt z klientem.
Medium transmisyjne
sieci LAN,WAN, oparte na stosie TCP/IP. Możliwość adaptacji innych sieci pakietowych: ATM, TokenRing, xDSL
sieć komutowana ISDN
sieci mieszane, po zastosowaniu urządzeń transkodujących protokoły sieciowe (H.323-H.320), t.j.: Gateway, Router
Dostęp do usług Online
W oparciu o medium transmisyjne kioski informacyjne mogą korzystać ze specjalizowanych serwerów udostępniających usługi:
server WWW - jako dedykowany serwis intranetowy dla systemu kiosków, oraz dostęp do światowego Internetu,
serwer Exchange - wysyłanie poczty elektronicznej e-mail,
server Streaming'owy - video na żywo i na żądanie,
server SQL - dostęp do centralnej, informacyjnej bazy danych,
czytnik kart (magnetyczne, chipowe) - w powiązaniu z usługami SQL umożliwia m.in.: nadzorowanie transakcji finansowych, identyfikację klienta i personalizacji poufnych informacji.